Majkl: pokial to Emtest naozaj umoznuje, tak aky problem. Minimalne dochodcovia by mohli mat vzdy okrem spicky ten prestup za 0 a 25%. Zatraktivnilo by to dopravu pre tych, co sa radsej vyberu peso a umoznilo by to lepsie vyuzit sedlo a profitovat z trzieb navyse.
All: do Prahy prisli Karosy B961, som zvedavy kedy dojdu do BB. Pre cestujuceho to nic neznamena, ale my (a dopravca) ocenime aj novinky v tomto autobuse - motor a novy zadok.
All: do Prahy prisli Karosy B961, som zvedavy kedy dojdu do BB. Pre cestujuceho to nic neznamena, ale my (a dopravca) ocenime aj novinky v tomto autobuse - motor a novy zadok.
Kami
Druhy system je u SADiek, teda pokladna pri vodicovi. To je najjednoduhsie, najspolahlivejsie aj ked to zdrzuje a otravuje vsetkych.
Co by ste povedali na nasledovny tarifny system:
Zakladne cestovne 8 Sk.
Prestup do 5 minut - zadarmo
prestup do 10 min - 25%
prestup do 40 min - 50%
prestup do 60 min - 75%
opakovany prestup - 25% az 75% cestovneho vzdy podla casu od poslednej jazdy
Zvyhodnene casy - miesto 40 min bude 60 a miesto 60 min 90 min.