SOR prekavapi vždy- ved skoro každy je iný. Stym elektrobusom by mohli preraziť aj do zahraničia, isto je jeho cena zaujimava. Soru sa v súčasnosti dari už sa mu poddala aj Žilina. ?
To vyvinú neskôr- bude to hrbatý prototyp v 5 a 6 dverovom variante s neprechodnymi uličkami s možnostou státia len v priestore dverí- pre rýchlejšiu výmenu cestujúcich. ?
to sú fakt podobné kritériá: výsledok môže byť naozaj variabilný, až Škoda 30Tr a 31Tr. Ale ako by povedali argument proti, môžu stihnúť vyvinpť aj 32Tr alebo 33Tr ?
Čaute, idem zajtra na prijímačky na ŽU a rád by som vedel, že ako ďaleko je zastávka pri Železničnej stanici od budovy stanice. Uvidím ju hneď? Sú po ceste aj automaty na lístky? ?
Budem rád za nejakú tú odpoveď.
Zatiaľ tu asi nikto nenapísal, že autobus Karosa B 952E #14 má nový busboard spoločnosti ALGIDA na zmrzlinu Big Milk. Autobus mal predtým reklamu na spodnú bielizeň značky TRIUMPH v OC Dubeň a Aupark Žilina.
Simkoslav - ten návrh som pozeral (nielen pre Žilina - Rajec). Z pohľadu Žilinčana je zvýšenie spojov do Rajca len vítané a musím skonštatovať, že konečne! Tá trať si to už dávno zasluhuje, plus treba doplniť nejaký spoj po 22:00 zo ZA nepochybne. Každopádne zavedenie taktu vítam, rozšírenie spojov rovnako, ale stále dávam jeden veľký výkričník: či sú tam popísané všetky obmedzenia, typu nejde cez zimné prázdniny, cez letné a podobne. Pretože už neraz (na iných tratiach) bol toto kameň úrazu. V uvoľnenom návrhu GVD to vyzeralo super, prišiel reálny a všade možne všeljaké obmedzenia prevádzky....
V novom GVD - dostupný napr. http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4515-Navrh-GVD-20122013-pre-osobnu-dopravu/ ale dochádza k úbytku Os vlakov ZA-CA v špičke, rýchlikov BA-ZA (aj posilových!). Avšak je pre hlavné trate koncipovaný už konečne naozaj systémovo na prvý pohľad - otázne je ako je na druhý pohľad a čo spraví s "menej" vyťaženými traťami....