Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kvorka #26245:
tazko ti je odpovedat na tvoje otazky TERAZ PRESNE V TOMTO MOMENTE ako to ty vyzadujes, ked ani na ministerstvach nemaju zatial poriadne jasno, co a ako s EU fondami. Samozrejme, ze sa uvazuje o vselicom. Keby si prisiel na diskusiu, podozvedal by si sa aj o veciach, ktore sem zatial nepatria.
Reply on: Flying #26203:
hm, a ak t-bus (14Tr) a 700-vka (732) sa v Presove vyskytuju v prevadzke aj s rokom vyroby 1989, tak kde je chyba? Alebo to prepocitame dvojnasobnym koeficientom? V pripade 732-ky dokonca trojnasobnym?
Reply on: kvorka #26245:
Uplny suhlas, mesto si musi vybojovat svoj zaujem, ak sa tak nedeje, treba "vymenit mesto", resp. zastupcov obcanov zvolenych do mestskeho zastupitelstva. ?
Chcem sa opytat, nakolko sa jedna o pristup k informaciam, kedy boli Vasim uradom schvalene CP liniek X3,X7,X9 a ostatnych? Rad by som tiez videl dane rozhodnutie o udeleni licencie na tieto linky. Kto bol ucastnikom tohto konania?

Odpoveď:Pisateľ otázky sa odvoláva na zákon o slobode informácií preto je potrebné, aby svoju žiadosť doručil spôsobom stanoveným zákonom č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám na Úrad BBSK.

Takže sa chcem opýtať, či má niekto nejaké informácie o tom, v opačnom prípade sa asi spýtam oficiálne /hoci si na odpoveď asi počkám poriadne dlho/. Otázka, ktorú by mohli vedieť zodpovedať asi určití činovníci /JJ, LUK, Snopko, DPM/. Alebo žeby vedel Flying?
Reply on: kvorka #26245:
Presne tieto otázky zaujímajú aj mňa...
Myslím si, že v najbližšej dobe (s možnosťou využitia dotácií z Eurofondov) bude potrebné stabilizovať situáciu v trolejbusovej doprave a najmä rozširovať trolejbusovú sieť (do Sásovej) + nákup nových NP trolejbusov.
Nič v zlom, ale odpoveď na najdôležitejšiu otázku diskusného fóra DPMBB som zatiaľ nenašiel:

BUDE SA STAVAŤ TROLEJBUSOVÁ SIEŤ DO SÁSOVEJ?

- je vôbec nejaká vízia na najbližšie 3 roky?
- možnosť Eurofondov bola preskúmaná?
- mesto vyhodilo do luftu 250 miliónov pri kšeftoch s pozemkami, ale na trolíky sa asi zabudlo?
- primátor sľuboval spustenie trolíkov, a ich rozširovanie, avšak je o tom ticho...prečo?

Myslím, že odpoveď by malo dať DPMBB, lebo je dopravcom, lebo ono je na mesto prepojené /nielen finančne/ a najmä, odborníci na dopravu /aspoń podľa doterajších vyhlásení/ sedia v DPM, a nie na MsÚ. Bez vetra sa ani lístok nepohne.

Moja otázka na záver: čo sa v tejto oblasti robí alebo nerobí?
Reply on: BZUCO #26242:
Myslím, že po odstavení V1 to už s tým podielom TE také optimistické nebude.
Reply on: DM 904.001 #26240:
Nič v zlom, ale však JJ má mail priamo pod nickom, presne tak ako ty. ?
Reply on: 2008 #26221:

trolik sam ma 0 emisie. To ze nejake su pri vyrobe energie to je ina rec ale sam trolejbus moze daco vypustat do vduchu len ak tak ludia naprdia ?
btw tepelne elektrane nemaju ani 20% podiel na vyrobe.
Reply on: DM 904.001 #26240:
Toto by som si dovolil nazvať schotouschizmom par excellence.
Reply on: JJ #26184:

