Juraj: Ešte by som sa predsa len vrátil k tomu číslovaniu liniek. Žilinskú logiku značenia liniek som vždy chápal tak, že linky "1x" sú vetvami, doplnkami alebo inými príbuznými druhmi liniek "x". V minulosti sme tak mali dvojičky 1/11, neskôr 6/16, odnedávna aj 5/15.
Preto aj v novom návrhu rešpektujem linky 6 a 16. Ale nedá mi neopýtať sa čo spoločné majú linky 3 a 13, či linky 4 a 14. Som toho názoru, že ide o dvojice úplne odlišných a samostatných liniek s vlastnými funkciami. Ozaj by sa mi to páčilo viac, keby L13 bola L7 a L14 zase L5. Ak už nie teória číslovania, orientácia cestujúcich by mi mala dať zapravdu.
Tým samozrejme v žiadnom prípade nechcem povedať, že práve v číslovaní liniek tkvie hlavný význam celej zmeny trasovania liniek
Preto aj v novom návrhu rešpektujem linky 6 a 16. Ale nedá mi neopýtať sa čo spoločné majú linky 3 a 13, či linky 4 a 14. Som toho názoru, že ide o dvojice úplne odlišných a samostatných liniek s vlastnými funkciami. Ozaj by sa mi to páčilo viac, keby L13 bola L7 a L14 zase L5. Ak už nie teória číslovania, orientácia cestujúcich by mi mala dať zapravdu.
Tým samozrejme v žiadnom prípade nechcem povedať, že práve v číslovaní liniek tkvie hlavný význam celej zmeny trasovania liniek

galiyosha