No paráda, aspoň čosi.. Inak minulý týždeň mi spomínal kamarát z Liptova, že dopravca Ľalík si podal žiadosť o schválenie prevádzkovania pravidelnej diaľkovej linky.. Len nevedel som však trasu, teraz už viem ?
Od 15.1.10 začne pravdepodobne premávať na linke BB-PO nový Bystrický súkromník: Autobusová a nákladná doprava Marián Ľalík, 29.augusta 29, 974 01 Banská Bystrica. 11:15(4)NV z BB. Z PO 17:15(4)NV. Info pre BB-Schuhu, ide cez RK, kde má odchod do BB 20:45 ?
Toto nie je problém BB. Toto je problém primitívnych, nevzdelaných a misantropných revízorov na celom SK aj v blízkom okolí. Sťažujúca sa strana sa mi nezdá byť celkom kóšer ale to neoprávňuje revízora chovať sa k čiernemu pasantovi ako k masovému vrahovi.
We are a group of foreign exchange students, at Matej Bel University of Banska Bystrica. We would like to complain about the way we were treated in the bus by the ticket controller. It happened on the 10th of November 2009 (Tuesday) around 11 pm, bus number 34. The bus was very crowded and we couldn’t get tickets, by the time he got in - the next stop after ours. First he took our bus cards and he asked for our IDs. He shouted at us in the bus and spoke something in Slovak. He didn’t care that we are foreigners and we couldn’t understand him. We tried to explain and even showed him that we always buy tickets, but he didn’t listen to us. The only thing that we understood was the word “police” that he repeated several times. One of us was able to understand that they threatened to sue us and even extradite us back to our home countries. After everyone else got off the bus, they kept us inside without telling us what is going to happen. Four police cars came but the policemen stood outside smoking. After we spent 15 minutes of waiting in the bus and not knowing what is going on, they told us to go outside. There were 8 or 9 policemen waiting for the 10 of us. The situation was ridiculous because it looked like we committed a crime. We had to spend about 30 minutes outside in the cold, while they were writing our fine tickets.
We are aware of our guilt of not having tickets, however we didn’t even have a chance to do it. We would just appreciate some better treatment, though. It’s not the punishment that bothers us so much, but their behavior. We chose Slovakia as our destination to spend our exchange period, but we never expected to be “welcomed” in such a way. We are disappointed.
If it is possible, we’d like to receive any feedback.
Tak sa to dá riešiť aj inak. Trolejbus zastane na začiatku zastávky pri obrubníku. Autobus prejde poza trolejbus a zastaví v tom mieste, ako dnes trolejbus a tam bude naberať ľudí. A takto nebudú ohrozovaný ľudia pri nástupe do trolejbusu vodičmi áut a niektorých diaľkových liniek.
V tvojom návrhu vidím menší problém. A to je prejazd výstupištami 1-3, kde sú odstavené trolejbusy L1,6,7,8. Zase výstupištom 4 nejdú troleje. Takže jediné možné riešenie vidím v presmerovaní autobusov na nástupište 3, prípadne na to malé nástupište L3*,10*. S tým, že trolejbus na nástupišti 2/4 by zastal na začiatku zastávky tak, aby sa pred neho dostal ciciak. Asi tak
Na portal.cp.sk pribudli nové CP diaľkových liniek SAD ZV. Je tam dosť výrazná redukcia spojov (v niektorých prípadoch sa "x" redukuje iba na "5" a "a" sa redukuje na "7", čiže iba na silné dni) - týka sa to najmä spojov do Žiliny, ale aj ďalších. Čo je škoda, lebo zostane mi už iba vlak a pokiaľ ten nepôjde v žiadanom čase, tak jedine súkromníci...
Áno, to nástupište pre L2 a 4 je čudné aj mne. Minule si jeden pán nevšimol, že k trolejbusu L4 treba prejsť cez cestu, trolejbus mu odišiel spred nosa a po pár minútach sa pýtal čakajúcich na zastávke, či už išla L4? Keď dostal odpoveď "áno, už išla" tak sa čudoval, ako je to možné veď tam predsa čakal už hodne dlho. Ale dobre, toto je už extrém. Ale aj tak by sa s tým mohlo niečo spraviť...
Bol by nejaký technický problém v tom, keby sa začalo využívať to odstavné 3. nástupište pri Kauflande a toto súčasné (kde stoja L2 a 4) by slúžilo autobusom a parkujúcim trolejbusom? Len neviem, či tam nie je menej miesta na státie (v prípade že by tam zastali 2 kĺby za sebou)...
nad tým som sa zamýšľal priznám sa odvtedy čo sa zrekonštruoval predstaničný priestor. Veď aj v prepravnom poriadku je daná povinnosť zastaviť "pri označníku". Niečo by sa s tým mohlo urobiť, lebo naopak 3. nástupište (najbližšie pri Kaufe) zíva prázdnotou...
Taká malá otázka. Prečo na ŽST musia zastavovať trolejbusy linky 2/4 tak ďaleko od zastávky? Prečo musia zoskakovať na cestu a nastupovať z cesty do trolejbusu? Prečo musia byť ľudia do/z trolejbusu na tomto nástupišti diskriminovaný a ohrozovaný?
Re #39016 JJ: Makáš na tom, na čom si makal? Musíme dakedy dakde vybehnúť.
no pokiaľ sa TN nedá do stavby tej električky, s ktrou ÚPN počíta, je to celkom možné. Ale je to večná škoda, lebo tých busov ide v úseku Tr.Teplá-Tr.Teplice neúrekom. Električka by vedela dosť z toho odviezť.