Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ešte pred 2 rokmi som si myslel, že BBDS má výborný potenciál na to, aby v BB bola najlepšia MHD na Slovensku (aspoň porovnateľná s Prešovom), ale už ma to prešlo.

Ale zistil som, že BBDS-ke chýbajú stratégia a vízia do budúcnosti, rozvojové programy a aj chuť čokoľvek zlepšovať. Úspechom pre nich je udržanie doterajšieho stavu, prípadne mierneho poklesu (tržieb, prepravených osôb).
Papyr: priznávam, že som už možno trochu deformovaný, ale ak tak, len čisto bystrickou realitou. Tvrdím, že 8 z 10 Tvojich bodov je reálnych tak o 10 rokov (alebo najskôr po nových komunálnych voľbách). Králik sa možno odfarí do prezidentskej kancelárie, a bude pokoj! (Inak jeho kandidatúra ma dosť dobre pobavila - na Slovensku už pomaly platí, že čím neschopnejší človek, tým vyššie sa hrabe - a aj sa tam dostane). To isté platí aj o Prokopovičovi. Aj tá cukráreň čo mal v stropkove už skrachovala...

Keď už hovoríme o ministroch dopravy, ja osobne si nespomínam na ani jedného KOMPETENTNÉHO - Rezeš, Jasovský, Palacka, Mikloš (poverený), a nakoniec to najväčšie eso - Pro*****ovič... Chybou je asi to, že dopravní odborníci sa do politiky nehrnú.
Reply on: Papyr #1987:
Myslim ze skor 19km. Take 2km uz zadratovane su 🙂
Reply on: S499.1023 #1999:
Prokopovic je typicky dedinsky kecalek, ktory nicomu poriadne nerozumie, ale na vsetko ma nazor. Vsimol som si to uz davno predtym, nez sa stal ministrom:( Skoda ze sa mu neuslo nejake ine ministerstvo (idealne ministerstvo kultury).
Reply on: DzurO #2001:
Myslim ze tie tunely povodne vyhovovali, potom sa zmenila nejaka norma tak prestali vyhovovat. Tak niekedy v 80-tych rokoch to upravovali, aby to znovu vyhovovalo. Ale ta norma sa asi zase zmenila 🙂
Reply on: Kami #2003:
No vidíš ako to v živote chodí... Síce nastupujete prednými dverami, síce platíte 13 Sk za jednu jazdu, ale zato máte vydláždené centrum 😃
Dotacie na dopravu su:
52,07 mil. bezne dotacie
29,1 mil. kapitalove
odrobinky za zlavy nad ramec regulacie (1. krat v roku 2003)
prispevky inych subjektov (zrejme len firmy ako HaPa, nejaka Vlkanova a pod.)
Igorko: ved vies, ze na rozpravkach je kus pravdy 🙂.
Podló je najmladsie socialisticke sidlisko. Uprostred dediny su dva obdlzniky NKSiek.
co je aviem tak na elektifikaciu BB-MT treba brerobit tunely takze to treba trosku viac penazy a to tak skoro nebude
Reply on: S499.1023 #1998:
No este aby si nesuhlasil 🙂 Z dopravnych fandov mam najzhodnejsie nazory s tebou a s Martykom, pretoze vy dvaja ste jednak podkuti teoreticky a jednak prakticky, a navyse mate zdravy rozum 🙂

He he, a vychytal som vam dvetisici prispevok 🙂
Petik-netreba zabudnut,ze sudruh Prokoxxxtovic je s velkou rezervou najnekompetentnejsi minister dopravy od prevratu,ktory sposobil totalny rozvrat zel.dopravy na Slovensku.,Podlavice-a ja som si doteraz myslel,ze je to fiktivna obec z rozpravky O kriede Ede zo serie Osmijankovskych rozpravok:-).I.
Vladimir,Papyr-suhlasim absolutne so vsetkym!,Petik:Naklady na cistu elektrizaciu (cize BEZ modernizacie TZZ a SZZ) su min.10 mil./km,takze sa obavam,ze budete radi,ak sa zadrotuje ZV-BB,na BB-MT radsej zabudni...V BB je dotacia do MHD 20 mil.SKK/rok??V jednom z najlakomsich a najjxxnutejsich miest v CR,Marianskych Laznach s cca.12 tis.obyvatelmi,je 10 mil.CZK!
Reply on: PIT #1993:
Ja pevne verim ze otacanie elektrickych lokomotiv v BB (a much v ZV) rozculi bryndziarov natolko, ze budu presadzovat aj elektrifikaciu trati BB-Martin, aby sa to otacalo niekde inde.
Mimochodom trat Zilina-BB-Margecany bola urcena na elektrifikaciu uz kratko po vojne.
Reply on: Petik #1995:
... myslim tie muchy!
Reply on: ľubica #1992:
Podla mna sa obracaju v Podlaviciach!
Reply on: ľubica #1992:

Túto petíciu by bolo vhodné výrazne rozšíriť na všetkých cestujúcich, nielen obyvateľov Podlavíc, či BB ako celku, ale aj tých, ktorí sem dochádzajú za prácou a štúdiom a pod.
Je potrebné konečne organizovaným spôsobom vyjadriť už 10 rokov sa stupňujúci odpor ľudí k stavu verejnej dopravy v meste, ktorá sa doterajšími krokmi už dávno dostala do katastrofálneho stavu(dokumentoval by to hlavne vývoj počtu cestujúcich od roku 1992 po súčasnosť). A to nielen samotnej BBDS, ale samozrejme aj na vytvorenie tlaku na MsZ, MsÚ, ktorí z oblastí týkajúcich dopravy nezvládajú žiadnu (ani rozvoj cestnej siete, ani údržbu komunikácií, ani riadenie organizácie dopravy na cestách, ani neustále sa zvyšujúci trend IAD, ani podpora MHD, ani získavanie podpory pre rozvoj železničnej dopravy,... dalo by sa pokračovať ešte dlho...).
Skutočnosť, že sa v roku 2005 predpokladá začatie elektrifikácie trate ZV-BB vrátane zabezpečovacích zariadení a ďalších projektov s podporou kohéznych fondov EÚ 400 mil EUR, som našiel v dvoch článkoch v časopise o doprave a telekomunikáciách Tempo z októbra 2003. Boli to rozhovory s ministrom DPaT a riaditeľom ŽSR.
Chcem len pripomenúť, že táto myšlienka existuje už veľmi dávno (pričom v územnom pláne sa počíta dokonca s dvojkoľajnou elektrifikovanou traťou i keď v súčasnosti sa druhá koľaj s veľkou pravdepodobnosťou budovať nebude) a asi od roku 1995 je na túto stavbu položený aj základný kameň na 1. nástupište vo Zvolene os. st.
Už by bol na takýto skutok aj najvyšší čas, čo dúfam po realizácie konečne privedie aj Železničnú spoločnosť, a. s. k zavedeniu priamych vlakov v úsekoch Bratislava/Nové Zámky - Banská Bystrica bez potreby zhruba 20 min. zdržania v dôsledku prestupov a prípojov... Však je absurdné, aby sa cestujúci z BB dostal vlakom v smere ZV ďalej ako do Zvolena len 2 vlakmi za celý deň (Ex 530 a R 810 BA hl. st.).
rada by som pripomenula, že zmeny trasy do Podlavíc asi pripravoval človek, ktorý žije na Ukrajine a nedošlo mu, že odrezal od centra niekoľko tisíc obyvteľov, ktorí dochádzajú do práce a do škôl do centra mesta. Na Uhlisku, kde má spoj 34 východziu stanicu sa akutár muchy obracajú. Za vysoké cestovné si zaslúžime aspoň sa dostať tam, kam potrebujeme. Možno Ukrajincovi ďalšie poznatky ozrejmí pripravovaná petícia obyvateľov Podlavíc...
Pre zaujimavost uvediem niektore starsie CP.
1994 (leto)
- L31odchody zo Sasovej 6: 05x 15c 25x 35x 50x, 9: 00x 30x, 10a 40a

2/1995
linky 6 a 7 zo stanice 6: 03x 13x 23x 33x 43x(7) 53x 58x(7)
- 11: 08x 23x(7) 38x 53x, 15a 37a(6) 55a
linky 1 a 2 interval 10/15/20, odchod zo stanice 10a 30a 50a 🙂
linky 22 a 26 interval 10/24/24 s prekladom
linky 24 a 25 zo Starohorskej s prekladom
- 6: 04c(24) 11x(25) 18x 25x 30x 39x 45x 53c
- 10: 10c(25) 20c(24) 40x 50x

Pekne, vsak?
Vladimir: 🙂
Sluboval prosperitu a to aj splnil - svojej rodine ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.