Štátny tajomník Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Ján Kotuľa dnes oficiálne otvoril výstavbu diaľnice D3 Hričovské Podhradie – Žilina-Strážov, ktorá je nadväzujúcou časťou diaľnice D1. Náklady na výstavbu tohto 6,85-kilometrového úseku nepresiahnu 5,3 mld. Sk. Do užívania by sa mala celá stavba diaľničného ťahu medzi Bratislavou a Žilinou odovzdať do konca roku 2006. Zhotoviteľom stavby je spoločnosť Doprastav, a.s. Bratislava.. V úseku stavby cez Strážov až k Hornému Hričovu nám prechádza autobusová L29 do Žilinskej Lehoty.
Vladimír
Preto aj v novom návrhu rešpektujem linky 6 a 16. Ale nedá mi neopýtať sa čo spoločné majú linky 3 a 13, či linky 4 a 14. Som toho názoru, že ide o dvojice úplne odlišných a samostatných liniek s vlastnými funkciami. Ozaj by sa mi to páčilo viac, keby L13 bola L7 a L14 zase L5. Ak už nie teória číslovania, orientácia cestujúcich by mi mala dať zapravdu.
Tým samozrejme v žiadnom prípade nechcem povedať, že práve v číslovaní liniek tkvie hlavný význam celej zmeny trasovania liniek