Daco podobne som chcel napisat aj ja az na tie L90 a 92 tam by podla mna na kazdej z nich stacil interval (60/-/-)
a este L91 tam by podla mna stacili spoje o siestej a o siedmej rano tak aby medzi 6:25-6:45 a 7:15-7:45 siel v smere zo sasovej aj s L25 kazdych 5 minut autobus a v smere od nemocnice spoje o 13:40 a 14:40
a na L24(ZST-Mladeznicka) tam by zase v spicke(najma v poobednej) boli velke meskania spojov pri prichode do sasovej
a este by som v sedle prihodil daku linku medzi sasovou a radvanou cez strieborne napr:L27 Kremnicka- Sladkovicova- Strieb.nam- Karpatska- Starohorska otoc.- Tatranska- Rudohorska- Karpatska- Strieb.nam.- Sladkovicova- Kremnicka
a tejto linke zriadit zastavku za krizovatkou Tatranska x Rudohorska v smere k poliklinike(v blizkosti zast. Magurska) (-/60/-)
neviem ako by sa to ujalo ale mozno by bolo dobre medzi sasovou a radvanou aj v sedle daky spoj ktory by stal na vsetkych zastavkach
JJ: HISTORICKÉ OKIENKO - MHD NA JAVORNÍCKEJ
Áno, Javorníckou ulicou - mám na mysli pozdĺžnu časť ulice ku poliklinike - (vtedy Gliderovou) jazdila naozaj jeden čas aj MHD. Ja ťa len upresním, že to bolo v roku 1987 (+/- 1 rok) a jednalo sa o linku č.41. Pokračovala potom okolo dnešnej poliklinike a bývalej zastávke Starohorská 3, a potom okolo zastávky Starohorská, otoč. (vtedy Golianovej ul.) naspäť. Po dostavbe cestnej infraštruktúry bolo prerušené priame spojenie Gliderova-Golianova a bola vybudovaná slávna zákruta (najmä v zimných mesiacoch) pod Javorníckou, a tak začali premávať Ikarusy po trase Ďumbierska-Javornícka-Karpatská-Rudohorská až do 12.4.1999 (to boli časy, špičkový interval 5 minút, víkendový 12 minút....).
Zaznievajú tu dosť vážne návrhy, spájanie 22+24/25, nie som proti takýmto zásadným zmenám, ale to by bolo potrebné potom doriešiť obslužnosť otočiek v Sásovej (Pieninská, Starohorská) a tiež nájsť vhodný interval, ale nápad je to dobrý, to uznám.
RE Spojenie 26+34. Ja k tomu len stručne, nespájal by som 2 linky, z ktorej jedna má priebežnú konečnú (Tatranská) a prechádza po nábreží, lebo 20minútové meškania nenechajú na seba dlho čakať (viď dnešná L26 spojená s L6).
Tiež by som nerušil spojenie Partizánska cesta-Kynceľová, rázc.-Sásová a nespájal s linkami do Senice a Majera (v tomto smere tu cestuje početná skupina cestujúcich do firiem na Partizánskej) . Tá L26 bude asi najlepšia keď pôjde po ŽST (s touto linkou by som veľmi neexperimentoval, skôr by som riešil linky 22,24,25.
chcela som už viac nenapísať, ale si ma rozosmial ))..ja som tam bola ked útočili karbovance ..videl si to ?? nič ma tak netrápi ako to že som to neodfotila..každú chvíľu som čakala, že sa na mňa vyrútia kone ako na rodeu v Muráni..)) a už fakt budem čušať...
Dnes sa to tu hemzi samymi stylovymi navrhmi :)))
Ja by som to spojenie linky 22 a 25 (24) bral hned, super napad!
