Reply on: Miro #3221:
Aby som to upresnil. Kĺbaky sa vypravujú najmä cez zimu na L2 práve z toho dôvodu, že 6 sólo vozov je zapožičaných v Oščadnici. Keďže dáky ten voz musí je na prehliadke, niečo zostáva ako prípadná záloha, tak na linky, kde je to možné a vhodné (2, 21) sa v tomto období vypravia kĺbáky.Čo sa týka autobusov na t-bus linkách, tak väčšinou sú to vozy 113 (záloha za kĺbáky) a 81 (záloha za sólo vozy).
Ak som to dobre z debaty na DP pochopil, tak momentálna max. vypravenosť trolejbusov je 29 vozidiel z 43. Takže ich isto máme viac než dosť.
Re #3225 marek: O problémoch dlhého otvárania dverí sme diskutovali aj minulý rok v takomto období. Asi táto zima tomu mechanizmu moc neprospieva.
Jozef
Autobusov je v DP dostatok, dokonca 6 ks je zapožičaných v lyžiarskom stredisku v Oščadnici. Kĺbové autobusy nemajú kde v meste premávať, lebo výkony sú pokryté trolejbusmi. Ak nepočítame linky do mestských častí, tak v meste zostali len tri autobusové linky L2, L26 a L28, z ktorých dve aj tak končia v prímestských častiach. Nevyužité autobusy treba sem-tam "prevetrať", a preto sa nasadzujú na linky. Do prímestských častí premávajú len sólo autobusy a len na linke č.2 niekedy premáva kĺbový autobus, ale aj ten je nevyužitý. Vo väčšine prípadoch nie je možné nasadiť klbáky do obcí, lebo nie sú tam vyhovujúce priestory na otáčanie. Preto sa objavia niekedy v meste kĺbové autobusy namiesto trolejbusov. Nie je teda za tým špičkový odber elektrickej energie alebo využíívanie maximálneho výkonu, ako tu bolo spomínané. O tomto sa tam však rozprávalo.