Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: poslanec.sk #11513:
ja som za!
Reply on: Kami #11509:
Jasné, samozrejme že sa to nevylučuje, ba naopak, petičný vybor môže byť zároveň aj spoluzakladateľom OF, alebo občianskej iniciatívy, to je jedno ako sa to bude volať, len som chcel upozorniť na to, že petície v tomto meste primátor vždy zamietol pod koberec (keď nechcem napísať vulgárne že si s nimi vytrel ...)
Reply on: 9 Tr #11510:
nie som nejaký znalec legislatívy, napriek tomu sa v celom zákone O petičnom práve nikde nehovorí o tom KTO môže a nemôže podporiť petíciu. Dokonca ani o tom kto môže alebo nemôže petíciu zostaviť.

Je teda celkom možné, že pod petíciu sa môže podpísať ktokoľvek (je to len môj názor)
potrebujem sa rano dostat do harmanca, a teraz neviem ako tam pojde MHD, ak podla "a" tak podla cestovneho poriadku
http://imhd.sk/bb/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=!054-05&x=943718417422

ide len 6.51?
Jak se mohu přidat k petici, nebo je to legislativně omezeno jen na občany SR?
Reply on: poslanec.sk #11495:
vcera vecer sme zalozili peticny vybor a od dnes zacina peticia za trolejbusy. Vtedy sme sa s hostami zhodli, ze treba bojovat na viacerych frontoch. Aj ti co nie su z BB ponukaju pomoc v ramci svojich moznosti a vedomosti.

Vzhladom na to si myslim, ze peticia sa nevylucuje s cinnostou OF a mozu fungovat obe aktivity. Peticia ukaze aky je postoj beznych obcanov, OF moze zjednocovat vsetky ostatne aktivity. Som za.
Reply on: poslanec.sk #11495:
je to dobra predstava, len keby v BB nebola tá všadeprítomná pasivita na realizáciu takejto alebo podobnej myšlienky
No jen doplník mněnírnám, že taková měnírna, díky tomu, že je napájená z více stran, tak i porucha u rozovdných závodů je díky tomu přemostěna, sám jsem byl svědkem, jak při výpadku jednoho napájecího kabelu, bylo přepojeno na druhý, protože na ně jsou napojena i další místa
Reply on: Richard #11503:
Niet co dodat ,iba potriast hlavou na suhlas ?
Reply on: T_m #11485:
už som ti to poslal ?
poslanec.sk: s příspěvkem souhlasím
Reply on: dushanc #11489:

Takze:
Ad: Po prve: Na Slovensku funguju aj jadrove, vodne a myslim, ze uz aj veterne elektrarne (zemepis pre 7. rocnik ZS). A precitaj si Papyrovu studiu, potom konstatuj ! A nalistuj si stranky enviromentalnej politiky EU ...
Ad: Po druhe. Mozu este na vodu, lasku a slivovicu ???!!! Na co este jazdia autobusy, ak nie na naftu ??? !!! ?
Ad: Po tretie. Ano 15-20 rokov sa ZV a BB hasteria. A ak budu tam taki ako ty tak dalsich 100 rokov budu aj nadalej ...
Ad: Po stvrte. Kup si listok do Presova, na Zel. stanici si nasadni na linku c. 4 smer Pod Salgovikom a vyvez sa hore az na konecnu. Ver mi, "taky stupak" si este nevidel. A to tam je 10, resp. 12 min. celodenny interval. 15Trky tam svihaju jedna radost.
A s tym odpojenim elektriny - hm, zakladne znalosti napajania el. trakcie. Ak by si navstivil ktorukolvek meniaren, dozvies sa, ze meniarne a siet su napajane z minimalne troch zdrojov. V sobotu sme to mali vsetci moznost vidiet, dokonca pracovnici meniarne v Kremnicke nam nasimulovali odpojenie siete. A neboj, vodici mohli sliapnut na plyn bez povsimnutia si nejakeho odpojenia. Inak podla teba sa 22kV vedenie vypina asi tak ako vypinac svetla na stene ??? ?
Reply on: marek #11501:
Nad tym som neveriacky krutil hlavou asi 10 minut=nech mi poviei,co vylucuje taky trolejbus a ja mu dam 1000 korun.Tie busy su asi potom tie BMW Alpina,co su na vodik alebo na BIOMASU,jak tie svedske vlaky.SAD Zvolen moznoze spolupracuje s nejakym RD,co im dava biomasu ?
Mna skor zaujalo niekolkokrat medializovane vystupenie riaditela SAD zvolen, kt. aj pre TA3 povedal, ze autobusy s motormi Euro 3 a euro 4 su rovnako ekologicke ako trolejbusy.
Reply on: dushanc #11489:

