Nerozumiem preco v BB nie je mozne dodrzat urcitu "historiu" v cislovani liniek.
Preco bude do Skubina jazdit L35, ked by tam mohla jazdit radsej L36. L35 predsa donedavna jazdila na THK, takze toto cislo malo ostat volne, resp. mali ho pridelit nedavno novej linke 30. Na Mlynsku by mala jazdit L37, ta tam az donedavna jazdila. Toto nie je len priklad tychto par liniek, v BB je to tak vzdy. (Apropos, najlepsie by boli 34, 34A a 34B tak ako je to tu na imhd)
Udrziavat ciselnu radu je nezmysel! Treba zachovavat cisla tak ako su vryte v pamati cestujucich.
Re zmena 34: Tak som zvedavy, co utnu miesto L34. Tipujem ze na to doplatia Sasovcania:)
Preco bude do Skubina jazdit L35, ked by tam mohla jazdit radsej L36. L35 predsa donedavna jazdila na THK, takze toto cislo malo ostat volne, resp. mali ho pridelit nedavno novej linke 30. Na Mlynsku by mala jazdit L37, ta tam az donedavna jazdila. Toto nie je len priklad tychto par liniek, v BB je to tak vzdy. (Apropos, najlepsie by boli 34, 34A a 34B tak ako je to tu na imhd)
Udrziavat ciselnu radu je nezmysel! Treba zachovavat cisla tak ako su vryte v pamati cestujucich.
Re zmena 34: Tak som zvedavy, co utnu miesto L34. Tipujem ze na to doplatia Sasovcania:)
Jedine, žeby si zámerne vyrával kópie cudzích lístkov za účelom odoberania kreditu iným. Ale to im už rovno môžeš ten lístok ukradnúť a ušetriť si "vývoj" vlastného lístka.
Kami
Re #2186 PIT: technicky nie je delba trzieb problem. Problem je ekonomicky a pravny. Napriklad SAD by museli mat nejake zuctovacie centrum. Zaujimave nie su jednotlive udaje, ale len suhrnne za nejake casove obdobie. Mozno odkupia licenciu na BSIPS od NBS.