Jazda v trolejbuse ev. c. 235 je katastrofou, hruzou a neviem cim este vsetkym. Vcera a aj predvcerom na linke 7. Pri rychlosti cca 25 km/h chyti cele vozidlo neskutocnu rezonanciu, ktora vychadza od klbu. Cestujuci v nom stojaci tam nevydrzia, pretoze to az trasie s celym telom. Na ostatnych miestach si ludia zapchavaju usi, nepocut ani slovo. Kde su normy hlucnosti? Fakt je to utrpenie... ?
Jozef
V roku 1994 bola v Žiline vybudovaná prvá trolejbusová linka. Postupne sa budovali ďalšie. V centre mesta vznikol centrálny trolejbusový okruh z ktorého sa vejárovite rozvetvujú linky. Urbanizácia mesta umožnila budovať paralelné linky na sídliská. Minulý rok po otvorení trolejbusového úseku medzi sídliskami Vlčince a Solinky doprava v meste sa zokruhovala. Okrem centrálneho okruhu, je aj stredný okruh a veľký trolejbusový okruh. Postupným budovaním trolejbusových tratí za 10 rokov vznikla hustá trolejbusová sieť s mnohými zokruhovanými linkami. Budovaním nových trolejbusových tratí sa systém zdokonaľoval a vylepšoval. Je vecou diskusie či sa niekomu páči linka A alebo B. Trolejbusová sieť v Žiline je zaujímavá a ojedinelá, tak sa o ňu zaujímajú dopravní odborníci aj z iných miest a zahraničia. Aj na tejto stránke už odznelo niekoľko námetov a pripomienok k linkám MHD. Pretože trolejbusová sieť je zložitá, najmä po zokruhovaní, bude aj diskusia o vedení liniek pokračovať. V budúcnosti sa uvažuje s výstavbou ďalších menších úsekov, a tým budú ďalšie námety do diskusie.