Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Juraj #9082:
Aha, ja si chvíľu prádzninujem a už na mňa nemyslíš?

Mimochodom, keď už navrhujete nejaké to stretnutie, najlepšie by bolo, keby to bol nejaký deň v týždni (pondelok až štvrtok), tiež by som sa rád niekedy aj domov dostal. ?
Reply on: S499.1023 #9116:
Ubytovacích zariadení je dosť, ale môžeš skúsiť v Ubytovni DPMŽ.
http://www.dpmz.sk/Stranky/Sluz_uby.php
a k tomu foto:
http://zilina-gallery.ic.cz/gallery/picture.php?cat=17&image_id=375
Reply on: Juraj #9101:

1) Mail došiel?
2) Môžeš doporučiť lacné a slušné ubytovanie v ZA? Lebo sa pokúsm prísť.
Reply on: Juraj #9107:
Ja by som tiež videl určité riešenie v posilovom režime, ale trolejbusy by som z toho vynechal. Oveľa lepšie a ekonomickejšie by bolo posilniť L13 so starým kĺbovým autobusom, ktorý by operatívne vyšiel z vozovne a vychádzal by zo zastávky Železničná stanica, prípadne od zastávky Kysucká alebo z priestoru niekde pri štadióne. S L13 by sa cestujúci odviezli aj na Hliny, Solinky a Vlčince. Zo sídliska by sa vrátil späť do vozovne na Košickej. Problém by bol snáď len s vodičom, ktorý by zabezpečoval jednorazový posilový spoj vo večerných hodinách.
Reply on: Juraj #9107:
JA som sa tu asi pred rokom pytal, ze preco DPMZ vypravuje aj cez vikendy dlhe trolejbusy, ked aj tak jazdili poloprazdne. Odpovedane mi tu bolo (nie tebou), ze z hladiska spotreby elektriny je to skoro jedno, ze dolezity je spickovy odber (ak som to dobre pochopil) a ze by to bolo len zbytocne komlikovane.
Caute ludia!
Vidim ze tema "ako kulturnejsie prepravovat cestujucich po sportovom podujati" je v plnnom prude.
Reakcia na Jozefa!Viem ze to neni len o tom zabezpecit klbovy trolejbus prip. autobus smerom na Solinky ale aj na ostatne sidliska!
Futbal v Ziline zacina ak niektory z nas dobre vedia vzdy v sobotu o 20:00!Preto ze tam chodim tak konci zhruba 21:50 az 21:55!Kym sa ludia dotrepu na zastavku zo stadiona trva to nejaku tu 10 minutovku!Nechcem tlacit na misku vah Vladimirovi ale neni to az tak zly napad.Vid napr. L3!Na danej linke ide do Depa po vykonani spoja o 21:32 jeden z dvoch vozidiel!Ten po dokonceni tohto spoja o 22:06 by sa presunul na Zel.stanicu a samozrejme bez zastavovania na zastavkach by dobehol spoj ktorý mal odchod zo Soliniek o 22:02!Tym by pri spolocnom prichode na Zel.Stanicu splnili z najväčšou pravdepodobnostou ulohu o kulturnej preprave cestujucich na Solinky a odbural by sa naval cestujucich do jedneho trolejbusu.Bol to len priklad ako by sa to dalo smerom na Solinky ak by sa to dalo.:-)

?
Reply on: Juraj #9086:
Riešenie vidím takéto:
L3 - každý víkend na nej premáva jeden autobus B961 a 1-2 sóla. Stačí, keď tento klbák pôjde o 22:02 zo Soliniek a o štvrť hodinku je pri stanici (tento čas som si nevymyslel, je to podľa riadneho cestovného poriadku).
L14 - nech ide posledný spoj z Fatranskej kĺbový. Ten môže vykonávať trolejbus, ktorý do podvečera jazdil na linke 13, kedy sa ešte striedali 3 trolejbusy.
Problém ešte ostáva s L16 a posledným večerným spojom.
Reply on: 4444 #9110:
Pohoda, v zivote je aj to velky vysledok, kade cesta nevedie. Namiesto po slepej kolaji sa lepsie hlada ina cesta.
Reply on: Juraj #9108:
ospravedlňujem sa, svoju predpredĺženovíkendovú úvahu som postavil na vode... ?
Chcelo by to uz nove vedenie DPMZ, stare je tam uz pridlho a tak to aj vyzera...
Reply on: 4444 #9106:
Nemas pravdu v prvej vete, aj v druhej asi tusis zle, prever si riadne veci. Napr. v obchodnom registri www.orsr.sk, MSK. Stale vidim riesenia len v tych 3 smeroch.
Reply on: Pišta #9105:
Hlavne dovody, preco v nedelu jazdia iba dvojnapravove trolejbusy su tri:
Prvy je ten, ze klbakov je vo vseobecnosti malo a cez tyzden jazdia kolko to da a na trochu poriadnejsiu udrzbu je len vikend.
Druhy je ten, ze vela "zeru". Klbak ma 2 motory po 120 kW, kratky len jeden. Spotreba el.energie je tiez takmer dvojnasobna.
Treti je ten, ze pokial ma klbak cez pracovny den spicku a sedlo, tak 2 spicky a 2 sedla su asi v rovnakom pomere /spicka je 3,5h rano a 3,5-4,5 h popoludni, teda spolu asi 7 hodin/, kym napr. v nedelu je spicka mozno hodinu. No a ci sa kvoli hodine ma ostatnych 17 hodin klbak prevetravat poloprazdny - na to si skus odpovedat sam.

