Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #2013:
Trolejbusy bez GO sú slabou stránkou, pokiaľ sa bavíme o údržbe. Ale je ich čoraz menej. Škoda, že keď už budú všetky hotové, tak zasa tie prvé gé-óčky začnú hrdzavieť... A to už bude dôvod zamyslieť sa nad kúpou Trollina (DPMP ho dovtedy homologizuje a odskúša) 🙂
Autobusari v BB nemaju papiere na parohace. Len maloktory tam prejde. Ja som pocul len o jednom - "Biela tvar".
V 1989/90 mali za sebou len autoskolu v BA, takze ...
Reply on: Kami #2026:
🙂

No veď u nás sa to tiež už dlhšie nestalo. Riziko hrozí len ak je na trolejbuse vodič autobusu.
V poslednej dobe asi nie, ale na zaciatku sa aj to stavalo. Vodic siel ako bol zvyknuty. Raz na Tajovskeho neodbocil ku plazi (L1) ale pokracoval k Parku ako dnesna L25. Myslim ze zastal az dole 🙂.
Reply on: Kami #2024:

Nám v PO občas nejaký trolejbus odbočí tam, kam troleje nevedú. Stalo sa také už aj vám? 🙂

Keby sa zatrolejovala Sásová, bol by to veľký krok vpred. Kedy to máme komunálne voľby...?
Spociatku sa predbiehat pokusali (1990) ale rychlo ich to preslo. 🙂
Trat do Sasovej by znamenala nove troliky, nie len pri spusteni, ale aj neskor (mensia potreba autobusov).
Reply on: Kami #2021:
Hocikde sa predbiehať nemôžu, ale na zastávkach s viacerými nástupišťami môžu, ak majú patrične vybudované stopy.

Re #2022 Danny: Obávam sa, že začínaš prepadať "Syndrómu štandardného prešovského cestujúceho", ktorý má oveľa radšej autobusy ako trolejbusy. Trolíkom vyčítaš, že sú studené, smradľavé a nieviemaké, možno nemoderné, hranaté... Ja sa pýtam --> je problém v trolejbuse ako takom alebo trolejbuse bystrickom? Podľa mňa všetka nechuť voziť sa trolejbusmi pramení jednoducho z toho, že nové autobusy sa kupujú a trolejbusy nie. Keby sa na Fončorde zjavilo 18m Trollino, ver, že by to hneď bolo iné kafe!
Trolejbusy v Sasovej?! Kedysi som ich chcel aj ja! Pre ekologiu. Lenze su:
-hlucne (nielen vo vnutri) byvam na kopci v Sasovej a parkrat som ich pocul az od Hronu!!! –cca 3 km! A to sa nemylim
-smradlave: to je asi bystricka specialita. Tak kvalitne vykvaseny zvratkovy zapach 🙂
-pomalsie: hoci za poslednych par rokov skor autobusy dako spomalili 😞 zeby to bolo tymi naftovymi limitmi?! uz mi to pekne pije krv (ale trolejbusaci-soferi, ako taki, sa mi zdaju byt rychlejsi nez autobusovi) Ved trolejbusaci vyhravaju pravidelne preteky v rychlosti a zrucnosti
- studene, to je pravda oproti novym Karosam, kde je niekedy jak v saune 🙂
(Ale ako jedine su zo stareho vozidl. parku nasej MHD poriadne zo vsetkych stran oznacene (ako linkou))
Zhrnute a podciarknute: ked mam moznost si vybrat medzi busom a trolejom, volim bus- je flexibilnejsi
Hoci sa snazim byt ekologickejsi, tie trolejbusy ma nejak presli, nie doslovne 😃

P.S.: Este mala poznamka ku grafikonu. Cca 12:33 ide zo Sasovej (cca Dumbierska) 4 spoje s cca 2 min. odstupom : 22-ka, 30-ka, 51-ka a 80-ka . Zazil som to na vlastnej kozi. Keby vtedy chodili 20-ka a 31-ka asi by sli tiez s nimi 🙂 Nech idu secky nase sumne sasovske herecky jednou trasou naraz 😃

