PhDr. P94a moze, ked jej tak velmi vadi nedostatok bezbarierovosti, vybehat na svojom KNV prachy na nakup desiatich 25Tr-iek, a vsetko bude v poriadku.
A okrem toho - PhDr. P94a si zrejme neuvedomila, ze jedine bezbarierove vozidla, teda Ciciaky a Citybusy, su prave majetkom DPmBB a nie SAD ZV.
Dalej si neuvedomila, ze na to, aby sa p94ove karty mohli vzajomne akceptovat, musi preto urobit nieco nielen DPmBB, ale aj SAD ZV. Proste na dohodu je vzdy treba dvoch!
Medzi 22.30 až 04.30 by sme mali najhustejšiu, najbezbariérovejšiu a najdôchodcovskejšiu MHD na svete hádam.... ako je možné že sa proti tomuto DPMBB odvolal??? Veď to by zdravý zvolenský rozum nikdy neurobil! ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Ako som uz bol pisal, najvhodnejsi datum na spustenie trolejbusov je 28.oktober a to z dovodu dobrej zapamatatelnosti ale hlavne sa tym predide komplikaciam sposobenym "nezavinenym" porusenim licencie, ktora uklada povinnost spustit dopravu aspon na jednej linke prave 28.10.
Varujem vsak pred bezplatnym cestovnym v prvych dnoch prevadzky! Vzhladom na to, ze v MHD je konkurencia, mohol by sa druhy dopravca citit tymto poskodeny a vyuzit to ako zamienku na utok proti DPMBB.
Ak by chcel DP pripravit nejake lakadlo, doporucil by som nejaku rozumnu zlavu, ako napriklad vikendovy listok (platny v sobotu a nedelu) za 50Sk.
Článok je mierne zmätený. Plné cestovné z karty je v TN 8,- SKK. To bola taká suma, že Trenčínu som bol ako jedinému ochotný tolerovať spravodlivú tarifu. Ak bude cestovné vyššie a nebude to kompenzované prestupnosťou aelbo časovými lístkami, budem sa aj v TN na protest proti spravodlivej tarife pohybovať výhradne IGK.
No mna by zaujimali konkretne činy, ktoré robia, lebo dávať označníky či vylepovať CP ich nevidím, dopr. kancelária (aspon teda pri vub) je rovnaka uz skoro 2 roky.
BTW ked sme pri tom, mohli by to spustiť cez víkend, vtedy je predsa len menej spojov a aspon by sa vyskusal stav v normalnej prevadzke, tiez prve dni by mohli byt zadarmo aby sa nahrnul substrát.
A ozaj na L24 chodi bus, ktorý ma v predu sovietsku vlajku, cca 30x20cm.
dneska v novom case velky clanok o lanovke na hrebienok.
to s timi trolikni ja mam celkom pocitze vetu " Dopravný podnik mesta Banská Bystrica (DPMBB), a. s., bude od pondelka 22. októbra pripravovať postupné spúšťanie dvoch trolejbusových liniek." Nejaky poctivi novynar zobral tak ze od pondelka jazdia. ?
keby ten kruháč urobili čiastočne ako je napríkald ten trenčiansky pri OZC MAX. V čase, keď sa ešte len upravoval som vravel, že z radvane by do mesta mali ísť 2 pruhy priamo bez potreby vojsť do kruháču, oddelené ostrovčekom. A potom by aj ten dvojprúdový kruháč mal zmysel, lebo takto je kolóna už len v strednom pruhu, a je raz taká dlhá /ako pri jeho rekonštrukcii/.
Myslím, že sa to aj vodorovným značením dalo spraviť lepšie ako teraz, nehovoriac o "idiotských" zvislých značkách. A najhoršie na tom všetkom je, že každý si cez ten kruháč chodí ako chce...
Navrhujem to poriadne vyznačiť, a nie nezmyselne ako teraz, s 2 pruhmi odbočujúcimi do ESC, pričom jeden je zároveň priebežným na kruháč...ako v Somálsku na námestí Prosperity ?
presne tak! Aj v samotnom kruhovom objazde sú zbytočné dva okružné jazdné pruhy. Ten vnútorný nemá absolútne zmysel, pretože vozidlo, ktoré do neho vojde a potrebuje z kruhového objazdu vyjsť na ten-ktorý smer, musí to rezať cez vonkajší okružný jazdný pruh. Minule mi tak skrížil môj jazdný pruh jeden bezohľadný vodič. Ešteže som to predvídal. Rovnako, zbytočne veľa jazdných pruhov ohrozuje chodcov na prechode smerom na Štiavničky.
