1. vnutorny transparent by mal fungovať korektne po prehratí programu v busoch.
2. GPS funguje 100%, problémy môžu byť v uzatvorených budovách /železobetónové konštrukcie atď./.
Presnosť určenia polohy je cca 20m. Tá nepresnosť je tam zámerne z bezp. dôvodov.
Re #1016 Majkl:
Kami, nfc: ja mám na túto vec taký názor, že vnútorný transparent (hlásenie zastávok) musí fungovať na 100%. Nie je prípustné, aby čo i len jednu zastávku hlásil zle (lebo potom neinformuje ale dezinformuje). Toto treba vyriešiť, a ak to systém GPS na 100% nedokáže, tak treba zvoliť iný (neviem, aká je presnosť zamerania polohy zo satelitu, ale podľa mňa meranie vzdialenosti prejdenej vozidlom je jednoznačne presnejšie - najmä preto, že údaje GPS sú skreslené napr. pri zlom počasí, alebo pod stromami...)
Mozno sa pletiem, ale kriticka je asi hlavne krizovatka s Kapitulskou.
Snad by pomohla zmena cyklu krizovatky tak, aby obidve vedlajsie cesty mali zelenu naraz, cim by sa trochu skratila cervena na hlavnej.
neviem, ci by to bolo rychlejsie. Ak by si siel 80-90 km/h a je jedno ci na Zvolen, alebo Ruzomberok, ten tranzit by proste mesto obisiel. Lebo bude to este horsie. Zatial sa auta hybu, len pomaly, ale za chvilu to bude este horsie. A vsetky busy budu stat spolu s autami.
Na ten ENTER tam ale nie je miesto:(
Autobusovy pruh - no obavam sa, ze by sposobil skor problemy a rozsiril zacpy do sirokeho okolia - viz Praha po vyznaceni BUS pruhu na magistrale. Vsak na tej I/66 sa to posuva dost rychlo.
Inak pocul som ze tranzit je len 10% premavky na I/66. A som zvedavy, kto by sa trepal na dlhy "velky severny obchvat" cez kopce. Po nabrezi by to asi bolo rychlejsie aj so zacpami.
Nie len zobrat z parku (neviem, kto by to povolil) ale ani most cez Bystricu nie je stavany na taku premavku. Nielen EXIT ale aj ENTER by vyrazne pomohol Striebornemu namestiu. Tu je vsak dalsi problem - nabrezie. V minimalistickom variante by pomohol ten EXIT/ENTER na Hustaku z jedneho smeru a zaroven dobudovanie maleho severneho obchvatu. Ale presmerovat cestu I/66 mozno az riadnym obchvatom - bud v trase huntikov ako je planovany (zcasti koliduje s malym obchvatom) alebo popod Urpin ako niektori stale snivaju.
Za chvilu bude nutne zriadit na nabrezi riadny autobusovy pruh. Riadne kontrolovany "zelenymi".
Inak, videli ste uz bystrickeho dracika ? Je to biela Karosa 700 s GO na 900.
No ta cesta z Hustaku - to je krasny priklad komunistickeho megalomanstva vsade stavat cesty (najlepsie v centre mesta) a burat vsetko co im pride do cesty. Este aj "odbocku" tam mali prichystanu:)
Podobne stavby su napr. dodnes nedokonceny Pristavny most v BA a mnohe dalsie.
Podla mna je tam miesta dost, ale treba zobrat kus parku.
Mozno by tiez pomohlo postavit na Hustaku EXIT z dialnice v smere od Ruzomberka (povedla trafostanice). Spolu s dokoncenim toho obchvatu by to IMHO aspon jednosmerne vyrazne odlahcilo dopravu v okoli Strieborneho namestia.
Ale to uz budu asi lacnejsie tie semafory
pri Parku nie je miesto na odbocovaci pruh. Dost je tam problem v zime, niekedy sa ani nemozu vyhnut dva nakladne auta.
Uvazuje sa (uvazovalo ?) ze cesta pojde z Hustaku poza IVANa cez byvalu Synagogu a cez Vansovej. Ale nechali postavit budovu na J. Krala v tej trase (hned vedla pozemku synagogy) tak neviem. Pomohlo by aj dokoncenie maleho severneho obchvatu, hlavne usek od Luptaka na hlavnu cestu.
