Reply on: Papyr #2353:
No veď...mali by kúpiť pár Talentov alebo dačoho takôho naftovôho. Ale ideálne by bolo, až zadrôtujú ZV-BB, aby z BB pokračovali rovno smer Brezno-Červená Skala-Margecany, lebo aj tak kým neuvidím laminátku v čele IC Horehronec (S499.1+ARpeer+Bpeer+Bpeer+Bdsheer) ako lezie z Telgártskeho tunela, tak ani umrieť nemôžem:-). A teraz späť k realite: Ja nemám nič proti Bpeer ale keby debili rozmýšľali, tak tie sedačky otočia tak, aby vznikli štvorky (netreba žiadne iné konštrukčné úpravy, ešte aj diery na skrutky pasujú pôvodné). Potom by ma zostava T478.4+ARpeer+Bpeer+Bpeer úplne uspokojila.
Vladimír
Dôvod prečo sa upúšťalo od sprievodcov pre dnešnú dobu už znie priam neuveriteľne. Neustále vzrastajúce výkony MHD žiadali neustále viac vozidiel a to chcelo viac sprievodcov. A tých sprievodcov jednoducho nebolo - každý mal prácu a jednotlivé DP už jednoducho nemali koho zamestnať ako sprievodcov. Preto prišla myšlienka samoobslužného predaja. Bol to akýsi medzičlánok na ceste k predpredaju mimo vozidlo.
Re #2326 Petik: Podľa toho, v akej rovine sa neprestupnosti bavíme. Ak by existovali predplatné lístky, tak väčšine cestujúcich je šum a fuk, že jednorazové lístky sú neprestupné.
Podľa mňa sa tie nedostatky spolu kĺbia. Poviem to takto: MHD zažila obrovskú facku v podobe nástupu prednými dverami a zrušenie predplatných lístkov bolo posledným klincom do rakvy.
Re #2328 Petik: Áno, vystihol si to. Ja nadávam, že nemám kvalitný prípoj od rýchlika z Kysaku do Prešova. Ale je tu kategória cestujúcich (BJ a pod.), ktorých v Prešove čaká ďalší prestup a často tiež bez prípoja.
Re #2337 Majkl: A aby nedošlo k nedorozumeniu, doplním Ťa: intervalová doprava s takými intervalmi, ktoré sú násobkom alebo deliteľom čísla 60. Ako jedinú výnimku som ochotný v určitých prípadoch uznať 8 min. interval.