Reply on: Juraj #4544:
Asi nikoho na tomto fóre nemusíš presviedčať o tom, že súčasný stav, keď sa po trolejbusovej sieti pohybuje more liniek, ktoré chodia skoro odvšadiaľ všade, ale nanajvýš trikrát za hodinu a ešte k tomu nemajú žiaden rozumný takt, má od ideálu ďaleko. Pravda, k redukcii by musel plošne platiť prestupný tarif. A to aj pre tých škaredých cezpoľných, čo si cvaknú zotri papierové lístky a na ktorých tak neborák magistrát dopláca. 
Re #4566 Juraj: A ja zas tvrdím, že verejná doprava službou kapitalistickou nie je a nemôže byť, pokiaľ sa nemá zmeniť na socku, ktorou budú chodiť len tí, čo nebudú mať inú možnosť!
Re #4570 Juraj: Vzhľadom na to, v akom stave je v Bratislave systém MHD a vzhľadom na ohromnú "ochotu" štátu prispieť na výstavbu nosného systému, ktorý by používalo (či podľa inej logiky zneužívalo) aj more cezpoľných, tento argument považujem len za smutný, no bohužiaľ veľmi rozšírený slovenský folklór.
Re #4579 Juraj: Ale veď v špičke tí cestujúci nebudú využívať/zneužívať voľné jazdy. V špicke predsa budú cestovať na tých 42 jázd do/z zamestnania, ktoré tvoria cenu predplatného lístka ako takého.
Re #4583 Juraj: Toto už mi pripadá patologický prístup hľadania spôsobu, ako sa niečo nedá, a nie naopak.
Re #4588 Juraj: Pokiaľ si tí cestujúci s predplatným lístkom budú ten cenový prieskum robiť v špičke, kedy využíjú tých 42 jázd do práce a z práce, za ktoré si zaplatili? Ak si ten predplatný cestovný lístok kúpili na cenové prieskumy a do práce a z práce nejazdia, aký je potom rozdiel medzi nimi a tými, čo predplatné lístky používajú na dochádzanie do práce? Ja tu žiaden rozdiel nevidím.
galiyosha