Reply on: zoZa #5339:
Ano, je to jedna zo silnych tendencii v dalsej perspektive MHD. Ale nie uplne urcujucej. Novy softver umoznuje aj tzv. modelovanie. T.j. Co by sa stalo, ak... zrusime tu alebo tu linku... ak znicime komfort cestovania /naplnenost vozidiel 80% povazujucu za 100% "luxus" v MHD takymi alebo onakymi vozidlami na takej alebo onakej linke...Pred casom som myslel, ze si urobime vseobecnu pivno-pracovnu stretavku v Ziline, ale ukazuje sa, ze hned za nou bude hned odborna. Nebudeme sice riesit, ci sa ma slepak rezat vodorovne alebo zvislo /na to su ini studovani a my im nemame pravo do toho fusovat/ ale bude to platit aj naopak...
zoZa
Len ma dost mrzi, ze Vlcince nemaju taku linku ako Solinky L3, ktora jazdi v dost peknych intervaloch.. (cez vikendy dokonca v 20 minutovych), pripadne nejaku inu, co by sa otacala uz na rondli a isla naspet na Vlcince. Takym mojim snom je aby bola bud takato linka popripade aj L4 v 15 minutovych intervaloch pocas celeho dna a aj cez vikendy.
No, ale pravdou je , ze som nestudoval na univerzite linkove vedenia, takze moje navrhy berte prosim s rezervou:-). Ti co to studovali, pripadne v tom pracuju cely zivot, tak ti isti to musia vediet najlepsie..co je pre cestujucich dobre, a kedy bude mat dany dopravny podnik najvyssie trzby a ako bude najlepsie zoptimalizovala doprava a pod..