Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Čo sa týka GVTD, myslím, že to bol výborný ťah.Vidieť to najmä na L3,L4,L6,L14.Tie sú vždy ako klbáky celkom vyťažené.Je však pravda, že L1 a L5 sú menej.Ale chce to čas, včera som sa stretol s tým, že sa ľudia ešte stále učia.Takže najskôr minimálne o mesiac možno robiť závery.
Reply on: KT8 #13364:
Nikto sa tu nemá prečo s tebou hašteriť. Stačí si pozrieť cestovný poriadok NKTD a potom GVTD.
Čo sa týka druhej otázky, tak v tomto čase nemá kto v DPMŽ vydať nejakú publikáciu o MHD v Žiline, a bohužiaľ ani zodpovední noví pracovníci nevedia o histórii DPMŽ nič a nemajú k tejto oblasti nijaký vzťah. Na druhej strane sú tu ľudia, ktorí o túto oblasť majú záujem, konkrétne na tomto fóre študent histórie, ktorý tu vystupuje pod nickom Simkoslav. Túto oblasť má z historického hľadiska od roku 1949, ale aj rokov predchádzajúcich zachytenú, a ak príde vhodný čas a nájdu sa sponzori, tak história o DPMŽ zásluhou obetavého človeka, bude vydaná. Peter Šimko je aj autor Knihy roka 2006 - „Zoznámte sa s mestom Žilina“, ktorú napísal ešte ako študent gymnázia a dnes je táto kniha odovzdávaná ako reprezentačná publikácia pri rôznych kultúrnych akciách usporiadaných Mestom Žilina. Ocenenie za prvé miesto Kniha roka 2006 získal v anonymnej súťaži prostredníctvom anketových lístkov, ktorú vyhlásila Žilinská knižnica v spolupráci s MY Žilinskými novinami.
Reply on: Vladimír #13353:
Nemal som čas sa podrobne zapodievať ešte s s Hájikom pri GVTD, ale dnes v dopoludňajších hodinách som si všimol, že aj na L6 smerom na sídlisko Vlčince boli nasadené kĺbové trolejbusy. Ak je tu niekto z Hájika, tak môže spraviť objektívny ranný prieskum, ale nie taký ako kolegyňa zo zamestnania, ktorá ak si nesadne, tak považuje spoj za preplnený.
Reply on: Vladimír #13365:
Dakujem za info 🙂 a na tie dalsie otazky mi mozes odpovedat?Vdaka 🙂
KT8: Žiadna linka hodinový interval nemala. Väčšinou sa jazdilo v špičke po 10 min. a v sedle po 20. A tak je to aj naďalej. Niektoré linky majú pochopiteľne intervaly trochu iné (napr. L1 po novom skutočne raz za hodinu jazdí), ale v zásade sa rozsah dopravy nemenil.
Reply on: Jozef #13363:


http://www.imhd.sk/za/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=!006-20071001&x=104857673734

To len pre uplnost, chcel som sa dozvediet daco ine, ale vidim, ze dakto sa tu chce skor hasterit, o co ja teda zaujem nemam, takze poprosim bud info na moje otazky alebo nic, dakujem a prajem pekny den.
Reply on: KT8 #13362:
Keď vieš, tak napíš tie linky, ktoré mali hodinové intervaly.
Ahojte, chcem sa opytat na zmeny, ktore nastali v ZA, okrem linkovania sa to nejako dotklo zaiste aj intervalov v ktorych jazdia, ako sa zmenili?
Viem, ze niektore linky mali aj hodinove intervali, pokracuje sa v danom trende alebo je mozne povedat, ze sa interval na linkach po zmene zlepsil?

