Ak som napísal, že sa hľadajú riešenia vzniknutých situácií, hovoril som o tarifných zmenách, ktoré cestujúcich dopravného podniku čakajú. Bude sa jednať o opatrenia, ktorých zámerom je v prvom rade prilákať cestujúceho späť do verejnej dopravy. K týmto pripravovaným krokom bude včas spustená aj infokampaň, tak aby bola verejnosť pripravená na nové tarifné podmienky.
Vo vzťahu k linkám číslo 601451 a 601455, kde dopravca užíva nezákonného označenia X3, X7 a X9, vypracoval dopravný podnik detailný podnet na preskúmanie rozhodnutia Úradu BBSK z podozrenia na nezákonné konanie tohto Úradu na úseku cestnej dopravy. Podnet bol zaslaný orgánu vyššieho stupňa - MDPaT SR a v súčasnosti sa čaká na jeho reakciu.
Vo vzťahu k linkám číslo 601451 a 601455, kde dopravca užíva nezákonného označenia X3, X7 a X9, vypracoval dopravný podnik detailný podnet na preskúmanie rozhodnutia Úradu BBSK z podozrenia na nezákonné konanie tohto Úradu na úseku cestnej dopravy. Podnet bol zaslaný orgánu vyššieho stupňa - MDPaT SR a v súčasnosti sa čaká na jeho reakciu.

xdeimosx
Ďalej tu máme Radničné noviny, ktoré dávajú do takmer každej schránky. Veď čo sa nedohodnete so starostom, nech Vám aspoň jednu stranu pustí a nevyužijete ju na informačnú kampaň? Podľa mňa si väčšina obyvateľov tieto noviny aspoň prelistuje, takže by to malo aj nejaký účinok. Navyše sú to noviny mesta, peniaze na ich vydávanie sú už vyčlenené, takže by to ani nič nestálo. Alebo čo rovno o tom Saktor nenapíše do svojho Úvodníku? Treba na neho tlačiť, že sľúbil svojim voličom trolejbusy, ale teraz to neznamená, keď ich tu máme, že môže poľaviť!
Potom tu máme prístrešky a veľké reklamné plochy v nich. Dohodnem sa s ich prevádzkovateľom, že na mesiac (alebo kratšie obdobie) Vám ich prenájme a informujem. Stačili by tie na Námestí slobody a Štadlerovom nábreží a vy im za to ponúknete reklamu v t-busoch a citybusoch. Hovorí sa tomu výmenná reklama alebo reklamný barter. V najhoršom prípade zorganizujem verejnú zbierku, určite by niektorí ľudia prispeli a z toho ich zaplatím.
A ako tu napísal Papyr (tuším), treba dať aj na T-BUS transparent (napr. Cestujeme ekologicky, Už kúrime a udržujeme čistotu). Ľudí to zaujme a najmä si poopravia mienku o našich T-Busoch. Opäť by stačili len nejaké hlavné linky, napr. 1, 2, 3. Viem peniaze nie sú, tak treba osloviť niekoho, kto tie transparenty vyrába a ponúknuť mu takúto možnosť zviditeľniť sa (napr. na transparentoch bude meno autora).
Ďalej vo všetkých linkách by mohol visieť oznam, kde by boli kľúčové fakty. Možno by som ich dal formou otázky, nech si na ne každý sám odpovie. Aspoň sa nebude cítiť, že mu niekto tlačí kaleráby do hlavy. Občan musí vidieť aktivitu, vidí len Polónyho snahu, tak si myslí, že on je ten správny.
Existuje vôbec v DPMBB nejaké marketingové oddelenie? Ak nie, treba ho vytvoriť, ja Vám to budem robiť i za minimálny plat, ak Vám nebude vadiť, že na to nemám školu (ale skúsenosti s tým mám a bohaté).