Krizovatka J.Krala-Tajovskeho: mozno by stacilo pridat odbocovaci pruh (aby pre odbocenie doprava/dolava bol samostatny pruh) z Tajovskeho ul. aj od Hustaku. Inak budu semafory len zdrzovat - budu moct pustit naraz len jeden smer.
Krizovatka Kupelna-Tesco: to je blbost mesta, ze pri vystavbe Tesca nepozadovali postavit tu krizovatku. Teraz to budu stavat za vlastne?
Predtym boli semafory aj na krizovatkach Sladkovicova-Kupelna a Sladkovicova-Horne Prsany, ale nepamatam si, ze by niekedy fungovali.
BTW na Sladkovicovej by som pridal normalnu krizovatku s Bernolakovou a Kalinciakovou. To obchadzanie je tam pekne hlupe.
Hustnuca doprava je priamy dosledok klesania obsadenosti predrazenej MHD.:(
Este k transparentom:
Nemohli by sa vymenene transparenty 1.generacie pouzit na zastavkach na informacie o CP (kedy pride ktora linka)? Napr. pri Leninovi by to mohli spravit.
Inak preco su tie transparenty oranzove? Nebola by napr. zelena kontrastnejsia?
Suradnice linky 1,2 som zameriaval ja. Pre ostatne zastavky to robila nejaka firma z BB. Poskytla SAD suradnice v inom formate(stupne, minuty), ako sme mali my (desatinne miesta). Museli sa prepocitavat vzorcom, mozno vznikla nejaka mensia odchylka tam. ,,Mozno,,.
Vypisy vnutorna tabula je chyba firmware, uz maju v BB novy program, treba ho tam nahrat.
Re #1002 Kami:
studenti nemozi byt dovod na svetelnu krizovatku. Ich hlavny prud ide medzi zastavkami a zarucene budu vzdy ignorovat prechod, ci semafory. co sa tyka odbocenia od plaze, tam je to na zvazenie. Podobne krizovatka J. Krala - Tajovskeho pri Bystricke. Zda sa, ze doprava v BB hustne stale viac a viac. Take zapchy na nabrezi nebyvali (aj doobeda).
All: kto bol vcera fotit nasho ciciacika ? Priznaj sa !
Dufam, ze ta nova verzia bude uz 1.7., resp. 1.9. ked sa v BB tradicne menia CP. Je dost liniek co rozdelenie potrebuju (o.i. 22, 34) a som presvedceny, ze budu pribudat.
Nevidim rozdiel medzi hlasenim v linke 1 a napriklad 22. Funguje to rovnako. Kazda zastavka v BB je presne zamerana GPS, takze nastavenie by nemal byt asi problem. Vcera som sa viezol 1506 (tam bol vymeneny predny transparent za 2. generaciu, plus vnutorny a hlasenie). Hlasilo v poriadku (len na Hustaku odhlasilo aj nasledujucu zastavku este pred zastavkou), ale vnutorny transparent ukazoval naopak - to bol smer Zel. stanica.
nfc: úprimne sa teším na to, keď sa podarí tieto nedostatky odstrániť.
Vlado: no, pri súčasnej situácii mesta... Taká svetelná križovatka stojí okolo 1,5 mil. Sk (btw, kedy naposledy vybudovali v BB svetelnú križovatku. Ani nepamätám...)
Teraz v tejto chvíli nie je možné oddeliť zvlášť prac.dni a voľno. V novej verzii už by mala byť možnosť vybrať si aj podľa značky.
Hlásenie EMtest aj prepínanie zastávok je založené na inom princípe. Je potrebné to dobre prvý raz nastaviť a potom to chodí OK. Ja som tak nastavil linky 1,2. Ostatné si mali nastaviť v BB.
Re #991 Majkl:
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majkl
Vlado: no, pri súčasnej situácii mesta... Taká svetelná križovatka stojí okolo 1,5 mil. Sk (btw, kedy naposledy vybudovali v BB svetelnú križovatku. Ani nepamätám...)