ako vidí tak nebolo ďaleko od rovnakého intervalu počas celého dňa na niektorých linkách (4 a 5). Neuvažovalo sa v DPB ani o tom nikdy, žeby sa také niečo spravilo?
Bol by lepší interval v ZA 10/12/12//20 alebo 8/10/10//20? Chcem poukázať hlavne na to, že v rannej špičke je väčšia záťaž na kratší čas a poobede je to rozložené na dlhší časový úsek preto udávam redší interval pre poobednú špičku a prechod na redší interval po rannej špičke, ktorý by postačoval na poobednú špičku.
L1 (trasa Vlčince - Hálkova/Depo, Tbus od 20. 7. 1994) interval: v špičke 12min (od roku 2001 16min), v sedle 20 min (od 1996 cez víkend 20min, v sedle 24min);
L3 (Tbus od 4. 3. 1998) interval: špička 6min, sedlo 20min;
L4 (Tbus od 1. 7. 1995) interval: špička 8min, sedlo 12min;
L5 (Tbus od 1. 7. 1995) interval: celodenný 15min;
V čase premávky L6 a L30 na Hájik (južná prístupová cesta bola funkčná od 12. 2. 1995) bol v roku 1996 na L6 interval 10min v špičke a 20min v sedle a L30 celodenne 60min.
Po zavedení L7 sa interval L6 nezmenil.
Po zavedení L16 obdržala L6 interval 30min v špičke a 60min v sedle.
Nevie niekto v akých intervaloch jazdili linky 1,3,4 a 5 pri začiatkoch trolejbusov v Žiline a tiež aký interval mali L6 a 30, ktoré premávali na Hájik? Tiež by ma zaujímalo aké intervaly mala L6 po zavedení L16 a 7. Ďakujem. ?
sa divím, že tu ešte neni správa dňa a síce, že voz 15 bude mať od zajtra CVR na Orange... veď to je koniec koncov jedna z najdôležitejších vecí, o ktorých sa tu informuje... teda ak práve nepreberáte, že aký je DPMŽ zlý podnik...
V prípade spojov Žilina - Rosina - Višňové premávajú spoje v počtoch 3x za hodinu počas špičky (cca 15-20-25min) a mimo nej sú intervaly t.j. doobeda, večer a nepracovné dni 60min a navyše všetky spoje idúce cez Rosinu končia vo Višňovom, takže by nebol treba žiadny preklad s inou priebežnou linkou premávajúcou cez Visňové ďalej ?
nechcem Ti tu podávať nejaké mylné informácie, keďže máme prázdninový cestovný poriadok a ten nemám odsledovaný. Každopádne na L1 chodí stále len jeden voz 14Tr (pokiaľ to nie sú skrátené spoje z/do depa), na L5 cez prázdniny čisto teoreticky stačia dva a na L6 po Carrefour rovnako dva. Každý tretí spoj L6 chodí až na Vlčince, tam cez školský rok sú nasadené 15Tr, neviem ako je to teraz. Rovnako L7 chodí poobede menej často, tak neviem či tam je prejazd 14Tr. Najlepšie by bolo, keby Ti poradil niekto s lepšími informáciami (priamo zo zdroja).
K tej poznámke o cene za vozokm. Lenže v zásade platí úmera, čím viac spojov tým menší náklad na vozokm a nie každá dedina ti vygeneruje takú potrebu spojov, aby ten náklad na vozokm bol nízky. To platí najmä ak je to menšia dedina na nejakej hlavnej ceste pri väčšom meste, a teda cez ňu tak či tak premáva SAD v celkom dobrej frekvencií.
Dvornyagovo "spomínalo sa tu" po preklade do slovenčiny znamená "šotouši hovorili" ? .
Mám vářne pochybnosti o tom, že by Dvornyaga a spol. čo len tušili o tom, že kraj dotuje obciam ZDO ale pokiaľ si chce obec objednať niečo lepšieho, tak na to od kraja nedostane ani to, čo inak na tú ZDO platí.
A na záver: Doprava v podobe MHD by pravdepodobne bola výrazne lacnejšia v parametri cena za vozokm alebo miestokm. Ale v súčasnej situácii obce na kvalitatívne parametre nehľadia a zaujíma ich len absolútna cena.
Kde sa to spomínalo. Kde je nejaký prepočet toho, či by si dané obce zo svojho rozpočtu mohli dovoliť zaplatiť čo i len jediný spoj linky MHD? Zas tu len všetci trepete sprostosti a skutek utek. ?
Dík, pojedu asi teď v pátek. Na té sedmičce v pracovní dny to budou asi přejezdy, že?
Pokud by Tě to moc neotravovalo a byl si ochotný - kolik vozů se vypravuje na jednotlivé trolejbusové linky odpoledne v pracovní dny? (chtěl bych chytit všechny vozy pro svůj katalog trolejbusů ? )
potom dáva aj zmysel to prečo v Prešove na Širpo premáva z trolejbusov len L7 v hodinovom intervale a len cez pracovné dni. V súčasnosti by budovanie takej trate nikto neodobril.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Hudy