No je tam 1 drobny nedostatok, ktory ciastocne ostatni spolubesednici vyriesili-teda obsluha zastavok Magurska, Pieninska (ex linka 22) a Starohorska, otocka (ex L 25). Teda aby si o mne zmieneni obyvatelia nemysleli, ze som egoista a nechceli ma ukamenovat
Žiaľ je mi ľúto , že nerozumieš a Ukrajina je fajn v Mukačeve majú na autobusovom vakzale poľnú cestu a bufet v ktorom ponúkajú zalepenú malinovku okakanú muchami ? a cestovný poriadok, ktorý platí od roku 1948 ))
"odvodzujem to od toho, ake su tam intervaly dnes"
Zásadná chyba! V najkvalitnejšej ZVHD v galaxii sa neprispôsobujú intervaly cestujúcim, ale cestujúci intervalom. ? ? ?
Spájať 24+22 zásadne nie práve preto, že substrát je sprostý a nastalo by, čo píšeš aj ty... A ešte by sa aj sťažovali, ako dlho to tam ide... ?
Mne sa velmi nepaci napad spajat casti s vysokym dopytom (Sasova) a "vyletne" linky do Salkovej, Rakytoviec a podobne.
Celkom dobre nerozumiem, naco ti bude este L20 na stanicu, ked tam predsa pojde L22 a L24. Alebo ti nerozumiem.
Spojenie tych minibusovych liniek bolo rozumne. Moja babka byva na Mladeznickej, ta by bola spokojna ze ma priamy bus na Uhlisko:)) O tom sme sa uz bavili na Vianoce pri pive. Jedinu nevyhodu vidim v tom, ze v smere na Foncordu by nemohli obsluhovat zastavku Kapitulska.
Nikde som ten tvoj CP nevidel:) Je mi jedno, ci to bude 24 alebo 25. V pripade 24 ale vidim urcite riziko v tom, ze na Foncorde byva vela dochodcov, ktori by sa s tym mohli vozit k leninovi:)
Intervaly - ako pise LUK, z Prahy intervaly nedovidim, preto sa vzdy pozriem na CP a odvodzujem to od toho, ake su tam intervaly dnes. Ak je dnes na L25 interval 15 v spicke a 30 v sedle, tak som rovnaky interval pouzil aj na tu spojenu linku. Samostatna L22 by mala rovnaky interval, aby sa mohli prekladat, vysledny interval v spicke 7,5min (dnes je to zhruba 10min 20+21+22+23, ale bez prekladu).
Re #18949 LUK: nedovidim:-), ale to solo som predsa dal kratsom intervale! Suhlasim, ze to triestenie v Podlaviciach je urcita komplikacia, ale v dobe elektronickych transparentov to nie je ziaden problem. Na Tatranskej nahodi novy ciel a pokracuje sa dalej. Cestujuci nic nezbada. Osobne by sa mi lepsie pozdavalo 26, 26A a 26B, nie samostatne cislo pre kazdu z nich.
Ale ine som chcel. Pises "Miesto toho sa zbytočne živí spojenie po Partizánskej, kde pomaly nikto nebýva a jej obsluhu dostatočne zabezpečia iné, tadiaľ idúce linky"
Ako by si to vyriesil? Predlzil by si na Tatransku L24, alebo by si L26 poslal cez Rudlovsku? Spojenie Tatranska-Partizanska by si uplne zrusil?
Ja sa pamatam, ako pred casom bola linka 8 Mladeznicka-Namestie-Majer, lenze isla po Partizanskej a do Majera prisla odzadu. Neskor pribudla L48 po rovnakej trase, ale do Majera isla popri Smrecine - ako dnes.
A tak uvazujem, ci by bol velky nezmysel viest linku zo Senice cez Majer. Zdrzanie je take 3 minutky. Napriklad takto: Ulanka-Kacica-Majer-Senica. Co ty na to LUK?
Re #18951 Habibi: Ta vetna skladba je divna. Fakt ze ti vobec nerozumiem! Nekecam! Resp. rozumiem ti asi tolko ako ked som bol v lete na Ukrajine a pokusal som sa dohovorit s "domorodcami":)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
wizard112
Problém tej L24 by boli meškania. To je fakt.
Výhodou môjho CP sú rovnaké intervaly (15 alebo 30 min. v špičke, v sedle 30 min., a cez víkendy 30 alebo 60 min.).