Tie centovky normálne platia ako zákonné platidlo. Musia ich zobrať v obchode. Ale v obehu ich je podstatne menej (u domácich obyvateľov), pretože ceny sa zaokrúhľujú a pri nákupoch sa vydávajú len 5 cent a vyššie...
Vazne, ako to riesia v Holandsku a Finsku, kde zrusili obeh 1c a 2c minci, ked niekto pride z cudziny a hodla nimi platit? Akceptuju ich, lebo je to platna mena, alebo neakceptuju, pretoze NL a FI pouzivaju najmensiu 5centovku?
Dnes niekolki kolegovia meskali do prace, lebo vynechali nejake spoje okolo siestej rano minimalne z HA a VL do centra (udajne opacny smer fungoval), neviete presnu pricinu? Chcu vediet na koho maju nadavat. ?
No vies, prave pred dvoma tyzdnami som jedno vyberove konanie vyhodnocoval Preto sa vyjadrujem tak oficialne. Inak ta samozrejme nepodozrievam z toho, ze to nevies
No neviem, ale hádam nechceš aby sa v takom materiály (pre zastupiteľstvo) zaoberali aj tým, že treba zmeniť chronometráže. A ak by aj, možno to zaradiť do poznámky o úpravách cestovného poriadku.
Zrusit chodniky od Komenskeho po Solinky a hned je miesto!!!
To by chcelo po celom meste take cesty ako je na Predmestskej! Lenze co uz teraz ked sa mesto budovalo od zaciatku na dedinsky sposob a vselikde znemoznuju rozsirovanie ciest budovy a nejake chodniky byt predsa musia.
Ci vlastne uz nie, ved o par rokov ostane v celej ZA jedina linka 4/14 s hodinovym intervalom a vsetci budu jazdit na farach.
☺
Papier znesie veľa, hlavne že tam píšu dristy o preferencii, ale to, že sa celý vikend a vždy večer vleču vozidla DPMŽ 3O km/h po meste to im nevadi, ale dôležité je slovíčko ČAS... ? . Čo sa týka jazdnych pruhov- asi jediny realny by bol od zastavky Spanyolova smer plaváreň..
Vygúglil som to, materiál, z ktorého som čerpal, vyzeral dosť seriózne (bol z konferencie v Bojniciach a hlásal, že tak je to v zákone, nie iba v návrhu zákona). Ale predpokladám, že platné je to, čo si sem dal Ty.
Re #19938 Mongolec: Ja chápem to ekonomické hľadisko, ale ak ten trolejbus niektorými miestami na linke, na ktorej má jazdiť, neprejde, sú všetky jeho ekonomické výhody nanič. Už však z #19941 vieme, že nákup 15-metrových trolejbusov sa neplánuje, takže to je jedno.
ako je mozne ze niekto si dovoli porovnavat klbaky so solami (alebo bol pouzity nejaky koeficient na zohladnenie nepomeru?)
Zvlast L4/14 je neporovnatelna s inymi t-bus linkami a nieto este s busmi. Kilometro-eura su teda pekna teoria.
Maykl