Reply on: Majkl #2395:
Informácie mám len tie, ktoré mi povedal riadieteľ DPMŽ, Ing. Juraj Popluhár. Myslím, že jeho odbornosť bude dostatočnou zárukou kvality projektu.Nejaké info o ŽRIDS možno nájsť už aj na stránke DPMŽ - www.dpmz.sk


alebo
. Čo sa týka orientácie v prezývkach - skús zadať do nejakých vyhľadávačov, ale skôr česky (krokodýl, brejlovec) - je veľa stránok kde sú prezývky aj obrázky aj vysvetlenie ako čo k svojej prezývke prišlo.
PIT
Tak to je skutočne sila! Načo potom máme políciu, keď sú NESCHOPNÍ zaistiť už vlastne chyteného zlodeja? Do bol zase pľuvanec do tváre všetkých čestných ľudí. Po takomto incidente v kombinácii s prípadom Belgičana, ktorý nelegálne prejde dvakrát cez slovenský hraničný priechod a medzitým uháňa územím SR a až úplne náhodne ho chytia v Budapešti až na druhý deň, by mal okamžite odstúpiť minimálne minister vnútra a ihneď urobiť všetky ďalšie legislatívne opatrenia, ktoré by zamedzili tomu, aby došlo k tak absurdnej situácii. Táto krajina skutočne vo všeobecnosti zásadne obraňuje zločincov a nie čestných ľudí a zdravý rozum!
Papyr ďakujem za radu, navštívil som už predtým stránku Markízy, ale nechcelo mi prehrať ani videozáznam, nehovoriac o tom, že na tomto počítači by som to mal i tak bez zvuku.
Ale udivujete ma s tými označovaniami druhov vlakov. To je možné skutočne len na úbohom neprofesionálnom Slovensku. V SR existujú LEN nasledovné druhy vlakov (vrátane medzištátnych): EC, IC, Ex, R, ER, Zr, Os. Tie sú zriadené v dôsledku kategorizácie vlakov vzhľadom na tarifu, rýchlosť, služby súvisiace s cestou a pod. To znamená, že sa týka kvalitatívnych ukazovateľov pred a počas cesty a nie toho, aký je druh pohonu. Každé ďalšie označenie je len výplodom neschopnosti a nesprávnych dojmov našich niektorých neschopných železničiarov, ktorí ešte stále rozlišujú, či je vlak ťahaný parnou, dieslovou, či elektrickou lokomotívou. Presne to vystihuje modernosť uvažovania pracovníkov ZSSK. A že ešte aj v Žiline používajú MZr, tak to ma dorazilo.