Reply on: tux #4731:
Kedykolvek, najlepsie vsak cez pracovny den medzi 7-15.h, aby sa to osetrilo aj u straznej sluzby.
Nemate nahodou presne cisla, na kolko vyjde napriklad standardny 12m voz, ciste trolejbusova verzia?
). Len som sa vzdy chcel presvedcit, ci vy naozaj niektore nevyhody tohto systemu nevidite. A zda sa, ze Vam ako nevyhody nepripadaju, takze bavit v teoretickej rovine sa mozeme dalej, neocakavam predsa, ze by ste zmenili svoju tarifu, naopak cakam, ze si ju proti mojim rypavym otazkam obhajite. Obcas sa Vam to dari a ja s Vami suhlasim. Obcas menej. Ja to vsak povazujem za velmi cennu debatu, pretoze sa casto dozviem aj informacie, o ktorych som nevedel, alebo s nimi nepocital, a musim nieco prehodnotit. Ja nemam osobny zaujem na zmene stavu ZA MHD. Su tu ini, ktori kritizuju podobnymi argumentami ako ja a su zo Ziliny. Mna nanajvys tak zaujimaju argumenty protistrany a zatial sa mi mnohe nezdaju. Tot vsjo.
, dalsie tri cisla (194) by mali znacit cislo spoja.., lenze trolejbusy maju cisla nad 200, takze neviem.., dalsie dve cisla (04) znamenaju teda cislo linky a posledne dve (06) znamenaju, ze som siel zo 7-mej zastavky:-), teda je to cislo zastavky v poradi
S499.1023
Hannover má okrem zónovej tarify, ktorá je absolútne okrajová a využíva ju len minimálne množstvo cestujúcich, aj tarifu časovú a taktiež aj vysoko nespravodlivé a socialistické predplatné cestovné lístky s neobmedzeným používaním.
Nürnberg má v rámci tarifnej zóny (celý Nürnberg patrí do jednej zóny, ďalšia zóna sú predmestia, ďalšia zóna mesto fürth atď.) časovú tarifu s neobmedzeným prestupovaním v rámci časovej platnosti, taktiež ponúka socialistické časové predplatné lístky.
Kodaň nepoznám ale na internete som si teraz našiel, že socialistické časové predplatné lístky tam SAMOZREJME existujú.