On bol riaditel este za komunizmu. V knihach je vacsinou na fotke vedla Gusta Husaka... ako spolu prestrihuju pasky na metre a tak... On skor tie trolejbusy rusil:(
Zaujimalo by ma, kde je zastavka L34 Bellusova. Je to tam ako stoji L31, alebo pri Drukose ako kedysi?
Re #2036 Papyr: K Prahe len jedna mala poznamka...
Dlhorocny generalny riaditel dopravneho podniku v Prahe - Mikulas Lacek bol Bystrican! A nielen to. On bol Uhlistan!!! A jeho mama byvala v susednom byte:)
Ale prvým krokom by asi fakt malo byť založenie mestského DP (až potom by sa BB mohla porovnávať s PO a ZA), aby MHD zbytočne nedoplácala na prímestskú dopravu.
Petik: Ale ved ja viem, ja som si len rypol... Viem, ze by ste radi videli MHD v BB na urovni a ze sucasny zalostny stav vam musi byt neprijemny. A ze sa snazite najst aspon minimum, co by sa dalo urobit... Pritom Presov a Zilina su dokazom, ze to ide, len treba chciet... Nasi kompetentni nejako zabudli na Masarykovske "nebat se a nekrast"...
A trolejbusy v Prahe... moj sen. Sice si ich nepredstavujem v Konevovke, ale take stupanie na Strahov, Motol, Waltrovku, Suchdol, k sv. Matejovi... tam vzdy penim z toho, aka je ta Karosa alebo CityBus lenivy... Ale to vies, Praha na to nema, nema dve miliardy na zatrolejovanie celeho zapadneho brehu, ma len na take veci, ako stavba trate na Barrandov alebo metra do Letnan...
Takto.. ked beriem do uvahy len MHD, radsej by som siel autobusom, ale paci sa mi, ked niekde jazdia troliky:) A myslime aj na navstevy vidiecanov. Ich deti budu cele happy, ked len uvidia trolik. Ja tiez:), v PHe nemame:( Vzdy si predstavujem droty na Proseku a na Konevovej:) ...ako vladzu do kopca...
Inak suhlasim s pripomienkou, ze trolejbusy su nepopularne aj kvoli svojmu veku, neporovnatelne vyssiemu oproti autobusom.
Neviem ci som to tu uz niekedy spominal, ale raz som videl ako tatrovka taha trolejbus (15Tr) popred moj dom (na Uhlisku). Nema niekdo tusenie, co to mohlo znamenat? Bolo to uz pekne davno...
BTW... ako sa maju muchy v Podlaviciach? Na Uhlisku stale spia, takze otaca sa to asi niekde inde!
Majkl: zacnu? Vid 1513. Ale pokial sa pri SP bude robit plecharina a riadne sa pohraju s funkcnymi castami (motor, brzdy, riadenie) bude to zatial OK. Ale 8 rokov od GO, resp. VP, uz bude cas rozmyslat nad obnovou.
Trolejbusy bez GO sú slabou stránkou, pokiaľ sa bavíme o údržbe. Ale je ich čoraz menej. Škoda, že keď už budú všetky hotové, tak zasa tie prvé gé-óčky začnú hrdzavieť... A to už bude dôvod zamyslieť sa nad kúpou Trollina (DPMP ho dovtedy homologizuje a odskúša)
Autobusari v BB nemaju papiere na parohace. Len maloktory tam prejde. Ja som pocul len o jednom - "Biela tvar".
V 1989/90 mali za sebou len autoskolu v BA, takze ...
V poslednej dobe asi nie, ale na zaciatku sa aj to stavalo. Vodic siel ako bol zvyknuty. Raz na Tajovskeho neodbocil ku plazi (L1) ale pokracoval k Parku ako dnesna L25. Myslim ze zastal az dole .
Spociatku sa predbiehat pokusali (1990) ale rychlo ich to preslo.
Trat do Sasovej by znamenala nove troliky, nie len pri spusteni, ale aj neskor (mensia potreba autobusov).
Hocikde sa predbiehať nemôžu, ale na zastávkach s viacerými nástupišťami môžu, ak majú patrične vybudované stopy.
Re #2022 Danny: Obávam sa, že začínaš prepadať "Syndrómu štandardného prešovského cestujúceho", ktorý má oveľa radšej autobusy ako trolejbusy. Trolíkom vyčítaš, že sú studené, smradľavé a nieviemaké, možno nemoderné, hranaté... Ja sa pýtam --> je problém v trolejbuse ako takom alebo trolejbuse bystrickom? Podľa mňa všetka nechuť voziť sa trolejbusmi pramení jednoducho z toho, že nové autobusy sa kupujú a trolejbusy nie. Keby sa na Fončorde zjavilo 18m Trollino, ver, že by to hneď bolo iné kafe!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami