Sudruh Luptak?No ale povedzme si otvorene,vazeni,kto za toto moze,ze sa neelektrizuvalo?Moze za to Luptak?Moze za to robotnicka trieda?Nieee.Vinovate su tieto menezmenty a eserocky.Nedodali nam dostatok japoniek a kelni,inak by uz davno bolo elektrizuvane,aj trojfazovo,zo stavebneho rozvadzaca na napajanie miesaciek.A povedzme si my otvorene,kto vlastne potrebuje tuto elektrizaciu,laminarky a ine imperialisticke vynalezy?Robotnicka trieda ich urcite nepotrebuje,ved ked zvolite Luptaka,o desat rokov kazdy robotnik bude mat svoju vlastnu plesnivu S120.A kto ma nebude volit,toho chytim,kopnem,hodim do skarpy...
otazka na kohokolvek znaleho problemu:
ako sa ma elektrifikacia zv-bb? posledne stadium, ktore mam v mojej mozgovnici utkvete bolo spagat po zv-mesto, par stlpov dalej smer bc, potom par patiek a nakoniec kdesi pred sliacom koniec vykopovych prac. to predposledne bolo, ked sudruh luptak asi 3tyzdne predtym kladol zakladny kamen tejto stavby ??kolko??neviemrocia. ak mozte, zistite mi prosim, viac. vdakujem vopred.
citaju to tu este z emtestu? ak hej, tak nech si ten svoj system studentskych kariet strcia niekam! clovek aby sa len rozculoval, kua na celej skole mi nikto nevie zmenit na karte datum jej platnosti........posielaju si to kade tade a prd z toho nakoniec..........
Dúfam, že sa nemýlim, ale myslím, že pri ostatných dverách sú v NR len označovče na čipové karty. Ten kto chce lístok od vodiča musí ísť prednými dverami.
Pozývam menežment SAD Banská Bystrica na rannú jadzu malým autobusom o 05.12 z ul. Priehrada, aby sa presvedčili ako cestujeme. Ešte aj hnoj vozia lepšie na pole ako nás. Len nech zaplatíme cestovné !!!! Nevieme komu napadlo dať ráno v pracovné dni malý autobus /v sobotu a nedeľu chodí veľký/
Už na druhej zastávke je plne obsadený, čo sa týka miest na sedenie, na ďašej zastávke nastúpi podľa nášho dlhodobého sledovania najmenej 18 cestujúcich, na fakulte plno mladých ľudí s taškami a ruksakmi, pri spojoch už je možné nastúpiť len priamo do priestoru k vodičovi, alebo ak je ochotný otvoriť zadné dvere potlačiť sa od zadu do predu.
A to nechcite vystúpiť v parku. Nemáte šancu vystúpiť bez odtrhnutých gombíkov alebo natrhnutého ucha od ruksakov. Pevne veríme, že dôjde v čo najkratšom čase k náprave. Treba sa opýtať vodičov na uvedenej linke, aké majú skúsenosti.
Ak bude treba, urobíme podpisovú akciu - ďalej už takto nechceme cestovať !!!!
Zdalo sa mi, že v NR majú označovače pri všetkých dverách...
A okrem toho, pozri si tie stránky DPKV - cestovné poriadky, napr. linky 1, 2, 15 (majú intervaly 10-30 minút)... A majú kopec nízkopodlažákov, (ale to vyplýva z vládnej podpory ich nákupu).
Bol som teraz v Karlových Varoch a okrem toho, že ma veľmi príjemne prekvapila tamojšia MHD (intervalové CP, nízkopodlažné vozidlá Ikarus 412 a Citybus, ...) majú aj dobrý systém odbavenia cestujúcich, ktorý by možno bol vhodný aj pre BB:
V pracovných dňoch od 04:00 do 19:00 sa nastupuje všetkými dverami, ale označovač je len pri prvých, takže tí, čo nemajú časové predplatné lístky musia ísť cez predné. Tým sa vylučuje možnosť dodatočne si oraziť lístok pri prepravnej kontrole...
Ked som chodil na gymnazium, niektori vodici akceptovali, ked sa nastupovalo vsetkymi dvermi. Tykalo sa to rannych L34. Je este take nieco mozne?
Niektori zurvalci chvilu nadavali, ale potom sa aj tak pohli:)
Milan: ale potom sa dostali vsetci, nie? Pokial ide dalsi bus za 10 min, asi by surovo zavrel dvere a siel. Mam skusenosti, ze hoci je bus plny po dvere, na dalsej zastavke sa este par vmesti.
TeBeCe