Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: VLK #9298:
Skusme trosku pouvazovat , ako by sa zachoval sukromnik, ktory je odkazany na zisk a obrat.... Ja, ako majitel firmy , mam zaujem, aby sa moje produkty predavali co najviac. Preto urobim vsetko preto , aby sa tak udialo. Ked viem, ze kazdy tyzden mi prechadza okolo obchodu zajazd, ktory tam vysadi ludi a ti sa zenu do obchodu a vykupia mi naraz vsetko pecivo ba este dopyt je vacsi ako ponuka, tak sa snazim na tento den predzasobit a kontaktovat majitela cestovky, ci toto bude trvale, lebo chcem kazdeho uspokojit. Ved ide o moj zisk a spokojnost jeho dovolenkarov...Preto sa tiez priklanam ku KAMI a myslim si, ze ak chcem zarobit a splnit si povinnost - poskytnut sluzbu - tak teda oslovim toho, kto mi robi svojimi aktivitami narazy, ktore neviem zvladnut. Preto ak futbalovy klub si doteraz neuvedomil, co sposobuje, na tahu je DPMZ....

Aby som ukoncil tuto debatu - predpokladam, ze na nosne linky uz budu nasadzovane vo vacsine pripadov dlhe TB aj cez vikend... Ak nie, DPMZ ma na to nejaky dovod...Navyse naraz cestujucich uz nebude na posledny spoj, kde potom vznikal problem ako domov..., ale skor, lebo zaciatok vykopu sa posunul na skorsiu hodinu. Takze spominany napor sa rozlozi na x spojov....bez problemu si kazdy na zastavke odstoji nejaku tu minutu, kym spoj dorazi- vsak na zapase sa stalo niekolko hodin.... Nuz mnohe problemy sa riesia tak, ze sa neriesia... Oni sa totiz vyriesia same.... A toto je jeden z prikladov. (a tu som to uplne chytil za vlasy, sorry ? )
Reply on: Kami #9276:
no, mne sa nezdá, že DPMŽ nemá dosť roboty, aby ešte sledovali turnaje... je síce pravda, že sa jedná o zákazníkov DPMŽ, ale na druhú stranu na takom podniku je dosť roboty aj bez toho, posielať niekomu maily, žiadať niekoho, aby uráčil oznamovať termíny zápasov a pod. A ked sa MSK nezobudilo doteraz, nemyslím si, že sa vôbec zobudí...
Reply on: URBINO #9296:
Nie je to ďalej, než napr. do Mojšovej Lúčky, ale rozdiel je v tom, že tieto linky budú slúžiť aj spojeniu s obcami mimo Žiliny a teda by buď tieto obce mali prispievať na ich prevádzku (pripomeňme si prípad Mojš), alebo by to mali byť regulárne linky prímestskej dopravy a teda dotované z kraja, ako aj iné prímestské linky, prevádzkované SAD.
Reply on: Miro #9295:
žial neviem.Tarifa bude asi normalna mestska,nieje to predsa az tak daleko,ze by na linkach do kie platili vyssie cestovne,ako na klasickych linkach.
Bude zalezat asi od Sadky,aky bude zaujem a mnozstvo pracujucich z terchovskej oblasti.
Reply on: URBINO #9294:
Tiež ma to napadlo. Nevieš, či aj linky z Varína k automobilke majú nové čísla? Tiež by ma zaujímalo, aká bude po ich zmene na regulérne linky na nich tarifa? Je to predsa len doprava mimo Žiliny, čiže v podstate nie mestská, ale prímestská.

A ešte jedna vec ma v tejto súvislosti napadla: čo SAD? Nezastavujú, alebo nebudú zastavovať niektoré ich spoje zo smeru od Terchovej a Varína pri automobilke?
Reply on: Miro #9287:
podla mna,je to taka priprava,ked sa spusti plna vyroba a preprava do zavodu.Linky budu verejne,silno pochybujem,ze bude Kia tak stedra,aby aj nadalej cestu zamestnancom platila.
Reply on: LUK #9291:
Asi sa tam už nezmestia. ?
Reply on: ufo #9285:
? ? ?
Reply on: Juraj #9278:
to je dobré... Vieš, že máš V JEDNOM vozidle 40 čiernych pasažierov a nepošleš tam revízorov? ?
Reply on: ufo #9288:
To je pravda ? ale BPMŽ by bol určite radšej, keby si si len tak z nudy označoval viackrát čipovú kartu ?
Reply on: Juraj #9255:
v tomto roku už železnice oficiálne poskytli nový GVD ostatným dopravcom... ?
Reply on: Miro #9286:
To bolo pred vystupovanim, kedy uz bolo jasne, ze tam ziaden nie je. Inak cvaknut sa da vselico. Nemusi to byt listok, na ktory prave cestujem. ?
Reply on: Juraj #9284:
Áno, sú modré, ale ten rozdiel nie je príliš nápadný. Okrem toho, je napísané v prepravnom poriadku DPMŽ, že linky s modrými číslami sú len pre určitý obmedzený okruh cestujúcich? Nejaký nápis "Neverejná linka", alebo tak nejak by sa zišiel. Aj tak mi nie je známe, že by niekde verejný dopravný podnik označoval číslami, notabene v rámci číselného radu verejných liniek, spoje zmluvnej dopravy.
Reply on: ufo #9285:
To si mal šťastie, že ťa nechytil revízor ? viacnásobne označený lístok je totiž neplatný ?
Reply on: Juraj #9278:
Ked nas slo v trolejbuse na Solinky 10 a ja som si cvakol ten isty listok len tak z nudy cca 20-krat, tak sa to berie, ze v nom slo 30 ludi? To je potom dobry sposob, ako oklamat statistiku DPMZ a tvorbu cp. ?
Reply on: URBINO #9282:
Nie. A ako sa zatial ukazuje cesta je uz uplne zatarasena.
Miro: Vsak su tie tabulky ine. Modre.
Reply on: Juraj #9281:
Takže L25 je linka do Kie, L35 je do Mobisu. Aké sú ďalšie nové čísla?

Keďže ide o spoje s obmedzeným a vopred určeným okruhom cestujúcich, mali by mať podľa mňa čísla výrazne odlišné od bežných liniek, povedzme nad 200 alebo označenie písmenom. Takto to môže miasť, najmä ak L24 aj L26 sú bežné linky.
A sú týmito číslami označené aj zastávky?
Ozaj, to ako tých cestujúcich kontrolujú? Nastupuje sa len prednými dverami a kontroluje ich vodič?

Prečo má Karosa s displejom plastovú tabuľku s číslom linky? Veď po výjazde na konečnú by sa malo to číslo rozsvietiť na displeji. Podľa tejto logiky by mali mať aj iné linky okrem displeja aj tabuľku, aspoň pri výjazde na konečnú ?
Reply on: Juraj #9281:
Dik.
Ak sa mozem spytat,nastal nejaky posun,prip.rokovania o tb useku trate, od Remeselnickeho domu ku zimaku?
Reply on: URBINO #9248:
Vieme. Je to ako s L1. Dopravu do Kie je potrebne tiez oznacit cislom linky, i ked ide o linku s obmedzenym a vopred urcenym okruhom cestujucich.
Reply on: S499.1023 #9279:
Ha! Pockaj, dozvies sa...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.