Reply on: Papyr #4031:
V principe tak, ale ja by som to rozdelil na 3 sposoby:1/ Prudovo priamo na cievku, kde na predchadzjucej liste je treba drzat -plyn- trvale pocas prechodu, aby vyhybla prepla. Na vyhybke nie je ziadna svetelna signalizacia o stave vyhybania a prepnutia list.
2/ Tzv. predkontaktom. Tiez sice prudovo pedalom jazdy, ale staci len kratky impulz na spominany predkontakt 1-2 stlpy pred vyhybkou, aby prepla, ale
- netreba ho uz potom drzat priamo v krizovatke a vodic sa moze viac venovat situacii na kricovatke
- netreba brzdit
- je este pred samotnou vyhybkou vodic informovany o jej prepnuti
- po prejdeni vyhybky sa tato automaticky vracia do predurcenej polohy
- pri prepinani do nenastaveneho smeru treba vzdy prepinat
3/ Radiom. Bolo popisane dobre. Na rozdiel od bodu 2/ sa vsak neda spoliehat na pamat aky je automaticky smer, ale treba sledovat, ake nastavenie nechal predchadzajuci vodic a az potom prepnut alebo nie.
Juraj