Papyr: vlaky majú plnú traťovú od Sliaču až po Vlkanovú 100 Km/h, inde 80... A neviem, komu sa zdá, že 20 min. rýchlikom a 25-30 zrýchleným vlakom je veľa... By som chcel vidieť, čo by si hovoril, keby medzi PO a KE zdvojnásobili počet autobusov.
A doteraz to tak fungovalo, tak prečo to meniť. A okrem toho pochybujem, že až tak veľa ľudí jazdí denne povedzme po trase Sekier (ZV) - ... - Senica (BB).
Cieľom podľa mňa by mala byť rýchla taktová vlaková doprava medzi BB a ZV, ale to predpokladá elektrifikáciu a čiastočné zdvojkoľajnenie. A nech si tam chodí busov koľko chce, ale minimálnu tarifu pre busy by som stanovil o 30% drahšiu ako s vlakom.
Niežeby som si zastával zlodejskú spoločnosť, to nie (podľa mňa to majú v tomto štáte až príliš jednoduché a veľmi sa nesnažia nič zlepšovať), len mne sa napr. zdá zvrhlé, že ekologické vlaky medzi BB a BA chodia prázdne a na tej istej trase dokonca vydali licencie pre rôznych súkromníkov s 20ročnými šerblami značky Karosa...
Petik: zápchy ovplyvňujú dopravu v celom meste v tom smere, že keď chceš ráno stihnúť na Námestí slobody prípoj 56ku do Môlče (ideš z Fončordy), tak to aby si išiel aspoň s 15 minútovou rezervou (o 2 spoje skôr)...
A doteraz to tak fungovalo, tak prečo to meniť. A okrem toho pochybujem, že až tak veľa ľudí jazdí denne povedzme po trase Sekier (ZV) - ... - Senica (BB).
Cieľom podľa mňa by mala byť rýchla taktová vlaková doprava medzi BB a ZV, ale to predpokladá elektrifikáciu a čiastočné zdvojkoľajnenie. A nech si tam chodí busov koľko chce, ale minimálnu tarifu pre busy by som stanovil o 30% drahšiu ako s vlakom.
Niežeby som si zastával zlodejskú spoločnosť, to nie (podľa mňa to majú v tomto štáte až príliš jednoduché a veľmi sa nesnažia nič zlepšovať), len mne sa napr. zdá zvrhlé, že ekologické vlaky medzi BB a BA chodia prázdne a na tej istej trase dokonca vydali licencie pre rôznych súkromníkov s 20ročnými šerblami značky Karosa...
Petik: zápchy ovplyvňujú dopravu v celom meste v tom smere, že keď chceš ráno stihnúť na Námestí slobody prípoj 56ku do Môlče (ideš z Fončordy), tak to aby si išiel aspoň s 15 minútovou rezervou (o 2 spoje skôr)...
Majkl
Mestu by sa zišiel tunel pod Urpínom, aby tranzit nešiel cez mesto.
A viac sa prikláňam k PITovi, že treba podporovať vlakovú dopravu oproti autobusovej - minimálne tým smerom, že tarifa na autobusoch by mala byť vyššia ako na železnici. Majú to tak kade kde, ale napr. aj v Maďarsku, kde sú busy skoro o 50% drahšie ako vlaky.