S tou poslednou vetou "V BB su bezne idiotske riesenia v dopravnej infrastrukture, takze tradicia asi pokracuje..." stopercentný súhlas.
Ked spominas dopravne znacenie, tak ma napadlo, ze velky kruhovy objazd je vlastne este stale bez zvisleho znacenia, no a co som zatial pocul ohlasy, tak zo vsetkych stran nadávaju soferi, ze tam casto zazivaju zmätok, ked urciti ludia nepoznajuc situaciu sa nespravne zaradia a potom na poslednu chvilu sa zas preraduju, alebo ich to uplne vynesie inde, kam vôbec nechceli ist! Vsak to nema sluzit iba tym, co tadial chodia akosi po pamäti a znalych miestnych pomerov, ale aj pre cudzich.
Uvediem priklad, ked niekto ide z Radvane v pravom pruhu a vcas sa nepreradi, tak ho vodorovne znacenie v podstate nepusti do kruhoveho objazdu v pripade ak by chcel ist trebars na Stiavnicky, alebo na Foncordu a musi ist len na Stadlerovo nabrezie(nepusti ho totiz plna ciara), cize ak by chcel ist do spominanych casti mesta, tak by musel porusit pravidla cestnej premavky. Spominane riesenie by nebolo spatne pre plynuly prechod z Radvane do centra(v podstate bez obav, ze do toho pruhu vojde este niekto aj z ineho smeru), ale doplnene vcasnymi navestnymi tabulami pred kruhovym objazdom, ze ten pravy pruh je urceny pre smer do centra, vtedy by to malo zmysel. Inak je tam este nespocet takych hluposti, tak je na zamyslenie, ze ako sa môze inak dobra myslienka degradovat takym spôsobom a co na to kompetetni..??! V BB su bezne idiotske riesenia v dopravnej infrastrukture, takze tradicia asi pokracuje.. ? ?
Inak dnes na nábreí pribudlo nové dopravné značenie zakazujúce na križovatke pri ÚVS odbočiť na Uhlisko.
Z Uhliska popri AS k DK sa tvori poriadna kolóna a teda spoje L103 a 104 momentálne podľa CP určite nemajú ako premávať.
nie je to ročne, samozrejme...ale obrat k lepšiemu je zatiaľ badateľný: 15 nových busov /4 kĺby/, 1 nízkopodlažný, ďalšie 4 nízkopodlažné do konca roka /z toho jeden kĺbový!/...bttw. koľkože to má nízkopodlažných ZV? Aha, zabudol som na tie ich investície v tomto roku:
- ZV 828 AY
- ZV 726 AZ
- ZV 831 AZ
-ZV 902 AY
+ ich prefarbenie a osadenie transparentmi...veru pekné, moderné a nízkopodlažné. Kde sa TN hrabe, že? ?
65 miliónov od roku 2006 - predpokladám ,že je to myslené tak, že za celé obdobie. Bo za 65 Mega ročne by mohli pomaly aj za korunu jazdiť... Aj ak je to na dva roky, je to na di..., totiž mesto veľkosti TN pomerne dosť, za to by si už aj mohli dovoliť aj nespravodlivú tarifu zaviesť ? .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mirkobb
Uvediem priklad, ked niekto ide z Radvane v pravom pruhu a vcas sa nepreradi, tak ho vodorovne znacenie v podstate nepusti do kruhoveho objazdu v pripade ak by chcel ist trebars na Stiavnicky, alebo na Foncordu a musi ist len na Stadlerovo nabrezie(nepusti ho totiz plna ciara), cize ak by chcel ist do spominanych casti mesta, tak by musel porusit pravidla cestnej premavky. Spominane riesenie by nebolo spatne pre plynuly prechod z Radvane do centra(v podstate bez obav, ze do toho pruhu vojde este niekto aj z ineho smeru), ale doplnene vcasnymi navestnymi tabulami pred kruhovym objazdom, ze ten pravy pruh je urceny pre smer do centra, vtedy by to malo zmysel. Inak je tam este nespocet takych hluposti, tak je na zamyslenie, ze ako sa môze inak dobra myslienka degradovat takym spôsobom a co na to kompetetni..??! V BB su bezne idiotske riesenia v dopravnej infrastrukture, takze tradicia asi pokracuje.. ? ?