Dnes niekolki kolegovia meskali do prace, lebo vynechali nejake spoje okolo siestej rano minimalne z HA a VL do centra (udajne opacny smer fungoval), neviete presnu pricinu? Chcu vediet na koho maju nadavat. ?
No vies, prave pred dvoma tyzdnami som jedno vyberove konanie vyhodnocoval Preto sa vyjadrujem tak oficialne. Inak ta samozrejme nepodozrievam z toho, ze to nevies
No neviem, ale hádam nechceš aby sa v takom materiály (pre zastupiteľstvo) zaoberali aj tým, že treba zmeniť chronometráže. A ak by aj, možno to zaradiť do poznámky o úpravách cestovného poriadku.
Zrusit chodniky od Komenskeho po Solinky a hned je miesto!!!
To by chcelo po celom meste take cesty ako je na Predmestskej! Lenze co uz teraz ked sa mesto budovalo od zaciatku na dedinsky sposob a vselikde znemoznuju rozsirovanie ciest budovy a nejake chodniky byt predsa musia.
Ci vlastne uz nie, ved o par rokov ostane v celej ZA jedina linka 4/14 s hodinovym intervalom a vsetci budu jazdit na farach.
☺
Papier znesie veľa, hlavne že tam píšu dristy o preferencii, ale to, že sa celý vikend a vždy večer vleču vozidla DPMŽ 3O km/h po meste to im nevadi, ale dôležité je slovíčko ČAS... ? . Čo sa týka jazdnych pruhov- asi jediny realny by bol od zastavky Spanyolova smer plaváreň..
Vygúglil som to, materiál, z ktorého som čerpal, vyzeral dosť seriózne (bol z konferencie v Bojniciach a hlásal, že tak je to v zákone, nie iba v návrhu zákona). Ale predpokladám, že platné je to, čo si sem dal Ty.
Re #19938 Mongolec: Ja chápem to ekonomické hľadisko, ale ak ten trolejbus niektorými miestami na linke, na ktorej má jazdiť, neprejde, sú všetky jeho ekonomické výhody nanič. Už však z #19941 vieme, že nákup 15-metrových trolejbusov sa neplánuje, takže to je jedno.
ako je mozne ze niekto si dovoli porovnavat klbaky so solami (alebo bol pouzity nejaky koeficient na zohladnenie nepomeru?)
Zvlast L4/14 je neporovnatelna s inymi t-bus linkami a nieto este s busmi. Kilometro-eura su teda pekna teoria.
Pri porovnávaní "a-bus oproti t-bus" je potrebné brať do úvahy aj fakt, že kým trolejbusy sa na dennej výprave podieľajú zväčša kĺbovými vozidlami, u autobusov sú to (okrem KIA-liniek) sóla.
...
Čo sa týka tarify, je aspoň trochu potešujúce, že predplatné na neobmedzený počet jázd "EXTRA" pôjde (ak poslanci schvália) s cenou dole, no stále ho bude treba označovať, čo v dobe SMS-lístkov či dôchodcovského bezplatného cestovania sa mi nezdá potrebné. Každopádne, aj dokument so stratégiou naznačuje, že tarifa sa v budúcnosti bude uberať smerom k mesačníkom a štvrťročníkom.
Jurajova veta: "Výberové konanie, u ktoréhonie je vopred známy víťaz, je zle napísané" ? .
Osobne považujem celý inštitút povinného výberového konania s jeho absurdnými váhami a kritériami za eurozmrdský vynález. Už by sme mali ísť na to pivo.
Nikam na trh sa nevyberu, takto to predsa nefunguje, nanajvys mozu vypisat vyberove konanie. Ak budu chciet 15m, tak vyhra Solaris, kedze 15m karoseriu nikto iny neponuka. Ak budu chciet 18m, velmi pravdepodobne vyhra SOR, lebo je velmi lacny.
Pekny navrh (je to vobec o ZA?).
Prvykrat vidim ze niekto ma zaujem o zachovanie trolejbusov (ci to ale nie je len na papieri, ale aj v skutocnosti, to si pozrieme ako sa k tomu postavi mesto, ak nekupia tie t-busy tak prestavam MHD pouzivat a vo volbach to tiez pocitia).
Podla tych cisel co su tam uvedene mi vychadza ze po aspon polovicnej vymene vozidloveho parku su t-busy vyhodnejsie ako busy, alebo prinajhorsom na rovnakej urovni, takze jasne ze tie zle cisla su sposobene len zastaralymi vozidlami s vysokou spotrebou el. energie a coraz drahsimi udrzbami.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
toso0077