Ale jednu "nemenovanu" sa mi len predsa podarilo ? , ostatni este spali(nemali kedy reagovat), no a potom si prisel Ty a.. ? ? "Zbural si mi hrad na piesocku.." ? Co nemozes spavat..? Som Ti aj volal na mobil, aby si mi nie, ale si vypnuty. ?
Si si istý, že si zobudený ??.no je možne, že SAD BB sa rozhodla 1.apríla /nemá to isto nič s oslavou vtákov...hm hm/ v pekný slnečný deň ukázať deťom narodeným po 1.1.2006 ako vyzerá trolejbus a možno MOŽNO možno...to niekoho pichne pri srdci..do oka..a možno aj inde a predsa v blízkej dobe zatrasie drótmi.. teším sa na fotodokumentáciu náhodných šťastlivcov a milú reportáž RTV ..a teraz ma napadlo nie je to kvôli meninám pána A...??? ...utekáááám !! ? ? ?
Vnútorný mestský okruh, vonkajší mestský okruh a severný obchvat sú tri tôzne veci, ktoré nemajú žiadny úsek komunikácie spoločný. Vokajší okruh nie je severný obchvat. Inak s tým súhlasím, maximálna preferencia verejnej dopravy pred IAD. Najprv vybudovať vnútorný mestský okruh a potom tam vytlačiť IAD. Do širšieho centra povoliť vjazd MHD a vlastníkom aút s trvalým pobytom. Potom by sa nemusela rozšíriť ani Tajovského ul. v parku ani budovať parkoviská.
Chlapi, co sa deje..??! Rano som isiel z AS a v obluku na krizovatke pri Dome kultury akurat zatacal kratky trolejbus smerom na Radvan ? (cislo som ale na tu dialku nevidel), co sa robia nejake skusobne jazdy?? Ze by sa len predsa uz nieco rozbehlo? Kompetetni, co o tom viete? Teeda, ja som najprv myslel ze sa mi sniva..?! ? ?
A čo tak jedno super riešenie. Čo tak vnútorný okruh mesta. Ktorý by išiel od kruháku pri ESC paralelne s 1/59 k Tajovského ulici. Od Tajovského by pokračoval poza ekonomickú na Lazovnú ulicu a tam tunelom na Kollárovu ulicu. A tá by sa napájala na vonkajší okruh mesta (Na severný obchvat). Tým pádom by sa Tajovského v úseku od križovatky so Strieborným námestím po križovatku s vnútorným okruhom mesta vylúčila IAD. Ostal by tam povolený vjazd len tým čo tam bývajú. Žiadne zápchy na Tajovského by nehrozili. Čo na to poviete?
Re #20136 zakaznik: Kto osvetlí železnicu tak ako plánujú osvetliť cesty? Aj rušňovodičom by to pomohlo k zvíšeniu bezpečnosti na železnici.
Re all : Ja len takú malú poznámočku. Predtým ako budete reagovať na dáke správy, tak si počkaj na vyjadrenie druhej strany. V prípade, že sa neozve, tak až potom reagujte. Ale poprosím triezvy, s chladnou hlavou a nie po troch pivách. Však? Inak čo sa týka tej správy #20535 tak tá správa bola nevyvážená. Nakoľko sa tam hovorilo o DPMBB a DPMBB sa na túto tému nevyjadril. Takým správam by sa mali redaktor vyvarovať. Keď sa im nechcelo získavať stanovisko DPMBB tak tam mali aspoň hodiť, že sa im nepodarilo dovolať.
hotove kocurkovo je to aj teraz a navrhovanym riesenim (presunutie zastavky az niekde pod estakadu) sa od kocurkova tiez velmi nevzdialis. UMB je vysoka skola - verejna institucia, ktora by nemusela byt velmi neochotna v tomto smere. Ak by sa uvazovalo umiestnit niku prave pred vchod, zasah do prilahleho parciku patriaceho EF, s prihliadnutim na ochranu prirody, by mohol byt minimalny. Navyse verejny zaujem, mat zastavku prave tam, kde je aj o nu zaujem, by nemal byt takymto riesenim ohrozeny.
Tak teda napíšem svoj názor..všetko je možné len stačí naozaj chcieť...vďaka tomu, že som zabudla na spojenie nedá sa....som dosiahla v živote zaujímavé výsledky..)) a tak verím, že sú medzi nami odborníci, ktorí vyriešia celkom prekvapivo problém Tajovského ulice...))
