Vsetko co sa deje v terajsej MHD vobec nemuselo nastat nebyt predsilvetsrovskeho podpisu zmluvy o vykonávyní MHD s jednou nenazranou spolocnostou, ktora teraz dokazuje, ze jej nejde o nic ine len o co najvacsi zisk. Berem kazdy podnikatelsky subjekt chce dosahovat zisk a nebyt stratovy. Ale v tomto pripade ide uz o nenazranost, kedze ziadaju nahradu v podobe 30 az 40 milionov korun, priscom sucasne linky 1-9 pritom 8 uz nepremava a 2,6 chodia ovela poriedsie nez chodili urcite nevykazuju trzby v takom rozsahu. Vsak toby bola uplna blamaz pre mesto ak by im tych 30 az 40 milionov schvalilo. VEd pre tychto nenazrancov by to boli ciste peniaze bez akychkolvek nakladov a mesto by este k tomu robilo stratovo trolejbusovu dopravu vo verejnom zaujme. To kde uz my Bystricania spejeme budeme sponzorovat nenazrancov zo Zvolena??? Spolocnot ktora chce dosahovat zisk musi preto aj nieco robit. Kedze ich zakaznikmi a hlavnymi zdrojmi trzieb sme my obcania musia sa snazit o co najlepsie sluzby pre nas aby sme ich mohli vyuzivat. Lenze od zaciatku januara minuleho roku nenastali ziadne zlepsenia co sa tyka dopravi. Pardon aby som nekrivdil o je to o cosi lepsie nez to bolo v tom january ? Ale o nic lepsie nez za dopy prevadzkovania MHD banskobytsrickou spolocnostou, ktora mala snahu o zachvanie trolejbusovej dopravy a hlavne spolupraci s mestom. A vtedy co ziadalo dotacie vo vyske 50 milionov? Ano ziadlo, ale preto lebo prevadzkovalo aj trolejbusovu dopravu a mesto uz okrem tych penazi dalsie ine vyclenovat nemuselo. Naproti dnesnej situaci kde musi platit prenajom za trolejbusy, pripadne opravy a este aj ich prevadzku + navysenie dotacii SAD ZV. Smozrejme teraz je to v hypotetickej rovine ale je to uplny nonsens ako sa zmenila situacia z roku 2005 a v terajsom roku 2007. Myslim si ze je to humus a malp by sa stym konecne nieco urbit. Hadam tu nebudeme sponzorovat sukromne subjekty z nasich penazi....Jednoznacnym a jedinym moznym (ci moznym to neviem, ale dovody aj nizsie pomenovane na to su) je prevadzkovanie MHD mestskou spolocnostou MHD a.s bez akych kolvek zashov sukromnej spolocnosti nenazrnacov zo Zvolena ktory nam prevadzkuju uz aj primesteske linky (podplateny starostovia.....) a stale nemaju dost najlepsie je pre nich zbavit sa akejkolvek konkurencie a len hrabat hrabat hrabat bez akehokolvek navysovania nakladov na skvalitnenie (tych posr*nych 50 autobusv nech si strcia do r... vsak aj tak deru 35 mestskych najviac). Je mi tu z toho na zvracanie hlvne z pana P. a v neposlednom rade z poslancov a primatora ktori kralovali v mestskom zastupitelstve v roku 2005 a tento stav vobec dopustili. Vymenit jedneho menej nenazraneho sa ovela nenazranejsieho dopravcu. Hamba pre mesto Banska Bystrica ako take je tato situacia. The end
LUK
Po prečítaní tohoto príspevku a zároveň po vzhliadnutí "nezávislej" regionálnej TV RTV BB sa mi zdá, že sem istý muž SAD ZV padol z Marsu a to nie hocikde lež rovno na hlavu !!! Považujem za nehorázne oháňať sa takými argumentami, ktoré ho pred rokom pramálo zaujímali a snažiac sa zapôsobiť na city občanov ako sa budú vysporiadavať s chudákmi zamestnancami, ked mu zmiznú objednané km!! Možno sa dotyčnému marťanovi uľaví, keď ho uistím, že pôjdu o dúm dál som rodená bystričanka a na rozdiel od pána "my zvolenčania z výpadovky na Šturec" som naozaj padla od údivu rovno na zadok keď otvorili "druhé" dvere !!! No ja si pamätám aj tretie aj štvrté otvorené, ale možno to nevidel možno necestoval autobusom . Hej všetci sa zbláznia od radosti z investícií SAD ZV no možno by niekoho zaujímalo kde zmizli investície a aká škoda vznikla, že už rok trolejbusy stoja pri plote. To tiež zaplatí mesto???
autor: janazjarku
prevzaté z www.sme.sk