pravdupovediac, dnes uz sme v stave, ze trpezlivost pretiekla a tato otazka - nahrada skody - je urcite na programe dna. Spravny organ, tym, ze vyda rozhodnutie nad ramec jeho kompetencii a zakona s tym uz musi ratat.
vsetky tie absurdne podmienky su nad ramec kompetencii VUCky a celkovo nad ramec zakona o drahach. Je sokujuce, ako moze subjekt - drahovy urad zastupeny ZVSK, plateny z dani obcanov vydat taketo rozhodnutie, ktore sa kompletne vymyka legislative.
lenže tu neplatí analógia - ide o to, aby Tbusy "nerušili" busy, opačne to tak uvedené nie je. Jedine, že by v dôsledku tejto licencie mesto neschválilo nový CP rpe busy a prispôsobilo ho trolíkom
Na margo toho salamunskeho "povolenia-nepovolenia" trolejbusov VUCkou...
...ak 10 minut pred a po trolejbuse nesmie zastavku pouzit autobus, tak to moze predsa znamenat aj to, ze na zastavke budu jazdit iba trolejbusy (samozrejme, v intervale kratsom ako 20 minut) a diesely ju vyuzivat nebudu moct vobec... jednoducho, ze mesto sa prisposobi dementnej vyhlaske VUCky a prisposobi sa jej tak doslovne, ze ju dodrzi na chlp presne... akurat ze uprednostni trolejbusy, nie diesely... A zakulisni iniciatori tohto blbeho rozhodnutia si este budu trhat vlasy
wizard112