Mohol by niekto čo - to pozisťovať okolo výroby (kompletizovaní) autobusov - prototypov zač. 90. rokov vo Zvolene? Mali to robiť s nejakými Poliakmi pod zn. Granus. Jeden taký Granus ešte premáva v prímestskej linke v BB.
Aj v Lučenci vtedy, v počiatkoch privatizácie vyrábali vlastné autobusy v malých množstvách pod. zn. Slovbus.
Chcem tým povedať to, že obľúbený argument odporcov ekologickej dopravy (žiaľ osvojila si ho aj zvolenská SAD-ka) je, že trolejbusy sa vyrábajú v malých sériách a tak, hoci ich výroba je nenáročnejšia (aj údržba), sú drahšie.
KEBY SA VŠETKY DOPRAVNÉ PODNIKY NAPR. LEN NA SLOVENSKU (Kde je ich päť) prevádzkujúce trolejbusy (vrátane BB) SPOJILI A VYRÁBALI SI SAMI TROLEJBUSY?
URČITE BY BOLI OVEĽA LACNEJŠIE NEŽ KUPOVANÉ AUTOBUSY A SAMOZREJME AJ LACNEJŠIE AKO KUPOVANÉ TROLEJBUSY (v cene, ktorých je najväčšou položkou daň a zisk. Daň nemusíš platiť, keď si niečo vyrábaš sám pre seba)
Aj v Lučenci vtedy, v počiatkoch privatizácie vyrábali vlastné autobusy v malých množstvách pod. zn. Slovbus.
Chcem tým povedať to, že obľúbený argument odporcov ekologickej dopravy (žiaľ osvojila si ho aj zvolenská SAD-ka) je, že trolejbusy sa vyrábajú v malých sériách a tak, hoci ich výroba je nenáročnejšia (aj údržba), sú drahšie.
KEBY SA VŠETKY DOPRAVNÉ PODNIKY NAPR. LEN NA SLOVENSKU (Kde je ich päť) prevádzkujúce trolejbusy (vrátane BB) SPOJILI A VYRÁBALI SI SAMI TROLEJBUSY?
URČITE BY BOLI OVEĽA LACNEJŠIE NEŽ KUPOVANÉ AUTOBUSY A SAMOZREJME AJ LACNEJŠIE AKO KUPOVANÉ TROLEJBUSY (v cene, ktorých je najväčšou položkou daň a zisk. Daň nemusíš platiť, keď si niečo vyrábaš sám pre seba)
SAD Zvolen si to nezaslúži (teraz ma, bystričania, nezabite).
Karol Nagy
veľmi ma potešila Vaša podpora petície „spoločne zachráňme trolejbusy v Banskej Bystrici. Viem niečo aj o Vašich dlhoročných snaženiach o nápravu nedostatkov MHD v Banskej Bystrici. Viem, že ste tiež profesijne dopravákom. Aj preto ako vládny nominant na vašom terajšom poste patríte nepochybne k najkompetetntnejším k zodpovedaniu tejto otázky:
Ako je možné, že štát (napr. cez Ministerstvo dopravy), ktorého Fond národného majetku, ktorý je 51% vlastníkom SAD BBDS, a. s. akoby vôbec do chodu tohto podniku nezasahoval?
Je podľa Vás napr. možné, že by „česka SAD BB, ich (trolejbusy) uz asi aj tak predala a hra s vami a obcanmi trapne divadlo,“ ako mi napísal Váš poslanecký kolega Richard Lačný mohla tak urobiť bez súhlasu VÄČŠINOVÉHO VLASTNÍKA - SLOVENSKEJ REPUBLIKY?