Reply on: Danny #10735:
Tých 75 % je orientačný údaj vychádzajúci z čísiel z Kamiho stránky, ktorý tam má evidovanú históriu i súčasnosť.http://www.kamim.sk/doprava/mhd/bb.php


ale zas nechcem, aby aj niekto z BB nadobudol dojem, ze kade chodime, tade sa chvalime.

Petik
1. Cas na nastup: je to od brucha. U dialkovych liniek som pocital viac casu, lebo sa tam naklada batozina, dlhsie sa plati, ludia sa lucia, atd.; u medzimestkych a dedinskych vacsinou vsetci vedia, kolko stoji listok, tak to ide rychlejsie, tieto spoje okrem toho zastavuju aj na inych zastavkach v meste.
2. Desatinne nastupistia: ked pocitam s priemerme, musim brat do uvahy desatiny. Ano, mozu vznikat kratkodobe odchylky od priemeru, ale v ramci 30minutoveho priemeru mi to az tak nevadi
3. Ukoncovanie liniek MHD na nadrazi: narazam na fakt, ze je iracionalne, ked vsetky nosne linky MHD koncia na nadrazi alebo na stanici. Toto je bystricke specifikum! Podobnu uchylku ma este bratislavska nocna MHD. L34 som odstranil z tejto konecnej spolu s L26 a to tym, ze som ich spojil do jednej linky!
4. Odliv cestujucich k zeleznici: toto som myslel ironicky.