No v poslednom case je tu fakt husto:)
Myslim ze je naskodu, ze v BB je rovnaky grafikon v sobotu aj v nedelu. Toto myslim najviac vadi na linkach 22, 1, 34, 6.
Co sa tyka mimoriadnej linky... ja by som tam prihodil mimoriadny trolejbus, ten ma v nedelu len mzdove naklady, elektrina je zadarmo. Ani by nemusel zachadzat cez Sidlisko.
Myslim ze je naskodu, ze v BB je rovnaky grafikon v sobotu aj v nedelu. Toto myslim najviac vadi na linkach 22, 1, 34, 6.
Co sa tyka mimoriadnej linky... ja by som tam prihodil mimoriadny trolejbus, ten ma v nedelu len mzdove naklady, elektrina je zadarmo. Ani by nemusel zachadzat cez Sidlisko.
Vladimír
Prednedávnom v Bratislave s veľkou slávou zaviedli L131, ktorá má CP zosúladený s príchodmi rýchlikov do BA a trasu vedenú účelovo pre potrebu študentov dostať sa zo stanice na internáty. Pritom sa trochu zabudlo, že v Košiciach električková linka s obdobnou funkciou fungovala už vyše 20 rokov.
Dopravca má uspokojovať dopyt po dopravných službách. V obmedzených ekonomických podmienkach sa často pod pojmom "uspokojenie" rozumie aspoň to, že sa cestujúci do autobusu dostane.
Preprava študentstva je charakteristická nárazovosťou dopravy. Ale aj s tým sa musí dopravca vysporiadať. Dopravca nemôže čakať, že cestujúci príjme s pochopením argeumnt voči tomu, že sa nedostal do autobusu, v zmysle, že dopravca má zavedený nejaký pravidelný interval. Ak treba ďalší spoj, treba zriadiť ďalší spoj. Niet jediného dôvodu, prečo by študent mal čakať na ďalší spoj 15 či 30 minút. To sa môže na celú dopravu vykašľať.