A rad by som sa opytal, ci sa Dopravny podnik v ZA nechysta vydat daku publikaciu o MHD v ZA, vdaka.
Reply on: 14tr #13360:
Ešte som si to refreshoval tesne pred odoslaním príspevku či to sem už ktosi nedal. ?
Reply on: Mongolec #13358:
? ? ? Náhodička čo?
Reply on: 14tr #13357:
? Tesne... ?
DPMŽ sa chce v budúcnosti orientovať najmä na trolejbusy...
http://mynoviny.sk/c/3518854/Verejna-doprava-v-Ziline-ma-dobru-buducnost.html ?
Reply on: 4444 #13332:
Aj v tomto príspevku je príklad, ako je vyťažená L7, keď pokračovala z centra smerom na Hájik.
Reply on: Vladimír #13353:
Na Hájiku boli vždy najväčší nespokojenci, vrátane poslancov opozičných aj koaličných. Nikdy neboli s ničím spokojní. Aj pri NKTD, keď dostali nadštandard oproti ostatným sídliskám. Klamali v novinách, aj v televízii. Napr., že deti sa nemôžu dostať do školy na Vlčincoch a musia ísť zo zastávky Vysokoškolákov štyri km pešo. Stále im chýbala len L6 na Vlčince. Dokonca ani prieskumné vozidlo z Hájika na Vlčince nedokázali naplniť, hoci poslanci vyzývali aj s riaditeľkami škôl cestujúcich, aby ničím iným sa po dva týždne necestovalo, len týmto vozidlom. Trolejbusy premávali na sídlisko prázdne. Osobne som sa viezol ako jediný cestujúci sám zo sídliska po 15. hodine, prípadne traja cestujúci. Hoci mali nadštandard, tlačili sa aj do maršrutky, aby ušetrili dve koruny. Ja som sa vozieval do práce na L3 aj na poslednom schodíku a nikde som nevypisoval. Že sa nedostali cestujúci z Hlín do nemocnice po zrušení L5, to tiež nikoho nezaujímalo. Sídlisko Hájik je satelit na okraji mesta. Ráno treba masu cestujúcich zviesť do centra a popoludní dopraviť naspäť. V inom čase tam nemá kto a prečo zo Žilinčanov cestovať, na sídlisko bez škôl, obchodov a služieb. Tento problém zostane nevyriešený, lebo aj vyššia občianska vybavenosť sa sústreďuje všade, len nie na Hájik.
čaroveň = čarovať
Čítam diskusiu na DPMŽ.sk a názory Hájičanov sú ozaj tvrdé. To skutočne kapacita liniek na Hájik je taká poddimenzovaná? Vie niekto toto potvrdiť (všeobecne, nie jeden konkrétny spoj)?

Zdá sa však, že Hájik dostal tvrdú lekciu, že pre potrebu časti obyvateľstva, čo hulákalo za priame spojenie s Vlčincami majú teraz obmedzenú dopravu všetci. Holt, na ťahu je Mesto, lebo vozokilometrov je zjavne pridelených málo. So súčasnými akokoľvek sa bude čaroveň, stále nebude dobre.
Reply on: Valec #13351:
Tak Ti teda prajem, nech neprší ?
Vladimír: Z Hájika na Vlčince to L7 o veľa pohodlnejšie nebude, minimálne tou o 7.19 určite nie. Pre zaujímavosť v utorok meškala až 13 minút a dav študentov z Hlinskej sa ledva do dvoch kĺbov (L7 a L4) zmestil.

matko-klingac: Mne je jasné že konkrétne vozidlo bude zajtra na inej službe ako dnes (a možno aj s iným vodičom), ja potrebujem vedieť v akom poradí nasledujú ním vykonávané spoje. Veľmi dobrá vec to je napr. ak chceš spraviť fotku nejakého vozidla ktoré ti práve ušlo, potom vieš kde a kedy ho hľadať. A tiež sa to hodí ako študijná pomôcka, aspoň mám možnosť vidieť ako sa to robí v praxi, nie len tie školské pokusy.
Reply on: matko-klingac #13348:
O tom to prosímťa píšeš? Z cestovného poriadku sa nedajú odsledovať obehy vozidiel na linkách. Alebo Ty disponuješ služobným cestovným poriadkom, o ktorý sa chceš podeliť? Lebo my sa o cestovnom poriadku pre cestujúcich nebavíme.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.