Srandicky..
Ale ak som to spravne pochopil,tak asi si nemyslela doliny,ale brehy Hrona,a pri Smrecine preliezt,no mozno nejaky skryty zmysel ma aj prezliect,zalezi po akej cinnosti by sa tak dialo.. ?
Takze tebe pripada vyroba radiatora obsahujuceho vodu lacnejsia ako radiatora obsahujuceho vzduch? Ty si fakt nepochopil predstavu toho vykurovania z CVUT.
Pisal som tam o regulacii,pokladam za samozrejmost,ze by sa to muselo upravovat a pustat do toho radiatora,resp. prietokoveho ohrievaca iba tak,aby nedoslo k "prevareniu".. Tak isto by sa dalo zvazit,ci by neslo namontovat dodatocne teplovodne kurenie trebars aj do 14/15Tr-iek? Samozrejme,ze vsetko je o pracnosti a nakladoch s tym spojenych,ale mozno by to vyslo lacnejsie ako vane s trubkami,zvlast ked uz toto existuje,dokonca unifikovane(aj na autobusy) na rozdiel od verzie s "vanami",kde nie je zhotoveny este ani funkcny prototyp a predpokladam,ze cele je to len v teoretickej rovine.
Je Majer MHD , alebo prímestská linka Môlča ??..totok keby som ja vedela.. z tej doliny na tú preložím si latu....ale zase pri Smrečine by sa to mohlo hádam aj prezliecť.. ?
No, "nemalo radšej nikdy vzniknúť" - v situácii, aká bola, by to znamenalo koniec väčšiny trolejbusových prevádzok v ČR a SR. Je to síce shit nevídaný, ale je to trolejbus, podporený marketingovým potenciálom Irisbusu a Schadefabriky. DPO bohužiaľ nevie správne "lobbovať" a na zahraničné trolejbusy by tu nikto nemal.
Ano, u 24/25 Tr, kde sa ohrieva voda, by to snad slo. Len pozor, aby pri prudkom brzdeni nevyvrela. To, o com som pisal ja, bola odpoved na otazku, co robit s bystrickymi 14/15Tr, aby mohli kurit brzdnym teplom.
O nejakych 24/25Tr som sa nebavil vobec, pretoze na BB podmienky je to t.c. utopia jak remen. Okrem toho, to vozidlo nemalo radsej nikdy vzniknut.
Nemyslel som tym konkretny model,ale len princip. A ten je opisany trebars u tej 25Tr-ky,cize netreba vymyslat vane s dvojitym dnom a tepelnevodivymi mediami s kanalikmi v nich,ako to popisoval Papyr v tom jeho prispevku(ibaze by hosi z CVUT prisli este s originalnejsim riesenim..?),ale len pouzit v podstate unifikovany vykurovaci system(ako sa v tom povodnom prameni spomina,pouzivany aj v autobusoch) a adaptovat ho na danu aplikaciu. "Tot vsjo." A 24/25Tr-ky budu aj v BB,ba aj urcite lepsie,napr. Cristalisy,alebo Van Hool.. ? ?
Uryvok z technickeho popisu:
....Trolejbus ŠKODA 25Tr IRISBUS je vybaven teplovodním topením (originální topná soustava autobusu) s elektrickým průtokovým ohřívačem vody, napájeným trolejovým napětím 600 / 750 V DC. Topná tělesa ohřívače mají dvojitou elektrickou izolaci... http://www.skoda.cz/electric/produkty/trolejbusy/trolejbus-25-tr-irisbus-aid82.html
Cize,asi by stacilo vymysliet ako cast elektrickej energie vznikajucej pri brzdeni prepinat(s regulaciou) do toho prietokoveho ohrievaca,a nemusime vymyslat "vane s mediami".. ?
Už sa vám stalo, že by ste cestovali autobusom a váš autobus predbehol pes? Mne sa dnes toto stalo... Najskôr sa vodič 5 minút nemohol pohnúť z otočky na Hlinách a potom išiel dole dedinou tak pomaly, že ho aj pes predbehol... ?
A vieš, že som ozaj zvedavá ??..pekne si počkám na tvoje čísielko a čo je tu voľáky podozrivý kľud, žeby všetci zainteresuvaní počítali tie busy čo sa budú tlačiť na Hronskom predmestí ??..ticho ako pred búrkou..a vraj zajtra bude priam víchrica zase... ?
Cina ma kapitalizmus 19. storocia v kombinacii s neslobodou prejavu, to uz s komunizmom ci socializmom nema nic spolocne. To iste plati i pre dalsie diktatury, maloktora z nich je socialne privetiva. Komunizmus ako taky bol sice popisany ako velmi lakavy system, ale v skutocnosti nie je realizovatelny nikde a nikdy. Nikdy totiz altruizmus neprevysi egoizmus. A nie je zatial lepsieho systemu, nez volna sutaz, lebo t.c. je to jediny darwinisticky socialny system
Pardon ale novy cas kupuju moji rodkaci a ja ked uz je na stole si ho aj precitam. Viem ze ako noviny su hodne len toho papiera na ktorom su natlacene.
Ja len ze v poslednom case dako na verejnost vyliezaju protichodne informacie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mirkobb
....Trolejbus ŠKODA 25Tr IRISBUS je vybaven teplovodním topením (originální topná soustava autobusu) s elektrickým průtokovým ohřívačem vody, napájeným trolejovým napětím 600 / 750 V DC. Topná tělesa ohřívače mají dvojitou elektrickou izolaci...
http://www.skoda.cz/electric/produkty/trolejbusy/trolejbus-25-tr-irisbus-aid82.html
Cize,asi by stacilo vymysliet ako cast elektrickej energie vznikajucej pri brzdeni prepinat(s regulaciou) do toho prietokoveho ohrievaca,a nemusime vymyslat "vane s mediami".. ?