Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kto by mal záujem prísť sa pozrieť na nové trolejbusy a previesť sa...:)
http://www.dpmz.sk/n129/
Reply on: URBINO #21666:
16
Reply on: keksino #21667:
ano ,už maju
Už majú nové trolejbusy z minuloročnej dodávky nalepené "trvalé" bočné čísla či ich majú iba niekde za sklom na papieri napísané?
Reply on: keksino #21665:
Su to vodici,ktori ked nevykonavaju l.27 su na zalohe .Najcastejsie 07,06,04,11.
Reply on: tux #21663:
Co znamena v tvojej terminológii 27ckari? Viem, ze rano je zvoz vodičov, je aj večer rozvoz okolo 22-23 hod? Zvoz a rozvoz sa robi do voz. Kosicka ci do voz. Kvacalova?
Všetkým diskutujúcim aj ostatným návštevníkom za.iMHD.sk prajem v roku 2014 všetko dobré! Vodičom kilometre bez nehody, DPMŽ spokojných cestujúcich a cestujúcim dobrú MHD. ?
Reply on: keksino #21662:
Cez týždeň sú zalohy 2 - z/1 na Košickej a z/2 na Kvacalovej
Cez víkend len z/1. Z/2 ma k dispozícii 57 a 115, z/1 robia 27ckari. Ktorá kam pôjde rozhoduje dispecer. Ale okrem zalohy majú aj zvoz,rozvoz vodičov a zmluvnu dopravu (kia engine)
Už dlhšie premýšlam nad jednou vecou.
Kde a odkiaľ ide záložné vozidlo keď sa nejaký T-bus alebo A-bus pokazí?
Klbáky už zálohu nerobia či iba len tak ako sa náhodne na zálohu pridelia?
Na stránkach DPMŽ vo fotogalérii je B961 č. 115 odfotená na Kvačalovej na boku s nasadenou 4kou. Minule keď som bol na DPMŽ som si všimol že na "nástenke" s kľúčami od vozidiel bolo aj stabilné miesto pre kľúč na 115 a 99 - mám aj foto. Bývala vtedy 115 vždy vo vozovni Kvačalova, a nevykonávala nikdy L25 a L35? Ako je to teraz s tou zálohou, ktorý voz čaká vo vozovni Kvačalova na zálohe? 57-čka? Akebo nebodaj chodieva záloha na T-bus linky z Košickej?
Raz vidím ísť zálohu napr. na L5 a ide z Košickej, raz vidím vyštartovať záložné vozidlo z Kvačalovej. Odkiaľ ide záloha na A-bus linku? Úprimne mám v tom zmätok, tak ako to vlastne je?
Reply on: Majo #21660:
Pri tvorbe cestovného poriadku je určujúca prepravná intenzita resp. prepravné prúdy v nadväznosti na čas a smer. Počas prázdnin je prirodzený úbytok cestujúcich (žiakov a študentov) preto je tomu prispôsobený aj CP. Taktiež sa logicky líši interval v sedle a špičke, skús sa pozrieť koľko ľudí sa prepravuje v daný čas a možno sa ti to potom bude lepšie chápať.
A ako správne Majo poukázal napríklad vo Viedni fungujú podobne a to mesto je asi tak 20x väčšie ako ZA.
Reply on: tado.g #21659:
Ako si na to prišiel, že na Západe nič také neexistuje? Jeden príklad: http://www.wienerlinien.at/media/download/2013/Linie_02%20_110274.pdf . Je logické, že keď je nižšia frekvencia cestujúcich, je aj nižšia frekvencia spojov. 4-ka chodí každých 20 minút v sedle aj cez školský rok.
Nechápem prečo existuje prázdninový cestovný poriadok na západe(DE,AU) nič také neexistuje chápem že mali by sa počas prázdnin zmeniť odchody ráno a poobede ale nevidím dôvod meniť cez deň napr. linku 4 ktorá chodí teraz každých 20minút a to je dosť málo keď zabezpečuje celé mesto.
Reply on: tux #21657:
To mi je všetko jasné, ja len, že treba vždy písať aj pozitívne reakcie, návrhy, pochvaly atď. aby mali motiváciu zlepšovať kvalitu MHD, lebo osobne sa stretávam s prevažne negatívnymi pripomienkami v tejto oblasti. A tiež je rozdiel prečítať si časť fóra dostať oficiálny neanonymný mail s nápadom.
Reply on: engineer #21656:
Toto je skor otazka na vedenie, ale garantujem ti, ze vo vedeni DPMZ sedia velmi schopni ludia, ktori toto forum pravidelne citaju, a myslim si, ze ak je niektory z napadov tu uvedenych realizovatelny, urcite sa tak casom spravi.

Avsak musis si uvedomit, ze na vsetko treba cas peniaze a ze prioritou je zabezpecovanie prevadzkovych veci, aby doprava vobec fungovala.
Reply on: tux #21653:
Tak prečo neprevediete tieto teoretické veci do praktickej roviny? Resp. viem, že DPMŽ má len sekciu "sťažnosti", ale si myslím, že by nebolo zlé písať im aj návrhy resp. podnety.
Reply on: burz #21654:
len ta farebna kombinacia je prilis dominantna a navyse niekde chybaju pismena napr.pise NASLEDUJCA ZASTVKA (254)
V piatok som na vnútorných displejoch v SOR-kách postrehol nový spôsob zobrazovania informácií, graficky aj informačne vylepšený. ? Na obrazovke v hornom riadku je číslo linky a buď cieľ a trasa (totožné s tým, čo je na vonkajšom displeji), alebo nasledujúca zastávka (po odchode zo zastávky). V ďalších 4 riadkoch zú zobrazené najbližšie 4 zastávky spolu s jazdnou dobou do danej zastávky a v poslednom riadku je cieľová zastávka a aktuálny čas. Prvý a posledný riadok sú v odtieňoch zelenej, riadok s najbližšou, resp. aktuálnou zastávkou je podfarbený červenou farbou a ostatné riadky v odtieni žltej. Po zastavení na zastávke sa názov aktuálnej zastávky rozbliká. Rozloženie informácií je podobné tomuto: http://imhd.sk/transport/galeria-media/949/zurich.html?#59275-Vozidlovy-informacny-system
Oproti pôvodnému zobrazeniu je to podľa mňa veľký posun dopredu, informácie sú lepšie čitateľné. Palec hore ?
Reply on: 1WTF1 #21652:
Ale vela ludi z DPMZ to cita...
Reply on: engineer #21649:
Tu si píšu iba prívrženci Žilinskej MHD, nie takí, čo by mali vplyv na chod DPMŽ.
Reply on: Jozef #21646:
Keď už dochádza k tomu meneniu zastávok, skromne by som pripomenul, že na linke č. 22 sa nachádza zástavka "MLIEKÁREŇ" Bohužiaľ, kto cestuje touto linkou, dobre vie, že po Žilinských mliekárňach niet ani chýru, ani slychu☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.