P.S 2: (Uplne od veci): Minister zdravotnictva Zajac dnes vyhlasil (v suvislosti s odovzdavanim novej kliniky nejakej diagnostiky za 160 milionov), ze toto bola posledna investicia statnych penazi do pristrojoveho vybavenia nemocnic!!! Odtertaz si maju nemocnice pristroje kupovat za vlastne! By ma zaujimalo odkial budu nemocnice brat prachy na pristroje, ktore su aj tak vsetky zastarale. Ved nemaju ani na platy a lieky!!! Som sice neveriaci ale boh s nami!
Vladimir: vlastne mas pravdu. Co sa tyka jazdy, trolejbusy su rychle (nafta je draha). Lenze nemozu sa predbiehat.
Reply on: Vladimír #2018:
Linka 24, len chodi z novej Sasovej
Zmenu trasy linky 34 považujem za nechutný žart resp. prejav absolútnej neschopnosti kompetentných !
Reply on: Kami #2017:
V bystrických podmienkach by možno viac ako samotný trolejbus potešila sásovčana štandardná linka Sásová - centrum - Fončorda.
Trolejbusy pomalé? Samozrejme záleží od vodiča. A v BB som mal vždy šťastie iba na rýchlych - bol som prekvapený ako sa u vás rýchlo jazdí po výhybkách a krížoch.
Reply on: Petik #2016:
a este su hlucne. Cosi ako elektricky v Bratislave.
Myslim, ze vyhody by prevazili, hoci to nadsenie patri do scifi. Tak ako trat do Szaszfalu (neviem ako sa to ma spravne pisat Szaszfalu, do Szaszfaly (?u?) ).
Reply on: Alena #2015:
Tak to je dalsia novinka. Linka 34 uz premava az na Micinu!!!
🙂
Ja si len dovolim maly komentar ku Kamiho sci-fi. Konkretne k tomu budovatelskemu elanu a nadseniu pre trolejbusy do Szafaly (ci jak sa to povie v jazyku nasich starych otcov). Myslite ze ludia by tam vobec chceli trolejbusy?
Majkl mohol by si vymenit na uvednej strane anketu za: "Cestujete radsej trolejbusmi alebo autobusmi?"
Myslim ze vseobecne panuje nazor ze trolejbusy su pomale a je v nich zima (v BB).
Cestujem autobusom č. 34.
To, že východzia stanica je na parkovisku Mičiná
je lepšie, lebo tu ráno nastupuje viacej ľudí ako na Železničnej stanici.
Ale mala by smerovať na Sídlisko (tu vždy nastupovalo najviac ľudí - ráno do práce a študenti do škôl. Po zastávku pri VUB-ke bol prakticky autobus plný.
Tento smer cesty by sa mal obnoviť. Slúžilo by to ľuďom, ktorí sú odkázaní na mestskú hromadnú dopravu a nemajú súkromné autá.
Vladimir: ano 1508. Od leta uz ma vymene niektore plechy.
Este presovsku uroven udrzby a niet vozom co vycitat.
Reply on: PIT #2012:
Skutočne, obnova vozidlového parku a jeho celkový stav je v BB na veľmi slušnej úrovni - viem, čo hovorím, nemálo miest som prešiel (i keď je pravda, že dieru v karosérii trolejbusu - tuším 1508 - som prvý raz videl na jeseň 2002 práve v Bystrici 🙂 ).

Takže technická prevádzka by ušla, ešte tak tá dopravná...
Reply on: Majkl #2009:

V plnom rozsahu tohto príspevku s Tebou súhlasím.
Jediná objektívne uznateľná pozitívna zmena, ktorá v banskobystrickej MHD nastala, je aspoň obnova autobusového parku.
Reply on: Majkl #2008:
Ked sa uz bavime o tej politike...
Mam pocit ze nielen dopravni odbornici sa do politiky nehrnu. Aj ked dochodkyne by ma teraz asi ubili dazdnikom, myslim ze ministerske miesta (o poslaneckych nehovoriac) nie su pre odbornikov dobre zaplatene. Tam sa zaraba inym sposobom vhodnym pre ludi ineho kalibru:(

K prezidentskym kandidaturam... mozno by sme mali volit Kralika, nech sa ho Bystrica konecne zbavi:) Popri Obuvnikovi by to nebola velmi zmena k horsiemu. StB-aka nakoniec navrhuje aj SDKU, takze by si tito pani mohli rozpravat vtipy o spolocnej minulosti.
Myslim ze v tychto volbach pojdem v 2.kole volit mensie zlo. A mensie zlo pre mna predstavuju ti, co neboli StB-aci a v KSC (v uvedenom poradi). Takze pri suboji Meciar-Kukan...
Reply on: Papyr #1986:
Papyr, mi nie sme nakazeny postojmi BBDS. Ale idealny stav ako ho opisujes ty je momentalne v BB len sci-fi.
Nase nazory ako aspon trochu vylepsit sucasny ubohy stav neber ako nasu predstavu idealneho stavu. My sa len snazime akceptovat realitu:)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.