Zdravím JJ,z neznámych príčin bol vymazaný môj profil(613)z webu vlaky.net a nemám na Vás mejl ani mobil.Mali ste ma informovať,až sa bude spúšťať TD v BB a neinformovali ste.Nezabúdajte,že aj ja som pre Vaše trolejbusy vyzbieral 450 podpisov.29.12.2007 sa chystám do BB,aby som si užil chvíľu,keď sa postupné oživovanie siete zavŕši.Bol by som rád,keby sme sa pri tej príležitosti mohli stretnúť.Ospravedlňujem sa,že toto píšem sem,ale nemám na pána Jendrišáka iný kontakt,tak prosím,nech sa ozve a keď mi hocikto dá naňho mejl,budem rád.Tak,či tak idem do BB oslavovať 29.12.2007 a možno sa tam zdržím do konca roka.V Bys3ci som nebol celý čas,čo nebola mestom(keď bola bez trolejbusov),a teraz sa teším na chvíľu,keď sa obnoví a uvidím toto mesto také,aké bolo pred 2 rokmi-plné trolejbusov a teda krásne!A hlavne gratulujem Bys3čanom:Po 2 rokoch živorenia v najväčšej dedine na Slovensku,môžete o5 nazývať Banskú Bys3cu mestom!Máte elek3ckú trakciu s5,BB sa zase stáva mestom!A aby som to upresnil:Mestá sú podľa mňa:Bratislava,Košice,Prešov,Banská Bys3ca,Žilina a dá sa to povedať aj o Trenčianskej Teplej a Trenčianskych Tepliciach a ak zarátame TEŽ,dá sa Tetranská"aglomerácia"tiež nazvať mestom.Mestami nie sú napríklad Zvolen,Prievidza,Levoča,Bardejov,Komárno,Štúrovo,Moldava,Nitra a mohol by som pokračovať dlhým výpisom dedín...Tí pozornejší isto postrehli,že pravé a plnohodnotné mesto má elek3ckú trakciu v MHD!Štatút je 1 vec,realita 2.A obce,ktoré nemajú ani osobnú železničnú dopravu(napr.Levoča),by si fakt nemali dovoľovať provokovať štatútom mesta!Ale vlastne to píšem preto,lebo sa teším z faktu,že sa BB vrátila na náš krátky zoznam skutočných a plnohodnotných miest.A teším sa aj z toho,že SADisti už nie sú v ofenzíve,ale v ťažkej defenzíve,no bolo by dobré,keby sa ich podarilo vytlačiť z mesta úplne,nech sa vrátia do tej svojej dediny Zvolen!!!A potom pomsta:Zatrolejovať im Zvolen a budú z neho mať mesto proti svojej vôli a budú oni okupovaní pre zmenu a minimálne tiež tie 2 roky,ako oni okupovali Bys3cu!A priviesť ich k bankrotu SADistov dedinských!!!Krásne sviatky a veľa elek3ny Vám praje D.Kováč.
Reply on: Valec #26238:
Môžeš mi to, prosím, poslať na email?
Aby ste sa tu nehádali ktorá trakcia je nakoľko ekologická, dávam vám do pozornosti nasledujúcu porovnávaciu tabuľku:
http://www.valec.yw.sk/temp/ab-tb.jpg
Do porovnania boli taktiež zahrnuté emisie vyprodukované pri výrobe elektrickej energie, resp. PHM, v slovenských podmienkach.

Ospravedlňujem sa za kvalitu, bolo to fotené mobilom v škole na prednáške.
Reply on: 2008 #26234:
pozn. podľa údajov z dispečerkého fóra bolo včera vonku 13 trolejbusov...
Reply on: S499.1023 #26233:
tu nemôžno opomenúť - ak sa elektrickej trakcii pričítajú emisie pri výrobe (teda emisie elektrární), prečo sa naftovým motorom nepričítajú tiež celkové emisie - t.j. emisie vzniknuté pri ťažbe ropy a potom pri jej spracovaní v rafinérii? To ešte nehovorím o tom, že elektrina sa potom "dováža" drôtami, ktoré neprodujujú emisie, ale taká nafta na tých cisternách.... ujujuj.... To by bolo ďaleko aj na Euro 0.... ? čiže rozdiel v zaťažení životného prostredia emisiami podľa druhu pohonu je jasný....
Reply on: S499.1023 #26233:
z tepelná určite nejaké emisie logicky má, ale ako povedal mirkobb, že trolejbusy sú napájané len tou, čo je z vyrobená vodnými elektrárňami, tak berem svoje trepanie späť a reklama na dpbbb nie je zavádzajúca.
.
mirovobb prehlásenie je sice blbosť (iba ak majú natiahnutý samostatný kábel z Jergalov), ale to je všetkým jedno a pravdu povediac mne tiež. Dolievam tu len "olej" do toho vzájomného osočovania, aj keď od kedy vozia tie dva trolejbusy ľudí, tak to tu stratilo na zákernosti.
Reply on: 2008 #26221:
Vieš aký je rozdiel medzi emisiami na 1 kWh z tepelnej elektrárne a z bryndzového motora s dubovou kľukovkou Euro 44 v traktore z Cottage Cheese City? Alebo tu len tak letecky trepeš?
a ináč tá ZV 2 bus bude dokedy jazdiť???zas porušujú zákon a nikomu z kompetentných to nejako moc ani nevadí ? ?????
Reply on: mirkobb #26229:
no super človek,keby bolo viac zmýšľajúcich ľudí ták ako ty,začalo by zas platiť "za živa v BB" ale pokiaľ bude viac takých ako je 2008 tak zbohom pekné a čisté mesto.To čo je za týpek??? pozná ho niekto odtiaľto osobme???jeho rozmýšľanie mi sedí tak na 10-12 ročného. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.