Reply on: TeBeCe #1078:
vidis, ja som si zmenu vsimol az ked si ma upozornil. A mam ten trolik na fotke
Ma zjavne novy lak.Ak sa podari, tak v piatok sem dam fotkuz modreho Connecta. Cez vikend som sa zabaval s novym scanerom a kym som sa s nim naucil, bola nedela a ja som uz nestihol nascanovat ani posledne fotky.
Kami
Pred Galantou som stretol jeden z tych plynakov, ale nic viac som si nevsimol, mal som ine starosti.