Reply on: JJ #27130:
fuuu ale toto bude nadlho clovek zapne imhd diskusiu a jaky prispevok na posl strany dobre ze nie ? asi by sme mu mali pomoct a skopirovat ten 2006 ?
... takze myslim, ze vsetci uz s nedockavostou cakame na rekapitulaciu po 31.12.2005 - to si vsetci radi pripomenieme - i ked ... historia sa "na pocudovanie" vracia ?
Tí Sadisti nás chcú všetkých asimilovať!

Ibibah
KTO SA AKO PODPÍSAL POD MHD V BB IV. cast:
Autor: Kami 31.1.2005 09.58 #6824 Re:
Re #6818 Starobystričan: je pravda ze dispecer moze dialkovo ovladat kurenie a do isteho casu sa to tak robilo. Ako uz sofer v #6762 napisal, teraz je zodpovednost hodena na vodicov. Myslim ze stav ked trolejbusy su biele od namrazy (videli ste reklamu na Alpine diesel ? - ZMRZNE AZ PO VAS) je neunosny. Zodpovednost za kurenie by sa mala opat preniest na dispecera.
(alebo na Dzurindu. Keby uz bol vtedy FIKO vykuril by aj troleje)
Autor: Rebel 3.2.2005 09.27 #6891 Re:
TOMOVI:to fakt v tej Banskej Bystrici musite mat nenazratych v dopravnom podniku,ked maju tu odvahu zrusit gratis cestovanie pre ZTP.Nikoho si u Vas nevedia vazit,akurat tak svoje vrecka.a este nieco,to tych drzitelov ZTP je fakt tak vela,na ktorych zije a pada dopravny podnik. Nenadarmo sa hovorilo a hovori,ze ta diera B.Bystrica Pazrava
Autor: PIT 23.11.2005 15.59 #10544 Re: (ako vzdy dobre informovany)
Tak nejaké informácie z dnešnej tlačovky SAD:
SAD Banská Bystrica ponúka to, čo nedávno zrušila :
Zachovanie trolejbusovej dopravy v meste minimálne v súčasnom rozsahu, znovuzavedenie nočných spojov a niektorých liniek, ktoré sa zrušili v tomto roku, ako aj rozšírenie systému zliav ponúka SAD-Banskobystrická dopravná spoločnosť (BBDS) v súťaži o prevádzku mestskej hromadnej dopravy (MHD) v Banskej Bystrici. Súčasná zmluva sa BBDS končí 31. decembra, do súťaže o prevádzku MHD v nasledujúcom päťročnom období sa zapojila aj SAD Zvolen.
Ako na dnešnej tlačovej besede uviedol vedúci prevádzkarne MHD BBDS Miroslav Snopko, ich spoločnosť v prípade víťazstva garantuje zachovanie ceny základného cestovného na úrovni tohto roka aj v budúcom roku, nevylúčil dokonca ani jeho zníženie. "Plánujeme tiež predĺžiť lehotu prestupu, v ktorej platí zvýhodnený lístok, zo 40 na 60 minút, ako aj zvýšiť toto zvýhodnenie zo 45 na 80 percent ceny cestovného," uviedol Snopko. Na otázku, prečo tieto výhody nezaviedli už tento rok, ale naopak obmedzili zľavy, výkony a zvýšili cenu cestovného, Snopko uviedol, že nové možnosti ukázala až presná analýza jednotlivých kategórií cestujúcich po zavedení personalizovaných čipových kariet. (TY KOKSO !!)
Autor: S499.1023 23.11.2005 16.06 #10546 Re:
Re #10544 PIT: Ja asi pri návšteve BB navštívim súdruha inžiniera Snopka a bude fyzické násilie. Niečo tak bezcharakterného sa len tak nevidí... (ale ale Cisielko, zase sa hnevas)
Autor: LUK 23.11.2005 16.39 #10549 Re:
Re #10545 snopko: len by ma zaujímalo, prečo ste s tým prišli AŽ PO súťaži... Vo Vašej prihláške nič také spomínané nebolo.. (citaj dalej Petika pochopis)
Autor: Petik
23.11.2005 18.46 #10560 Re:
Re #10549 LUK: Myslim ze s tym prisli az teraz, lebo cakali, ze sa nikto iny neprihlasil, a tak dali minimalisticku ponuku. (tak toto si aj ja myslim)
Zvolen ich zaskocil a teraz musia rychlo jednat.
Trolejbusy su len populisticke gesto, ktorym chcu vykopat zvolencanov z mesta.
Ja by som bol asi naozaj rad, keby mesto rozdelilo licenciu na trolejbusovu (BBDS) a autobusovu (ZV). (nooo?? – zeby mozne riesenie 150 dennej vojny??)
Autor: S499.1023 25.11.2005 12.25 #10581 Re:
Re #10545 snopko: Keďže sa neoboľševickí súdruhovia Korniet a Snopko, spolu s primátorom Králikom a väčšou časťou Mestského Zastupiteľstva Banskej Bystrice, vrahovia a úhlavní nepriatelia mestskej hromadnej dopravy v tomto meste, nenamáhajú odpovedať na veľmi slušne položené emailové otázky, budem ich klásť verejne:
Vážení páni, na základe vyhodnotenia akých kritérií ste dospeli k poznatku, že vaša obskúrna inštitúcia prevádzkuje najlacnejšiu a najmodernejšiu trolejbusovú dopravu na Slovensku? Na základe čoho verejne šírite lži o veku vozového parku SAD BBDS? Prečo prichádzate s ponukou na prevádzkovanie MHD v Banskej Bystrici po uzavretí výberového konania? Na základe akých otrasov svetovej ekonomiky sa hospodárenie vašej obskúrnej spoločnosti náhle tak zlepšilo, že môžete pridávať spoje, obnovovať nočnú dopravu, obnovovať zrušené zľavy a rozširovať ich rozsah, keď v priebehu roka 2005 cena žiadneho vstupu nepoklesla? (Jezisikriste Cisielko, nie tak zhurta a od pluc. Ved to je aj na dve firmy vela. Zhlboka dychaj)
Nutne ma to musí priviesť k záveru, že ste doterajšími tvrdeniami o potrebe zvyšovať cestovné a zmenšovať ponuku spojov v skutočnosti obyvateľov Banskej Bystrice nehanebne okrádali, a to tak priamo na cestovnom, tak nepriamo prostredníctvom dotácie od mesta.
Záverom si dovoľujem parafrázovať konštatovanie kolegu Papyra: Ak by som si mal vybrať medzi Banskou Bystricou bez trolejbusóv, bez Snopka a bez Kornieta alebo Banskou Bystricou s trolejbusmi, so Snopkom a s Kornietom, s bolesťou v srdci ale predsa len jednoznačne by som hlasoval za Banskú Bystricu bez trolejbusov! A kto ma pozná, ten vie, že na to, aby som sa ja bol ochotný vzdať trolejbusov, sa muselo stať niečo vážne.
(no vidis Cisielko: o nic si neprisiel: mas troleje, Snopka i don Kornieta)
No Papyrku, zozen nejakeho kamenara toto treba tesat...
Ostatni si oddychnime. Caka nas nova zmluva. Docitania