ďakujem..dnes je skvelý deň okrem toho, že sa tu našlo milé mačiatko )) mi od popoludnia chodí po rozume "bulharský meter" značky "TT" .... ? joooooj..!!
ako "jediný z tohto fóra, ktorý všetko vie, všetkému rozumie, všetko videl, všetko robil, všade bol, pozná každého myšlienky, pozná každého potreby a každého vie urážať" si dovolím ťa opraviť:
"Nič viac"
?
Otázka znela: "A teraz konkrétne - v čom je úplne nová Karosa B732 lepšia ako pätnásťročný kompletne generálkovaný trolejbus 14Tr?"
Odpoveď: príspevok 19416. Nič viac, nič menej ...
Nie je podstatné, čo kto chce. Oprav si bielítkom na monitore 732 na 952, nič iné vám SAD CCC nedá.
Na tému tvojho príkladu, ktorý sa stáva každý deň, všakáno, mám odpoveď, ktorá sa volá pomocný pohon. Ale inak si pekne odbočil od desaťročných vozidiel k niečomu úplne inému.
Licenciu na prevádzku T-Busov dáva príslušný dráhový úrad v zmysle zákona č. 164/1996 Z.z.. To znamená, že ak T-Busy dostanú licenciu, mesto môže s prevádzkovateľom T-Busov, ktorý má licenciu /MHD BB,a.s./ uzavrieť Zmluvu o výkone vo verejnom záujme.
Uvedené sa nijako nedotkne už uzavretých zmlúv alebo licencií /Balkánci/.
Ak dostanú T-Busy licenciu, v zmysle § 42 ods. 3 písm. a) uvedeného zákona, dostanú označenie dráhy (úsek trate, trasy linky), na ktorej je dopravca oprávnený prevádzkovať dopravu na dráhe, názvy staníc (zastávok) a určenie východiskovej a cieľovej stanice (zastávky).
Potom je to už jednoduché:
V zmysle § 7 písm. c) ods. 8 zákona 168/1996 Z.z. mesto/obec/ rozhodne o odňatí licencie, nakoľko autobusová linka sa stala nepotrebnou /keďže na rovnakej trase ale s iným číslom budú premávať T-Busy/
A je to vyriešené /keď sa chce/. R there any questions?
Ano, jednalo sa o trolejbus typu 15 TrM ev.c. 114 z roku 1995. Ale tuto "novinku", ktora sa stala na Mikulasa, sme uz podrobne rozobrali v presovskom fore v dnoch tesne nasledujucich po 6.12. Spomenuli sme si hlavne na to, ze presne 10 rokov pred tymto samovznietenim sa stala dopravna nehoda Sanosu, ktory bol na zeleznicnom priecesti zosrotovany vlakom.
Prešovskí hasiči dnes ráno o 5:25 hasili horiaci trolejbus. Na vozidle, ktoré patrí Dopravnému podniku mesta Prešov (DPMP), vznikla predbežná škoda 150 tis. Sk. Pri požiari sa nikto nezranil , vo vozidle totiž neboli ešte cestujúci, iba šofér.
Ako uviedol vedúci technickej prevádzky DPMP František Bednár, išlo o spoj č. 4 na linke Sídlisko III - Sídlisko Sekčov. Vozidlo vychádzalo prázdne z vozovne na Duklianskej ulici, vodič zastal na semaforoch, kde s najväčšou pravdepodobnosťou došlo ku skratu na káblovom elektrickom vedení. Najviac poškodená je stredná časť vozidla, tzv. harmonika, ktorá zhorela a narobila v okolí veľa dymu. Išlo o vozidlo staré 11 rokov, ktoré by mali ešte opraviť. Podľa Bednára si podobnú haváriu v DPMP nepamätajú.
..sú odkazy medzi riadkami no je mi ľúto , ale ty ich čítať nevieš tí ktorým patria rozumejú veľmi dobre..sú vety ktoré okrem čítania vyžadujú aj trošku rozmýšlania a to bez urážky..
V praxi to vyzera inac, pan teoretik "Vycital som z knizky". Vyska nakl. auta, ci je zaparkovane v obluku, stav zberacov, rozhojdane vedenie atd tych 3,5m vyrazne skrati
VLK