Riesenie vidim racionalnejsie v nejakom posilovom rezime.
Reply on: Juraj #9104:
No možno by sa ešte našiel štvrtý smer.... Oba športové kluby sú mestské.... A na čele oboch je tuším sám pán najvyšší žilinský primátor.... Ak aj DPMŽ je podnikom mestským podliehajúcim a referujúcim priamo zastupiteľstvu mesta , teda aj pánovi primátorovi, tak sa dostávame do úplne inej roviny.... A možno by stačil malý impulz od Vás Juraj a vec by sa pohla dopredu.... Veď mestu záleží na kultúrnych a športových podujatiach.... aspoň tak to tvrdí pán primátor. A tak by malo byť aj cieľom DPMŽ poskytnúť svoje služby tak pre toto veľkolepé dielo cestujúcej verejnosti, aby sa nemusela voziť na strechách vozidiel ako vo Vietname.... Prepáčte mi , prosím, to nadľahčenie danej situácie 🙂
Reply on: Juraj #9104:
Možno hlúpa otázka, ale je až taký problém, aby v so a ne premávali na linke napr. 13 a 14 kĺbové trolejbusy?( Onedlho aj tak budú v nedeľu nárazové húfy ľudí zo stanice na Vlčince a Hliny... ) Veď voľakedy to tak bolo a bolo to good - a to si ešte pamätám...Potom by boli tie nepredvídané nárazy cestujúcich určite lepšie zvládnuteľné aj bez úradníkov a ja neviem koho.... Dlhý TB má asi väčšie náklady na pravádzku... chápem. Ale Vy sám ste povedali, že pri klasickom buse a minibuse veľká úspora v MHD nie je, tak si myslím, že tak radikálny rozdiel by nemal byť ani pri TB... Možno sa mýlim, ja neviem... ani to neviem posúdiť.
Reply on: Vladimír #9097:
Ja vidim len 3 smery mozneho.

Prvy je ten, ze v DP je nejaky futbalovy a hokejovy fanatik, ktory celu firmu zavaluje permanentnymi informaciami nielen o superoch a vysledkoch, ale aj o terminoch zapasov. Takemu to treba hodit do naplne prace.
Druhy je ten, ze je niekto u sportovcov aspon trochu dopravak-amater a vec si zoberie za svoje z ich strany.
Treti je ten, ze v DP bude vytvorena platena funkcia uradnika sportoveho referenta, ktory to bude robit "profesionalne". Vratane zabezpecovania obrnenych zvnutra pogumovanych vozov, ktore znesu udery tycami zvonku aj tyckami zvnutra.....
Reply on: VLK #9094:
Mne sa tam zas nechce na 2 dni ist, pojdem len na druhy den bez noclahu na otoc, lebo mam prednasku.
Reply on: Jozef #9092:
Uz ho nechaj, vidis, ze sice pomaly ale uci sa. Zacina uz rozmyslat koncepcne. Este si musi premysliet, ze preco maju tie vozy ist na Solinky a nie aj na Vlcince alebo nebodaj na Hajik. Uplne koncepcne by bolo, keby sucastou vstupenky boli 2 listky na MHD.
Reply on: Miro #9100:
Drevena krava to asi nebude, zajtra sa stahujem na opacny koniec mesta. Malo by to byt niekde, kde chodi 50-ka, lebo nielenze sme zacali po siedmej, ale este sme neskoncili pred polnocou.

Ja mam od zajtra 100 matrov na zastavku L24 a najblizsiu nocnu na Matici, takze by to mohlo byt na Vlkoch v Zabe.
Reply on: Jakub #9098:
Máš pravdu, nezačali, ale neviem, či sa mi bude chcieť ťahať batožinu na Solinky a späť (ja viem, na stanici je úschovňa ? ) no uvidíme, takže dobre, môžeme predbežne vyhlásiť termín 29. septembra o 20:00 Drevená krava ? značte si do diárov...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.