236 už dlhé mesiace nejazdí, no leto trávila na začiatku depa a zatiaľ sa nedostala do miest, kde zvyknú končiť vyradené a dlhodobo nepojazdné vozidlá.
V podstate, pri klbákoch môžu vyradiť staršie vozidlá, ktoré síce mali GO alebo naopak novšie, ktoré však GO nepodstúpili. Keďže predpokladám, že im pôjde o výraznejšie zníženie priemerného veku parku, môžeme očakávať, že preč pôjdu prevažne tie najstaršie. Čo sa týka 210, tá mala až dve generálky a kým má "aktívnu" CVR, tak by mala jazdiť. Čiže ja to vidím na 201, 203, 208, 236, 244, 245 a 246.
To, že ich vyradia nemusí nutne znamenať, že už nebudú nikde jazdiť (v týchto mesiacoch aj cez Žilinu prechádzajú po železnici vyradené trolejbusy z ČR na Ukrajinu), hlavne pokiaľ sa to finančne oplatí viac ako šrotovisko. Len to by už pomaly mali začať zháňať kupcov. Čosi asi tiež ostane na náhradné diely.
Z krátkych tipujem, že vyberú spomedzi 213 (tú by viacerí radi videli ako historičák), 215, 218, 219 a 222.
Počet vyradených vozidiel sa musí rovnať počtu nových, tak z kĺbov zrejme odídu 201, 203, 208, 210, 236, 244, 245, 246 ak príde naozaj 10 nových... 236 celá zhrdzavela, už je zrejme neuvidíme.
Dlhodobo odstavený. Začínam pochybovať, že sa v premávke ešte niekedy objaví. Ak by ho vyradili, jednalo by sa o prvý vyradený trolejbus 15 TrM na Slovensku.
pri takej objednavke ma zaraza ,zarucna doba je 36 mesiacov,ked sa zacnu kazit plati dpmz??ci este vyrobca?
ak to bude ako s prackami na 3 roky tak amen tma ?
Cena jedného krátkeho je podľa všetkého okolo, resp. tesne pod, 420 000 € bez DPH (podobne ako v BB) a kto sa chce hrať s číslami nech si prepočíta za koľko nakupujú Poliaci jeden Solaris, navyše s núdzovým pohonom z batérií (a to ešte nevieme, či tá cena už nie je aj s daňou). http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=8348&secid=7
Mongolec
V podstate, pri klbákoch môžu vyradiť staršie vozidlá, ktoré síce mali GO alebo naopak novšie, ktoré však GO nepodstúpili. Keďže predpokladám, že im pôjde o výraznejšie zníženie priemerného veku parku, môžeme očakávať, že preč pôjdu prevažne tie najstaršie. Čo sa týka 210, tá mala až dve generálky a kým má "aktívnu" CVR, tak by mala jazdiť. Čiže ja to vidím na 201, 203, 208, 236, 244, 245 a 246.
To, že ich vyradia nemusí nutne znamenať, že už nebudú nikde jazdiť (v týchto mesiacoch aj cez Žilinu prechádzajú po železnici vyradené trolejbusy z ČR na Ukrajinu), hlavne pokiaľ sa to finančne oplatí viac ako šrotovisko. Len to by už pomaly mali začať zháňať kupcov. Čosi asi tiež ostane na náhradné diely.
Z krátkych tipujem, že vyberú spomedzi 213 (tú by viacerí radi videli ako historičák), 215, 218, 219 a 222.