No samozrejme , že sa toho dočkáme však nevidíš ako im to pekne ide /našim milým poslancom../ napríklad s tou trolejkou ??..len to treba sem písať !!..si si nevšimol, že jeden víkend sa tu preberala výška nájmu a ľaľa v pondelok bola odpoveď priamo zhora..dávno píšem OZAJ ČÍTAJÚ !!!.. a ja na môj hriešnu začínam byť veriaca !! ?
Re S499.1023 #20137 ale pán I. J. a jeho prejazdy Belgickom nie sú reprezentatívna vzorka z ktorej by sa dala urobiť štúdia vplyvu osvetlenia na nehodovosť.
Ahojte. Je to uz trosku neaktualne ale neviem ci sa tu o tom diskutovalo tak chcem nahodit temu....Nove pristresky na zastavkach v Sasovej, konkretne na Ruduhorskej a Magurskej a Bol som naozaj poteseny ked som videl ze tie stare rarohy miznu....ale niekolko dni potom ked boli postavene ma zarazila hned jedna vec a to odlisnost od ostatnych pristreskov v BB....zeby ina firma ktora dostala zakzku na poslednu chvilu pred volbami??? (tak ako semafory v Radvani???...) to mi napadlo ako prve a myslim si ze nieco na tom pravdy bude. Ale nejde ani tak o to ze su odlisne budis...ale preboha vsak su vysoke mozno prehanam zas ale podla mna aj 3 m....dobre vsak nech su ale co ta hlbka....ved do hlbky je to uplne kratke a nepostacujuce. Naco robili taku rarohu do vrchu vsak ked tieto posledne dni prsalo ludia sa nemali kam skryt lebo do vysky by sa ich pomestilo hojne ale na sirku zopar ludi aby nepomokli ? to je teda logika....este pridavam na Rudohorskej nie su zalozene ani skla na bocnej strane tomu hovorim sfusovana robota a nespravila sa ani nova dlazba tak ako to boolo v pripade ostatnych pristreskov.
[offtopic] #18547 S499.1023: "osvetliť rýchlostnú komunikáciu? To je, naopak, z hľadiska bezpečnosti jeden z najúžasnejších nápadov"
Diaľnice, čo svietia
"„Samotné osvetlenie nemá na bezpečnosť výrazný vplyv, psychologicky však pôsobí na správanie vodičov,“ vysvetľuje Yvon Loyaerts z valónskeho inšpektorátu. „Valóni sú menej disciplinovaní vodiči, takže zaradia vyššiu rýchlosť, a tým zvýšia riziko nehody." http://cestovanie.sme.sk/clanok.asp?cl=3168068
Navyše Saktor použil pri obhajovaní tohto debilného nápadu úplne iné argumenty než bezpečnosť.
[/offtopic]
A kto by ich mal akoze opravovat a udrziavat, snad nie ti styria mechanici, co tam maju? Ti maju urcite o robotu postarane aj na "prescas", iba ak by to "lifrovali" na Balkan, ale to by sa kludne mohlo stat, ze by prave tie bystricke prisli este v horsom stave, ako pred ich odoslanim tam..!? Celkom mozne, ze by z nich povyberali aj to dobre, co v nich este je, mohli by tak "sabotovat" (znehodnocovat) vozidla konkurencie, ktore ta potom moze potencialne nasadit pre svoju potrebu, no nie? DPMBB by mal tie prenajate vozidla ziadat co najskor spät!
To je pekná vizitka, ako sa SAD ZV stará o vozy. A to hovoríme o autobuse starom menej ako štyri roky. Čo potom taká 10 ročná B931 (napr. BB-028AG, ktorá tiež chodí na L2) alebo aj tie B941... Interiér mnohých je v hroznom stave. Už by sa pomaly mohlo hovoriť o opravách.
tomas1
#18547 S499.1023: "osvetliť rýchlostnú komunikáciu? To je, naopak, z hľadiska bezpečnosti jeden z najúžasnejších nápadov"
Diaľnice, čo svietia
"„Samotné osvetlenie nemá na bezpečnosť výrazný vplyv, psychologicky však pôsobí na správanie vodičov,“ vysvetľuje Yvon Loyaerts z valónskeho inšpektorátu. „Valóni sú menej disciplinovaní vodiči, takže zaradia vyššiu rýchlosť, a tým zvýšia riziko nehody."
http://cestovanie.sme.sk/clanok.asp?cl=3168068
Navyše Saktor použil pri obhajovaní tohto debilného nápadu úplne iné argumenty než bezpečnosť.
[/offtopic]