Juraj: Ešte by som sa predsa len vrátil k tomu číslovaniu liniek. Žilinskú logiku značenia liniek som vždy chápal tak, že linky "1x" sú vetvami, doplnkami alebo inými príbuznými druhmi liniek "x". V minulosti sme tak mali dvojičky 1/11, neskôr 6/16, odnedávna aj 5/15.
Preto aj v novom návrhu rešpektujem linky 6 a 16. Ale nedá mi neopýtať sa čo spoločné majú linky 3 a 13, či linky 4 a 14. Som toho názoru, že ide o dvojice úplne odlišných a samostatných liniek s vlastnými funkciami. Ozaj by sa mi to páčilo viac, keby L13 bola L7 a L14 zase L5. Ak už nie teória číslovania, orientácia cestujúcich by mi mala dať zapravdu.
Tým samozrejme v žiadnom prípade nechcem povedať, že práve v číslovaní liniek tkvie hlavný význam celej zmeny trasovania liniek
Preto aj v novom návrhu rešpektujem linky 6 a 16. Ale nedá mi neopýtať sa čo spoločné majú linky 3 a 13, či linky 4 a 14. Som toho názoru, že ide o dvojice úplne odlišných a samostatných liniek s vlastnými funkciami. Ozaj by sa mi to páčilo viac, keby L13 bola L7 a L14 zase L5. Ak už nie teória číslovania, orientácia cestujúcich by mi mala dať zapravdu.
Tým samozrejme v žiadnom prípade nechcem povedať, že práve v číslovaní liniek tkvie hlavný význam celej zmeny trasovania liniek

skarpo
1.) nebolo uvedené,akými vozidlami bude konkrétna linka obsluhovaná(sólo či kĺbové),predpokladám vzhľadom na vozidlový park vačšina asi kĺbovými trolejbusmi.Až potom sa môžeme baviť o ponúknutej kapacite v konkrétnom smere.
2.) Ak vychádzam z veľmi kvalitne obslúženého ramena Hájik-centrum (6-min preložený interval v špičke),tak ramená Vlčince-centrum sú poddimenzované. Len uvediem pre neznalých orientačne počty obyvateľov: Hájik+Závodie(7000+2000)cca 9000, Solinky+Hliny (15000+15000) cca 30000, ale časť Hlín prakticky splynula s centrom, Vlčince 30000.
Alebo je rameno z Hájika tak silne využité oproti najväčšiemu sídlisku Vlčince ?
3.) Súhlas s Vladimírom ohľadom poklesu kapacity na ramene Vlčince-Košická-Predmestská, čo súvisí s poznámkou 2