je síce pekné , že chceme 15m trolejbusy aj to, že kapacitou budú postačovať len UŽ TERAZ s 18m jazdia vodiči tak, že im ostávajú milimetre voči oproti idúcim autám a obrubníku! (osobná skúsenosť "vlečka" vyšla aj na obrubník).Takže dokým sem nepríde na test 15m Trolik a neprejde križovatky ako je predmeská/ 1 maja (pravouhlá zatáčka)atĎ ,neradujme sa, OK?
ale ved by ho strazila SBS predsa, v urcitych casoch dokonca policia s vodnymi delami! ?
L1: skoda ze sa trate nestavali pred r. 1989, to by boli droty okrem Zastrania, Bytcice, Banovej, KnM ... natahane aj k cintorinu. ?
Ale s tou L31 je to teraz casovo rychlejsie zo zel. stanice, ako by bolo L1 okolo celeho mesta, jedine z cintorina je to skoro jedno.
Je treba konečne zvážiť zriadenie automatu na cestovné lístky na zastávke Kysucká aspoň v jednom smere. Novinový stánok je otvorený krátko a lístky sa nedajú inde kúpiť. Táto trasa je dosť frekventovaná a bolo by to treba vyriešiť.
Len taká inšpirácia pre DPMŽ pred Sviatkom všetkých svätých - (v dostatočnom predstihu):
Myslím, že pre obyvateľov Žiliny by bolo vhodné, keby okrem už tradičného posilnenia L31 premávala aj L1, trebárs aj ako A-bus až na Nový cintorín. Prechádza polovicou mesta, ide okolo žel. stanice, obchodných centier (čo istotne niektorí ocenia) a predovšetkým ide blízko starého cintorína, nového cintorína i závodského cintorína.
napr Control Techniques vyraba 3f menice na baze MOSFETov
a na druhej strane, ked mam kvalitne usetrene deltaU/deltaT (vzhladom k Ton a Toff toho dotycneho mosfetu) a dobre dimenzovane RDC cleny na obmedzenie spiciek, nemal by v tom byt velky problem
aj ked samozrejme IGBT tymto netrpi(teda len v malej miere)
inak... IGBT nemusi byt vzdy vo f-menici vhodny nakolko so robia len s N kanalom horne tranzsitory potrebuju plavajuce budenie do gate (GDT alebo plavajuci zdroj)
Preto sa v niektorych menicoch pouziva kombinacia P-MOSFET hore a N-MOSFET dole, ktora tento problem riesi.(Budenie horneho gatu je proti L+, dolneho proti L-, ziadne plavajuce zdroje, ziadne GDT ako problem z hladiska strmosti signalov):)
Ale je to len vec nastavenia vyzbroje (presnejsie charakteristiky rozbehu.. nastavuje sa tam linearna a integralna zlozka)...na 224,223,215 a 216 to problem nie je.. ibaze na 220 akosi neni toho kto by to prisiel opravit. Aj ked vcera som mal na 220 pocit ze ten voz je o nieco "zivsi" ako predtym.
Ale kazdopadne IGBT vyzbroj na dnesne pomery (rozumej pri asynchronnych 3f motoroch a frekv.menicoch) uz znacne zaostava.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
toso0077