Opätovne dávam do pozornosti našu na Vianočnú jazdu Ikarusom.
Jazda sa uskutoční v pondelok 26. decembra 2005. Začiatok je o 14:00 pri "Drukose" (autosalón blízko železničnej stanice Banská Bystrica - mesto), pokračovať budeme cez Tulskú a Tesco HM.
Oneskorenci majú možnosť pristúpiť o 15:00 na autobusovej stanici. ?
Rád by som použil fotky od týchto autorov: J.B., Petr Hoffman, Jiří Reitmayer, Roman Vanka, Ján Krošlák. Nemohol by mi niekto poslat na mailovu adresu majo.kovac@centrum.sk kontakt na týchto autorov? Velmi pekne ďakujem.
Ziadam autorov stranky o povolenie pouzit starsie fotografie banskobystrickych trolejbusov do ceskeho casopisu Mestska doprava (dopravne vydavatelstvo Wolf) do pripravovaneho clanku o ukonceni prevadzky trolejbusov v B. Bystrici v pripade, ak sa tato velmi smutna udalost stane. Vopred dakujem.
Totalna obnovo vozoveho parku by stala 870 mil. Sk pri trolejbusoch, 740 mil. Sk pri cisto autobusovej prevadzke.
Avsak rocne odpisy v oboch pripadoch vysli 92,5 mil Sk.
Rozsirenie trolejbusovych trati a totalna obnova existujucich mi vysla 750 mil. Sk. Rocne odpisy 25 mil. Sk.
Naklady na trakcnu energiu(naftu):
6 Sk/km trolejbus
12 Sk/km autobus.
Vychodiska:
cena Citelis 12M - 8 mil. Sk, odpisovanie 8 rokov,
cena Citelis 18M - 12 mil. Sk, odpisovanie 8 rokov,
cena Skoda 24Tr - 12 mil. Sk, odpisovanie 12 rokov,
cena Skoda 25Tr - 18 mil. Sk, odpisovanie 12 rokov
Vyprava 75 vozidiel, z toho 40 solo (10 trolejbusov) a 35 klbovych (20 trolejbusov).
Cena novej trate 20 mil. Sk, totalna rekonstrukcia 15 mil. Sk, odpisovanie 30 rokov.
Spotreba:
autobus 35 l/100 km nafty v cene 32 Sk bez DPH
trolejbus 3 kWh/1 km v cene 2 Sk.
Mozna podpora:
v pripade autobusov len na NP (poskytuje sa v Cechach)
v pripade trolejbusov na vozidla aj trate (poskytuje sa v Polsku)
Upresnenie predošlého príspevku zrážka vlaku IC Jaroslav Hašek s autobusom zo SAD Dunajská Streda sa stala na železničnom priecesti pri Galante. V autobuse sedeli 3 cestujúci, nič sa im nestalo, lebo sedeli v zadnej časti autobusu. Zahynul však vodič autobusu.
Pripájam sa k LUKovi. Všetkým prajem príjemné prežitie vianočných sviatkov (i keď tuším, že nie pre všetkých, čo toto fórum čítajú to bude platiť) a šťastný nový rok.
To myslíš vážne s tým koncom trolikov od 1.1.2006 ? Inak nie je to rarita že celu MHD v jednom meste prevadzkuje spoločnost z ineho mesta? /nemyslim na vseliake male spolocnosti a dopravcov/ ale na prevadzkovatela celeho systemu v celom meste
Historické okienko:
Tesne pred Vianocami 2001 prišli do BB prvé dva (a zatiaľ jediné) nízkopodlažné autobusy Karosa Citybus. Po vybavení potrebných formalít boli zaradené do premávky - prvý od 14.1.2002 na novej linke č. 80 a druhý odvtedy prešiel linkami 25, 26, 20 a 42.
Čo zapriat nám v tento deň? Tak prajem občanom tohoto mesta , ako aj fanúšikom dopravy, aby sme sa do budúcich vianoc dožili autobusov a trolejbusov, nech máme čo fotiť a o áno písať . Poslancom MSU odkaz spamätajte sa. Ešte raz šťastné a veselé .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
Totalna obnovo vozoveho parku by stala 870 mil. Sk pri trolejbusoch, 740 mil. Sk pri cisto autobusovej prevadzke.
Avsak rocne odpisy v oboch pripadoch vysli 92,5 mil Sk.
Rozsirenie trolejbusovych trati a totalna obnova existujucich mi vysla 750 mil. Sk. Rocne odpisy 25 mil. Sk.
Naklady na trakcnu energiu(naftu):
6 Sk/km trolejbus
12 Sk/km autobus.
Vychodiska:
cena Citelis 12M - 8 mil. Sk, odpisovanie 8 rokov,
cena Citelis 18M - 12 mil. Sk, odpisovanie 8 rokov,
cena Skoda 24Tr - 12 mil. Sk, odpisovanie 12 rokov,
cena Skoda 25Tr - 18 mil. Sk, odpisovanie 12 rokov
Vyprava 75 vozidiel, z toho 40 solo (10 trolejbusov) a 35 klbovych (20 trolejbusov).
Cena novej trate 20 mil. Sk, totalna rekonstrukcia 15 mil. Sk, odpisovanie 30 rokov.
Spotreba:
autobus 35 l/100 km nafty v cene 32 Sk bez DPH
trolejbus 3 kWh/1 km v cene 2 Sk.
Mozna podpora:
v pripade autobusov len na NP (poskytuje sa v Cechach)
v pripade trolejbusov na vozidla aj trate (poskytuje sa v Polsku)