to skor ponuknu SOR dratolez citaro sa testovalo uz hooodne rokov dozadu taka BA alebo NR uz standardne pocitaju do vypravy s nejakym tym testovacim vozidlom ?
Ikarus uz zrejme urcite nepredaju, kedze Ikarus ako znacka okrem karoserii do Finska uz nic nevyraba a co sa tyka tych Karos, tak vyskusaj kosicky alebo bratislavsky Solaris...ved v Citelise vrzgaju plasty otrasnym sposobom...to napriklad na Solarise nemas...
A take Volvo 7700 by nebola mozna nahrada?? Take by som zobral aj za cenu dvoch Citelisov...
V takej forme a formate, ako boli zverejnene pocas DOD, su vyvesene na zastavkach v centre (zel.st., Hurbanova, Stefanikovo nam. Sturovo nam.). Vcera, pocas celodennej akcie konanej v ramci ETM boli letaciky v trochu mensom formate rozdavane. Ak nejake zostali, mali by sa objavit minimalne v turistickych informacnych kancelariach.
Poprosil by som opraviť v článku "Trasy trolejbusových liniek od 1.10.2007" chybnú informáciu v rozpise zastávok linky č. 7. V skutočnosti ani jeden zo spojov na tejto linke nebude zachádzať na zastávku Matice slovenskej.
DPMZ momentalne asi nehlada nahradu klbovych vozidiel, takze asi nie....
a ked si ho chcel vyskusat mal si vyuzit dnesny den bez aut a prist si ho vyskusat do BA - vlakom len za 5 Sk / 50 km (t.j. cca 50 Sk za trasu ZA-BA-ZA) a bezplatnej bratislavskej MHD.
Bude vôbec ten SOR NB 18 jazdiť aj v Žiline a ak áno, tak kedy? Chcem ho konečne vyskúšať a ak bude dobrý, tak by mohol nahradiť tie 18M-Citelisovské vrakosy (šrotové Karosy (bratislavská prezývka)), ktoré ani na Hájik nevyjdú popriadne. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Teraz neviem, čo sa ti na tom nepáčilo. Či to, že sa obávam uprednostnenia autobusovej linky v neprospech trolejbusov alebo toho načasovania odchodov.
Lebo proti takejto linke nie som, len by som nebol rád, keby sa stala nosnou linkou z Hájika. Dokonca taká L31 sa mi celkom pozdáva, Hájik by mal spojenie aj s okolím hyperTESCA (sa čudujem, že tam priamu linku ešte nechceli), Celulózky a hlavne s priemyselnou zónou v okolí Cestárskej a Kragujevskej, ktorú majú prakticky pod oknami, ale MHD sa tam rozumne nedostanú.
Re #13201 Kvacalova23: Neviem, koľko v súčasnosti trvá kvôli zápcham cesta z Hájika do centra, ale tým autobusom to tiež nebude až také terno. Jednak už dlho existuje problém výjazdu z Priemyselnej na Kragujevskú (čo možno v krátkej dobe vyrieši vybudovanie svetelnej signalizácie) a jednak preto, že ešte dlhú dobu bude Priemyselná jediným výjazdom z Kamennej v smere na Bytču. A ak prvú križovatku budeme mať svetelne riadenú, tak sa celý problém výjazdu autobusu presunie do križovatky Priemyselná x Pietna x Rázusova.
Ak by sa v budúcnosti postavilo premostenie na Rázusovej a vybudovalo trolejové vedenie, tak sa veľmi poteším linke v trase ... - centrum - Rázusova - Kvačalova - Hájik (hoc aj s obratiskom niekde na Mateja Bela) s dosť silným intervalom. A druhú linku(y) by som nechal v súčasnej trase cez Závodie a každý si z Hájika príde na svoje.
Prepojenie mesta so západnou časťou sa riešilo už v minulých rokoch, lebo na Závodskej ceste sa vytváral dopravný lievik a situácia bola neúnosná. Doprava sa ešte zhoršila po uzatvorení niektorých ulíc z Rajeckej cesty do priemyselnej zóny na Kamennej ulici. Jedným z riešení, ktoré plánovalo bývalé vedenie mesta, bolo aj prepojenie Rázusovej ulice. Bývalé vedenie DPMŽ plánovalo v uvedenom úseku postaviť trolejbusovú trať z Hurbanovej ulice, a tým vyriešiť aj problém výjazdu trolejbusov z Priemyselnej ulice na Závodskú, navyše by sa získalo aj paralelné napojenie trolejbusového depa na trolejbusovú sieť. Plánovalo sa aj presmerovať bývalá trolejbusová linka č. 1 (VL – Centrum – Starý cintorín – Kvačalova, DP). Situácia je však taká, že harmanovské vedenie zamietlo prepojenie Rázusovej ulice a nové vedenie DPMŽ neuvažuje so žiadnym ďalším rozširovaním trolejbusovej dopravy. ÚHA sa vyjadril, že bude hľadať iné riešenie ako prepojenie Rázusovej, ktoré však, to zatiaľ za deväť mesiacov nepredstavil a myslím si, že ani nepredstaví. Prepojenie západnej časti s centrom sa bude musieť riešiť, lebo mesto sa má rozširovať týmto smerom (sídelný útvar Pod Hradiskom). Po rozkliknutí priloženého odkazu vidieť na Územnom pláne Žiliny prirodzené prepojenie z centra cez Rázusovu na Kvačalovu ulicu, ktoré bolo zamietnuté. http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=400
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.