Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #4097:
Ahooooooooooj, Vladimir, VITAJ!!!
Reply on: TeBeCe #4096:
Spravne. Preto sem chodim robrovolne a rad, kedykolvek mam na to prilezitost. Rad sa kadecomu poucim a ak niekto chce, rad aj vysvetlim. Len neznasam, ked ma niekto spicluje.
Reply on: tux #4057:
Ej, ej, nejako sa paprčíš 🙂

Pri spracovávaní som používal postupy pre uvádzanie informácií v katalógu, ktoré sú bežné aj pre iné sekcie. V rámci iMHD sa používa aj informácia o bývalej linke. Podľa mňa je trolejbus 211 legendou L8 a stojí za to, aby to bolo niekde zachytené, že tam jazdil.

K ostatným výtkam len toľko, že informácie v GO neuvádzam ani v domovskom Prešove a veľmi neuvažujem ani o ich uvádzaní v žilinskom katalógu. Prečo? GO je strašne tuctová vec. Genrálkovaných vozidiel sú spusty. Okrem toho dnes je už strašne veľký chaos v tom, čo je a čo nie je GO. Rád by som mal informácie presné (aby som ich dodatočne nemusel odvolávať). Dnes majú podniky málo peňazí, často sa niektoré nie nevyhnutné opravy vypustia a oprava už nemá parameter GO. Tak sa chcem opýtať, či máš potvrdené, že žilinský DP eviduje všetky Tebou uvádzané trolejbusy, že sú po GO. Čo ak niektoré, najmä realizované vo svojich dielňach eviduje ako VP, SO alebo niečo podobné? GO-čky sú dosť háklivá vec. Preto by som ich osobne radšej nevyznačoval, pokiaľ nie sú spojené s modernizáciou alebo prestavbou. Napokon ešte jedna vec - som tej povahy, že ak niečo značím, tak kompletne. To znamená, že ak máme evidovať GO, tak evidujme všetky. A nie, že trolejbusy áno a autobusy nie alebo že u niektorých trolejbusov GO máme a u niektorých iba vieme, že na GO boli. Vychádzam z toho, že čitateľ nemá z info o tom, že voz bol na GO skoro žiaden úžitok. Trolejbus okrem krajšieho laku na prvý pohľad sa v ničom nelíši od ostatných a okrem toho, o pár rokov budú mať GO všetky trolejbusy. To tam má byť štandardne pri každom jednom napísané, že "GO"? Ale neber to ako hádanie, len skúšam oponovať. Možno sa nechám presvedčiť.
Reply on: Juraj #4089:
nikto nikoho nenuti do tejto diskusie chodit. ?
Uz by som aj mohol na dnes koncit, tak len kratko:

1/ Dnes bolo v Novom case, ze jedna z moznosti, ako sa vyrovnaju v Banskej B. s ekologickou, ale drahsou trolejbusovou dopravou, ze ju mozu ZRUSIT. Mozno budeme mat na Slovensku prve mesto, kde sa to uspesne podari. Poobede na radiu Regina bola o tom relacia, kde sa vyjadrili so svojimi nazormi aj riaditelia BBDS a v ramci plurality nazorov aj DPMZ.

2/ Asi v piatok alebo v sobotu bude v televiznych novinach sot o tom, cim sa nasi ludia najviac vozia, ci lietadlami, lodami, vlakmi, trolejbusmi atd.

3/ V utorok pred tyzdnom bol na radnici minister dopravy a riesili sa dialnice a privadzace okolo Ziliny. Bol som pri tom, pripravoval som podklady a pri najblizsej stretavke iMHDakov poinformujem z prvej ruky.
Reply on: TeBeCe #4088:
A druha vec. Mam to stastie, ze okrem pocitaca v robote, kde mi chodia emaily, mam aj notebook, ktory si vozim kde chcem a mozem sa aj mimo pracovnej doby nalogovat na iMHD. A tak ked sa nalogujem inde na notebooku a pride mi email na robotny mailbox, musim utekat do roboty, aby som si ho precital. Nikde nebolo upozornenie, aby som si ako email uviedol nejaky webmail, ze budem mat odkaz priamo z neho sa prihlasit.
Reply on: TeBeCe #4088:
Moj mily, to ma netreba ucit, zlozil som uz 13 pocitacov vyrastol som este na DOSe a teraz robim aj s XP a Linuxom. Nestoji otazka tak, ze si viem nastavit zmazanie, ale tak, ze pocitac je moj a ked mi tam chce niekto uplne cudzi i ked docasne natrepat bez suhlasu, opytania a varovania /viem, viem, aj to varovanie ide pod Operou nastavit, ale to pri nacitani kazdej stranky musim 27x kliknut NIE/ nejake data, o ktorych neviem kolko ich je, ake su a co o mne posielaju kadekomu inde, ma mi to dat DOPREDU vediet. To je zasada nie pocitacovej gramotnosti ale elementarnej slusnosti.
Reply on: Juraj #4084:

Je to pravda, ja som to v predchádzajúcom príspevku spomínal, že multimilionári na Kamennej nemajú záujem o MHD a dopravu vlastných zamestnacov. Bol som sa tam teraz pozrieť, priestor vo fabrike je rozparcelovaný medzi novými majiteľmi. Miesto na otáčanie zostalo len v mysli tých, ktorí to poznali. Nevedno ako sa bude situácia vyvíjať ďalej v tomto priestore. Možno by mal zasiahnuť aj MsÚ, lebo privatizéri nemajú záujem tento problém riešiť. Aj za bývalou zastávkou Kamenná, ZVL by bola možnosť postaviť otočku pre autobusy, ale ktovie ako to tam je s pozemkami. Kde sú tie časy z rokov minulých, keď zamestnávatelia písali rôzne žiadosti v mene pracujúcich o zabezpečenie dopravy do zamestnania.
Reply on: Jozef #4077:
Spravne. A kedze v nedelu su ludia v kostole a na zahradkach, nikomu sa strihat pasku a chlastat niekde pod holym nebom pri streke nechce. Preto to bude z logickych dovodov cez tyzden.
Reply on: TeBeCe #4088:
Nič v zlom, ale videl si už počítač, na ktorom sa dajú len prijímať maily ale žiadnu stránku si tam nepozrieš? Vo firmách sa to hodne používa, aby si zamestnanci cez pracovnú dobu nebrowsovali, ale aby makali.
Reply on: TeBeCe #4076:
Ha-ha. Myslim si, ze je naopak lepsie mat stranku bez diskusie ako taku, kde pred vstupom musim rozopnut rozporok a ukazat, ci som chap alebo zena, aby ma za zavadzajuce informacie podla vstupnych podmienok z diskusie webmaster nevypol...
Reply on: Juraj #4059:
kazdy normalny prehliadac umoznuje nastavit pouzivatelovi, ci chce po zavreti prehliadaca zmazat cookies, alebo nie....

ziadny kod netreba opisovat, staci kliknut na link, ktory je v maile...alebo sa do toho druheho pocitaca maily dostavaju na diskete?....

najskor sa treba naucit pouzivat pocitac!
Reply on: tux #4057:
A ešte by som pridal aj 237 - r. 2004 po nehode oprava v Škoda Ostrov
Reply on: Valec #4073:
Ak sa neprihlasia so svojimi studentskymi kartami do integrovaneho systemu a budu sa chciet vozit za plne cestovne, tak ich 5000 moze byt. Ale urcite dostanu rozum a budu chciet vyuzit 50% zlavu v cipovej karte, tak ich bude mozno oooomnoho menej.
Reply on: Juraj #4078:
Len doplním, že existujú aj rádiom ovládané výhybky s návratom do prioritného smeru a že aj prúdové výhybky, či už s predkontaktom alkebo bez, môžu mať svetelnú signalizáciu a nemusia mať prioritnú polohu.
Re #4079 Juraj: Predstava výrobcu je, že vodič prevádzkovo dobrzdí zníženým účinkom pneumatickej brzdy stredným pedálom. Žiadny vodič sa ale nebude trápiť prešliapávaním pedálu až na pdolahu a dobrzdí si jemným tlakom na ľavý pedál.
Ďalej doplním, že niektoré trolejbusy (21/22 Tr, 24/25 Tr) majú len dvojpedálové ovládanie. Podmienkou potom je talčidlo, stykač a odpor na prestavovanie prúdových výhybiek, keďže sa už nedá jednopu nohou brzdiť a druhou šliapaním na jazdu stavať prúdová výhybka.
Reply on: Jakub #4069:
Dnes, alebo to uz bolo vcera, sa ludia z loziskovej fabriky mohli rozhodnut, na ktoru linku je im lepsie ist. Na l.c.22 a 2 na Hlavnu v ZA-Bytcici, alebo na l.c.26 na Kamennej. Je samozrejme, ze ludia z Vlcincov sli na Kamennu a ti k autobus. a zel. stanici na Hlavnu. Ide sa to prehradit a budu moct ist vsetci len do Bytcice. Holt, starostlivost o pracujucich v rannom kapitalizme vyzera tak.
Reply on: Valec #4052:
Presne tak. A kedze nevieme exaktne, ci to jedno je alebo nie, tak sa to vyskusa.
Vie niekto, aké číslo mal bus ZA 685AH? Predpokladám, že tento voz vlastnil DP, lebo má v evidencii 681, 684, 686, 689... a tak nepredpokladám, že 685 by mal iný dopravca. V zozname vozidiel sa už nenachádza (zrejme už vyradený) a dnes som ho videl (mám aj foto) v premávke s cestujúcimi a nemyslím, že túto linku prevádzkuje DPMŽ.
Reply on: Miro #4049:
Musi i nemusi. Teraz sa meria efekt, co je na spotrebu nafty vyhodnejsie. Dlhsia trasa, ale plynula cez Legionarsku, alebo kratsia, s brzdenim a rozbiehanim cez Kuzmanyho. Uvidime.
Reply on: Papyr #4035:
V Ziline sa najcastejsie prelozenie zberacov a jazda na reverz uplatnuje pri tom dlhom ostrovceku pred zeleznicnou stanicou, ked sa jeden smer kvoli dopravnej nehode zapcha.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.