Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petik #10761:
Nehnevaj sa na mňa, ale skutočne je pre mňa záhadou, kde chodíš na tieto nápady.
Na čo by bol 10 min interval na Partizánskej ceste?!
Odkiaľ si zobral, že "do solo autobusu sa cez 1 dvere nastupi rychlejsie ako do harmoniky" - však to je úplný nezmysel a keď už, tak je to presne opačne.
"Narast vozokilometrov nebude az tak dramaticky. Budu tam jazdit sola, ktore su lacnejsie ako harmoniky a cesta bude kratsia (odstrania sa subehy). " - ešte to by chýbalo, aby si zrušil súbehy a ešte narástli vzkm - aký by to potom malo zmysel robiť? A ako sa skráti cesta? Dúfam, že ma nechceš presvedčiť, že napr. z Gaštanovej na Starohorskú by to bolo kratšie?! To je skutočne jednoduchšie viesť L25X z Gaštanovej cez Jedľovú a Nám. L. Svobodu a máš krátke a rýchle prepojenie (ale mimo zastávky Tajovského, UMB).
Nechápem...
Reply on: Petik #10761:
Ten smajlik znamena sipku = > Nejak sa to nahradilo.
Reply on: LUK #10751:

LUK, myslim ze ziadnu chybu nespravis, ked ma budes oslovat "riaditel" uz teraz:)

Narast vozokilometrov nebude az tak dramaticky. Budu tam jazdit sola, ktore su lacnejsie ako harmoniky a cesta bude kratsia (odstrania sa subehy). A dokonca nebudem potrebovat ani novych vodicov!
Trochu som tu pocital a vyslo mi nasledovne (oprav ma ak sa niekde mylim, poznas to lepsie):
L26: 18min+20min=38min +pauza => int 18min ~ 3busy (pauza=16min)
L34: 19min+19min=38min +pauza => int 11min ~ 4busy (pauza=6min) alebo 5busov (pauza=17min)

L26+34: 16+13+15+17=61min +pauza => int 10min ~ 7busov (pauza=9min) alebo 8busov (pauza=19min)

Casy som bral z chronometrazi, pri spajani som to lamal na Partizanskej.
Okrem toho sa cestovanie trochu zrychli, pretoze do solo autobusu sa cez 1 dvere nastupi rychlejsie ako do harmoniky.

A usetrene harmoniky mozme dat tam, kde maju byt ale jazdia sola.
mimi: korculiarsky chodnik sa da najst v BA. Niektore useky na hradzi totiz museli rozdelit medzi cyklistov a korculiarov. Oficialne tak vzniklo nejakych 15 km cesty pre in-line.
Reply on: LUK #10757:
alebo 12 minut so solom. I tak se da.
Reply on: Papyr #10755:
hej, tak si vyčaruj tie kĺbáky 😛 A s kĺbom jazdiť po Skubíne alebo po Mlynskej tiež bude žúžo... ? Ja im radšej ponúknem 10, resp. 12 minút so sólom 😛
Reply on: LUK #10749:
Kam by ma hnali Podlavicania, keby miesto nezapamatatelnych 11 min intervalov a kratkych vozov by som im ponukol odchody vzdy o 00,15,30,45 a dlhy voz?
Reply on: Petik #10750:
Tie 4 minuty by Podlavicanov faaaakt zabili!?

Naco bude chodit (cez byvalu trasu) 26-tky 6x za hodinu?!
Reply on: Petik #10750:
hej... a ešte vyrieš nedostatok vodičov a nárast kilometrov a od zajtra Ťa oslovujem pán riaditeľ 😛
Reply on: LUK #10749:
10minut solo. A vyriesil som zaroven nedostatok klbov! 🙂
Reply on: Papyr #10748:
podlavičania by Ťa hnali s 15 minútovým intervalom... ?
Reply on: LUK #10742:
Oh my goodness. 15 minut 🙂

(BTW, co su to za uchylne intervaly, 11 a 18 minut?)
Reply on: mimi #10744:
No, v podstate ma. Presov. Na zaciatku a na konci tamojsich cyklistickych chodnikov nie je namalovany iba symbol bicykla, ale aj symbol kolieskovej korcule. Ale nie je mi nic zname o tom, ze by niekde bol vyhradne korculiarsky chodnik.
Reply on: PIT #10734:
Odkiaľ vieš, že pre investora nie je primárny objekt OC s parkoviskom pre IGK a sekundárnym, ak nie terciárnym nejaká AS? ?
Tak ma napadol OT ma vobec nejake mesto v SR chodnik vybudovany pre korculiarov?
Petik v roku 2004 bol cez leto vjazd do centralnej mestskej pesej zony povoleny potom ho zase zrusili. Najhorsie je buzeracia aj korculiarov.
Reply on: Petik #10740:
"zaujímavý" nápad...spojiť kĺbovú L26 so sólovou L34... A dáš im interval 18 min z L26 alebo 11 min. z L34? ?

Re #10741 Petik: treba ho! Šak čo iné by potom celý deň robili mestskí policajti, keby nemohli buzerovať cyklistov na pešej zóne?? ?
Reply on: LUK #10738:
Co si myslite o zakaze bicyklov na pesej zone?
Reply on: PIT #10734:
Nebudem to uz zdlhavo rozoberat, lebo sme si svoje postoje dostatocne vyargumentovali a zjavne nechce ani jeden z nas ustupit. Takze je to uz skor na krcmovu debatu. Niekedy ked dorazim na nejaku stretavku imhd, tak to mozme prebrat:) Takze teraz len par poznamok:

1. Cas na nastup: je to od brucha. U dialkovych liniek som pocital viac casu, lebo sa tam naklada batozina, dlhsie sa plati, ludia sa lucia, atd.; u medzimestkych a dedinskych vacsinou vsetci vedia, kolko stoji listok, tak to ide rychlejsie, tieto spoje okrem toho zastavuju aj na inych zastavkach v meste.

2. Desatinne nastupistia: ked pocitam s priemerme, musim brat do uvahy desatiny. Ano, mozu vznikat kratkodobe odchylky od priemeru, ale v ramci 30minutoveho priemeru mi to az tak nevadi

3. Ukoncovanie liniek MHD na nadrazi: narazam na fakt, ze je iracionalne, ked vsetky nosne linky MHD koncia na nadrazi alebo na stanici. Toto je bystricke specifikum! Podobnu uchylku ma este bratislavska nocna MHD. L34 som odstranil z tejto konecnej spolu s L26 a to tym, ze som ich spojil do jednej linky!

4. Odliv cestujucich k zeleznici: toto som myslel ironicky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.