Presne tak, Tajovského ul. je potrebné riešiť komplexne. Konkrétne mám na mysli riešenie kolízneho bodu pred budovou bývalej reštaurácie Park. V uvedenom mieste, kde sa začína stúpanie, v ktorom cesta prechádza úzkou zákrutou, je značne brzdená plynulosť dopravy. Stačí, ak sa stretnú 2 autobusy, alebo autobus s nákladným autom a jedno vozidlo musí jednoducho zastať a dať prednosť druhému. Preto navrhujem lokálne rozšírenie tejto zákruty (keď už nie v celom úseku popri parku). V súvislosti s týmito úpravami by sa mohla vybudovať aj nika pre autobusy. Súčasná lokalizácia zastávky má dobrú polohu (blízko Strieborného námestia, vlastne slúži ako náhrada za Strieborné námestie pre linky, ktoré neprechádzajú cez Strieborné nám.), no na druhej strane, keď tam zastane L34 alebo akýkoľvek prímestský bus, doprava je paralyzovaná a zápchy siahajú až po križovatku Tajovského x Ul. Janka Kráľa x Strieborné námestie. Preto je určite potrebné riešiť túto zastávku. V každom prípade je nutné vybudovať niku, aby bola doprava plynulá. Samozrejme, že som proti tomu, aby sa IAD uprednostňovala pred MHD, ale v tomto prípade je to všeobecný záujem a plynulosť dopravy sa netýka len IAD, ale aj liniek MHD, ktoré na uvedenej zastávke nestoja. Otázne je však umiestnenie novej zastávky, lebo v súčasnej polohe na vybudovanie niky veľa miesta neostáva. A ak sa postaví ďalej (kde je dostatko miesta pre niku), bude zastávka ďaleko vzdialená od centra, a opäť to nebude dobre.
Inak ja sa ešte čudujem, že doprava v BB funguje (nemyslím len MHD, ale dopravu ako celok). Veď povedzme si otvorene, čo mesto (štát, VÚC) za posledné roky urobil pre zlepšenie dopravy v meste a okolí. Absolútne nič. Neriešil sa problém MHD, vytvorenia integrovanej dopravy, výstavby parkovísk, cyklistických chodníkov. Iba mesto prinútilo súkromných investorov, aby vybudovali vo svojej blízkosti okružné križovatky (Lidl, Kaufland,...). Ale keby to malo urobiť mesto alebo VÚC, doteraz počúvame, prečo sa to nedá. Elektrifikácia trate. Ďalšia ukážka, aká neschopnosť je na najvyšších postoch. A tých príkladov by sa našlo. Aj nový primátor. Sľubuje veci, ktoré nemôže ani ovplyvniť. MsÚ s VÚC nestojí za nič (prinajmenšom v oblasti dopravy). Som zvedavý, dokedy tento stav vydrží... ? ? ?
K tomu parku. Túto komunikáciu už treba riešiť ako celok. Od križovatky, cez šírku komunikácie až po vyriešenie zastávok. Ale keď mesto vie, že na úkor parku rozšírenie komunikácie nepresadí (lebo v našom meste žijú obyvatelia, ktorý by za strom položili život), nech mesto hľadá iné riešenie. Ale nech už sa začne niečo robiť, lebo tu nie je o 5 minút 12, tu je 5 minút po 24...
Toho priestranstva pred vchodom FE ale nie je ani na "rozdavanie", nemam teraz po ruke taku mapu, z ktorej by som v meritku odcital vzdialenost medzi tymi oblukmi opornych murov po stranach, ale aj z tychto zaberov http://www.ef.umb.sk/fakulta/fotky/vchod.jpg http://www.ef.umb.sk/fakulta/fotky/vchod3.jpg je zrejme, ze tam vtrepat(zapustit) niku s patricnymi rozmermi(podla normy) by bol "velky" problem.. ? Aj z posudenia meritka na tych fotografiach si neviem predstavit zapustenu niku co i len pre solo, nie to este pre 18 m klbak, to tak max pre Citybusiky, aj to by bolo LTT(len tak-tak..), no a ten chodnik,co by ju obchadzal ciky-caky uz vobec nie. ? Z urbanistickeho, architektonickeho, estetickeho hladiska hotove Kocurkovo.. ?
A just sa vrátim k tej Kollárke musím pretože jednoducho inak nemôžem som k nej prirastená pupočnou šnúrou viem ako vonia..hej.. páči sa mi , že ľudia ktorí nevedia o čo kráča mlčia ..ja viem o čo kráča milý draxter a tak nemlčím..
V časoch puberty ma prepadla napriek móde drogovať láska k deťom a tak som sa vďaka výhodnej polohe domova násilím votrela do priazne tety domovníčky dojčenského ústavu .. tá ma prepašovala do " zakázanej izbietky" ...na zemi na žinenke ležali malé opustené deti od 0 - do 1 roka a vedľa sa šmochtali tie zvyšné do troch rokov.. no jedno mali spoločné presmutné oči..hej veď nemali mamy.....
Áno, je nesmierne vhodné umiestniť autobusovú zastávku rovno pod okná nechcených detí..nie len , že ich nechcú rodičia nech si zvykajú, že život je pes....prečo by ich nemohol ráno budiť smradľavý autobus so škrípajúcimi brzdami..???..ani nechcem pomyslieť čo za idiota o tom rozhodol..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
wizard112