Tliachaš nezmysly.
Reply on: dushanc #11489:
Rozsirim tvoje myslienky o dalsie oblasti zivota.. vsetci by sme sa mali odpojit z elektrickej siete, pretoze je zranitelna.. obstarajme si naftove agregaty, ved je to spolahlivejsie a nakoniec distribucia nafty a jej cena su ovela menej rizikove.. nevidim tu smajlika, kt. si tuka po cele, tak si predstav, ze som ho sem dal..
Reply on: aquila #11494:
A keby nahodou aj nejaky terorista zabludil a zrusil by nam elektriku tak nam SAD Zvolen dokaze velmi rychlo pozbierat "vyberovu" autobusovu nahradu pokial sa elektrika neopravi ?
Reply on: Richard #11476:

Konečne rozumný príspevok s ktorým sa nedá nič iné, iba súhlasiť v plnom rozsahu!
Reply on: dushanc #11489:
Keby vyplo elektrinu,tak nielen trolejbusy by boli ochromene,vsetko by bolo odstavene....ale stalo sa niekedy nieco take??Nuz moze...ale preco potom v Ziline alebo Presove sa takehoto niecoho neboja=maju vypracovany nahradny plan=ved predsa ked trolejbusy vypadnu,daju sa predsa nahradit zaloznymi autobusmi.Taketo veci treba brat s rezervou,je malo pravdepodobne,ze sa nieco take stane(zalozne zdroje a.t.d....)
Ponúkam svoj názor na hlavné príčiny toho, čo sa momentálne deje s MHD v našom meste (a najmä s trolejbusmi) a na možnosti riešenia:

Príčiny dnešného stavu:
--------------------------
1.) Absolútne neschopný primátor, ktorý namiesto toho aby dokázal dať občanov a najmä odborníkov dohromady, pôsobí úplne opačne deštruktívne.

2.) Absolútne apatickí občania

3.) Neschopní a zastrašovaní schopní mestskí úradníci

4.) Krátkozraký a "nenažraný" menežment BBDS

5.) Poslanci ktorí sa nevedeli spojiť v záujme veci už skôr

Riešenie:
-----------
Overený spôsob a postup, ktorý funguje je aktivne prejavenie občianskych postojov. Preto protestujme, blokujme, nosme transparenty, medializujme...!

Petície na kompetentných v našom meste veľmi nezaberajú, aj keď sa nazbierajú pod ne stovky ba tisíce podpisov...

Preto je potrebné urýchlene založiť niečo ako občianske fórum (OF) "Za ekologickú a ekonomickú dopravu v Banskej Bystrici! " alebo podobne. Jeho hlavnými cieľmi by malo byť:

1.) Verejná výzva na okamžité odstúpenie primátora a vypísanie mimoriadnych volieb (referendum pre odstúpenie primátora).

2.) Zriadenie krízovej komisie MSZ za účasti poslancov zo všetkých strán, ale najmä prizvaných neposlancov - odborníkov a členov OF

3.) Hlavnou náplňou komisie by boli práce na vypracovaní a schválení Koncepcie mestského dopravného systému a spôsobu jeho udržateľného rozvoja, vrátane spôsobu a zdrojov financovania

4.) Príprava na realizáciu Koncepcie a založenie mestského dopravného podniku

5.) Nové voľby a presadzovanie kandidátov na poslancov, ktorí nie su nijako naviazaní svojími podnikateľskými aktivitami na mestský rozpočet

a určite vás napadnú aj iné body, ktoré by bolo možné zaradiť ako priority... Iné ako sústredený, organizovaný a koordinovaný aktívny občiansky tlak nedokáže dnešnú situáciu zvrátiť!

P.S. Horeuvedené uvádzam na základe mojich viac ako 5 ročných skúsenostiach so "spoluprácou" s dnešným primátorom a jeho teamom, ktorým sa obklopil. Upozorňujem že moje názory sú výsostne apolitické a čisto občianske!

Najdôležitejším nástrojom je zabezpečenie MAXIMÁLNEJ, KAŽDÉMU DOSTUPNEJ a OTVORENEJ INFORMOVANOSTI OBČANOV!!! Na to treba využiť všetky dostupné informačné prostriedky a kanály (TV, RADIO, noviny, NET, SMSky, tlačové plagáty, ústne podania, oznamy...)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.